PDA

View Full Version : Buizentop, suggesties!?!?



Lourens
20 augustus 2006, 18:19
Hey!
ik ben al een tijdje druk op zoek naar een tweedehands buizentop en heb er al verschillende uitgeprobeerd.
Hoewel smaak hier speelt natuurlijk een grote rol speelt, hoop ik dat iemand me helpen kan de keus iets makkelijker te maken.

Ik speel nu op een Marshall VS265, waar ik niet helemaal gelukkig van wordt.
Daar heb ik laatst een Brunetti Dual Cab bij gekocht als tussenstap naar de buizeninstallatie.

Ik speel de lead in onze band, maar mijn geluid gaat een beetje verloren in de rest.
De stijl die we spelen is toch behoorlijk 'hard', dus als de amp zelf een goede distortion heeft scheelt dat weer een zoektocht naar het 'perfecte' pedaal;)
(ik speel nu over een Jekyll&Hyde van Visual Sound, maar dat is het ook niet helemaal icm de Marshall).

Ik neig op het moment naar de Peavey 5150 (nu de 6505), en heb wat gehoord over Randalls, maar sta open voor elke suggestie.

Mijn budget is maximaal 900-1000 euro.

Bedankt,

Lourens

EpiCenturiesAWAy
20 augustus 2006, 18:42
Ik denk wel dat je goed zit met de 6506!
Misschien kan je ook eens kijken naar de XXX van peavey..
Iets beter voor leads heb ik gehoord..
Maar ga ook eens gewoon testen..

hendrix_appendix
20 augustus 2006, 19:12
Dude, die ene kerel steelt je topic titel! Maar zoals ik je al zei, we moeten gewoon een keertje samen die 5150/623dfsddbblabla aan de tand voelen, leer je toch het meest van. Heeft Kees Dee er nog eentje staan denk je?

almarvk
20 augustus 2006, 20:38
Ej Lourens, jij hier? :D

De Peavey's zit je altijd goed mee, gewoon een keer uitproberen. Misschien is een Engl ook wat voor je.

hendrix_appendix
20 augustus 2006, 20:43
Idd, Fireballs zijn niet zo duur, bij Thomann 1tje voor 950 euro oid.

nielsnielsniels
21 augustus 2006, 01:30
een marshall plexi reissue

OldSkool
21 augustus 2006, 01:31
je hebt PM :)