PDA

View Full Version : Japanse 7enders



Bluesbreaker
20 augustus 2006, 17:21
Ik lees op verschillende plaatsen goede dingen over Japanse Fenders, heb zelf ook een Japanse Fender neck die goed bevalt, dus misschien als er een keer wat bij komt maar eens een Japanse Fender proberen. Iemand nog wat te melden over Japanse Fenders, ervaring/valkuilen/adviezen?

Ik heb hier ergens trouwens ook een keer een link naar een Jap Fender verkoper op Ebay gezien, maar kan hem niet terug vinden, weet iemand die toevallig?

Letsgo21
20 augustus 2006, 17:54
japanvintageguitars is de naam van de webshop op ebay.

Daar komt de mijne van, supertevreden!

Bluesbreaker
20 augustus 2006, 19:00
japanvintageguitars is de naam van de webshop op ebay.

Daar komt de mijne van, supertevreden!

Okay, bedankt!

Je had er volgens mij nog wel problemen mee gehad met de douane, of niet?

iam
20 augustus 2006, 19:32
gewoon beter de mijne kopen ;)

Bluesbreaker
20 augustus 2006, 19:34
gewoon beter de mijne kopen ;)

Wie weet, mail me gerust.
Strat heeft trouwens op het moment de 1e voorkeur dus je moet wel een hele goede aanbieding hebben ;)

Letsgo21
20 augustus 2006, 21:54
Okay, bedankt!

Je had er volgens mij nog wel problemen mee gehad met de douane, of niet?

De invoice was zoek geraakt en daarmee hebben ze het extra gecontroleerd: 110 euro moeten betalen aan douane.

Bluesbreaker
20 augustus 2006, 23:05
De invoice was zoek geraakt en daarmee hebben ze het extra gecontroleerd: 110 euro moeten betalen aan douane.

Dus als het allemaal gaat zoals bedoeld, en die "invoice" (pakbon oid neem ik aan?) had er nog gewoon bij gezeten had je die douane kosten nog niet hoeven te betalen ook?

Letsgo21
20 augustus 2006, 23:23
Dus als het allemaal gaat zoals bedoeld, en die "invoice" (pakbon oid neem ik aan?) had er nog gewoon bij gezeten had je die douane kosten nog niet hoeven te betalen ook?

Met een beetje geluk idd niet nee :-)

Bluesbreaker
20 augustus 2006, 23:26
Hmm, klinkt veel te goed allemaal. Net nu ik gezegd had eerst alleen nog een akoestische te kopen krijg ik gas voor een strat.... ;)

Letsgo21
21 augustus 2006, 09:32
Hmm, klinkt veel te goed allemaal. Net nu ik gezegd had eerst alleen nog een akoestische te kopen krijg ik gas voor een strat.... ;)

Ja en op dit moment heeft hij een paar toffe '62RI's in aanbieding :-)

Bluesbreaker
21 augustus 2006, 19:52
Ja en op dit moment heeft hij een paar toffe '62RI's in aanbieding :-)

Inderdaad, 575 euro's inc verzenden ex douanekosten... Hmmm.....

Letsgo21
21 augustus 2006, 20:14
Inderdaad, 575 euro's inc verzenden ex douanekosten... Hmmm.....


Meer prijs/kwaliteit kun je niet vinden hoor ;-)