PDA

View Full Version : niet belangrijk, maar wel fijn!



FireLady
20 augustus 2006, 12:11
Hey iedereen,
dit is totaal niet belangrijk ofzo, maar ik moet het gewoon even kwijt!
Ik heb mijn ouders kunnen overtuigen en de Ibanez GSA 60 en de Roland Cube 15 zijn onderweg!! 8-)
Soon I'll be holding my first electric guitar! Isn't it wonderful? :D
En ja, ik ben best wel raar soms ;)

ixque
20 augustus 2006, 12:12
Alle reden om blij te mogen zijn toch :D

Maar.. foto's verplicht natuurlijk!

BLOK182
20 augustus 2006, 12:18
Gefeliciteerd, en veel plezier met je nieuwe spulletjes! En inderdaad, foto's als ze er zijn!!

guitardude
20 augustus 2006, 12:24
Goede keuze hoor! Veel plezier ermee, en pics zijn hier wel zo'n beetje verplicht :D zoals de heren boven me al opgemerkt hadden.

FireLady
20 augustus 2006, 12:36
http://www.feedback.nl/?id=55&b=GSA60BKN
http://www.feedback.nl/?id=55&b=CUBE15

Ik heb ze nog niet natuurlijk, maar dit is zijn links waar je ze kan zien :)
Wanneer ik mijn speciaal pakketje aankrijg, zal ik zo snel mogelijk foto's trekken!
P.S heb hem ook al in de winkel gezien en vastgehouden. Ik was verliefd :D

timbo
20 augustus 2006, 13:22
leuk gitaartje ja maar zeker niet de mooiste:P

glacius
20 augustus 2006, 15:49
Hey iedereen,
dit is totaal niet belangrijk ofzo, maar ik moet het gewoon even kwijt!
Ik heb mijn ouders kunnen overtuigen en de Ibanez GSA 60 en de Roland Cube 15 zijn onderweg!! 8-)
Soon I'll be holding my first electric guitar! Isn't it wonderful? :D
En ja, ik ben best wel raar soms ;)


ik vind hier nix raars aan hoor, je hebt het recht om blij te zijn.. ik moest het doen met een gitaar van de wheekamp... en dat vonden ze eigenlijk al te duur ...
dus dan heb jij het beter voor mekaar

robert-gitarist
20 augustus 2006, 16:27
Gefeliciteerd ermee!
Enne inderdaad geen onzinnig topic.Leuk dat je zo blij al bent.Ibanez is zeker niet verkeerd om mee tebeginnen.Alvast veel plezier ermee!

Vonk
20 augustus 2006, 16:29
Het is echt geen lelijke gitaar, de rg vind ik pas echt lelijk, met de scherpe hoorns.

AART
20 augustus 2006, 16:37
Het is echt geen lelijke gitaar, de rg vind ik pas echt lelijk, met de scherpe hoorns.


Hmm, pas op he, RG-fanaat watching :gitarist:

Maar: Gefeliciflapstaart.

Ik ben er ook op begonnen, sindsdien 7 andere ibanezzen gehad(waar ik er nog twee van heb), en van geen enkele heb ik spijt.

Alleen jammer dat ik mijn eerste verkocht heb, maarja, die stata bij een kennis en koop ik wel terug als hij hem wegdoet.

AART
20 augustus 2006, 17:24
ze heeft net een cube 15 besteld...


lezen....

FireLady
20 augustus 2006, 19:22
Thnx voor de fijne comments iedereen!!
Ik weet dat het misschien geen supergitaar van een-ik-weet-niet-hoe-goed-merk, maar het is wel mijn droom van 3 jaar die in vervulling gaat ;)
Nu nog hopen dat het lukt van te spelen :p
Xx

RS-Rik
20 augustus 2006, 22:22
Toen ik kon kiezen tussen een jackson JS-1 en een GSA 60 vond ik de 60 een beetje matig, en dat voor nog geen 40 euro prijsverschil.

Maargoed het is wel een "volwaardige" gitaar, geen Stagg of dat soort shit, dus dikke pluim

ibbie
21 augustus 2006, 10:08
leuk gitaartje ja maar zeker niet de mooiste:P
wat is dat nou weer voor opmerking, lekker boeiend.
fijn gitaartje hoor :) ik heb hem ook, tenmiste een beginnersgitaar waar je niet snel op uitgekeken raakt.

Axl Rose
21 augustus 2006, 11:14
Gefeliciteerd!! Dat was ook mijn eerste gitaar! Helemaal verliefd op destijds. :)

Kim Wilson
21 augustus 2006, 11:20
Toch leuk om te horen hoe zoektochten zijn geëindigd!

Gefeliciteerd! Daar ga je nog wel even plezier van hebben! Succes met je nieuwe speeltjes!


Groet, Hans

Nickname
21 augustus 2006, 12:38
Gefeliciteerd! ik ben er ook op begonnen en heb er ruim 4 jaar op geleerd, nu heb ik wel een RG erbij, maar ben zelfs bezig om de GSA te upgraden zodat ik er toch nog wel iets aan heb :) Veel plezier ermee enne... FFFOOOOTTTOOOOOSSSS!!!! :D