PDA

View Full Version : Altrock/indierock band vormen



Coolfluf
20 augustus 2006, 10:48
Gezocht: Drummer en bassist/gitarist voor 3-mans band.

Ik ben zelf bezig met nummers schrijven, ik doe de lead guitar en lead zang. Ik speel verder ook nog een paar instrumenten.

De mensen die ik zoek hoeven niet fantastisch goed te zijn. De drummer moet wél drumtracks op geschreven liedjes kunnen bedenken. Verder is het mooi als beide iets extra's kunnen, zoals: een beetje zingen, schrijven, creatief denken, toetseninstrument, en vooral: Handigheid met computers en opname. Ik zelf heb totaal geen verstand van de kunst van het opnemen :)

De stijl van mn muziek is redelijk varierend: Franz Ferdinand, Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, en misschien zelfs Greenday en the Killers, Talking Heads, etc. Alternatieve rock en indie rock.

Ik ben 18jr, heb weinig ervaring met bands en opnemen, maar ben altijd met muziek bezig geweest en wil gewoon binnekort een serieuze stap nemen ;)

Interesse? laat een reply achter!A

-=JEROEN=-
20 augustus 2006, 12:19
lezen is ook een vak:

Belangrijk: Vermeld locatie in titel of post!

Coolfluf
20 augustus 2006, 13:51
Sorry, ik wist dat ik iets vergeten was :)

-=JEROEN=-
22 augustus 2006, 23:22
kijk, das een stuk duidelijker :D

Funky Kingston
25 augustus 2006, 23:16
De stijl van mn muziek is redelijk varierend: Franz Ferdinand, Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, en misschien zelfs Greenday en the Killers, Talking Heads, etc. Alternatieve rock en indie rock.


no offence maar wat is er indie aan de bovenstaande bands?