PDA

View Full Version : Turbonegro



Malle Eppie
19 augustus 2006, 10:19
Gisteravond naar Turbonegro geweest in het Burgerweeshuis te Deventer.

Goede rock en roll met een dikke knipoog. Niet bijster technisch maar....

WAT EEN FEEST!!!!!! De hele zaal stond op z'n kop!!!!! GEWELDIG!!!!

Vonk
19 augustus 2006, 11:58
Godver heb ik weer gemist hoor...

Sommige nummer zijn echt retegaaf: Age of Pamparius, Good Head enz.

Heb je ook een zeemansmuts?

Gitaro
19 augustus 2006, 15:50
Ahhh vet, Turbonegro lijkt me inderdaad echt een feest om bij te zijn. King of the rodeo, Get it on, I got erection... pure fun.

BLOK182
19 augustus 2006, 15:53
Hebben die fans niet van die jasjes met Turbojugend derop?

Vonk
19 augustus 2006, 15:57
Ja inderdaad, maar die heb ik nog nooit gezien in Nederland. Misschien een enkel shirtje bij Peter Pan Speedrock.
Tis ook klooien om zo'n jasje te krijgen, je moet volgens mij een hele club hebben om ze te mogen kopen.

BLOK182
19 augustus 2006, 17:12
Ik zag laatst bij Reverend Horton Heat iemand met zo'n jasje, Turbojugend Mestreech (Maastricht), dacht al dat het een soort politiek-incorrect iets was:p

Fuhgawz
21 augustus 2006, 10:59
Turbonegro is inderdaad echt geweldig live! Heb ze weer gezien op Pukkelpop en het is elke keer weer een dik feest. Wat een onzin kraamt die Hank ook uit zeg.
In Eindhoven en Tilburg zie ik overigens geregeld Turbojugend leden. Een vriend van mij wilde er eentje oprichten in Weert speciaal voor zo'n jasje, maar daar zijn ook hele stricte regels voor. El Presidente van Turbojugend Eindhoven is overigens niemand minder dan de bassist van Peter Pan Speedrock. :p

treblemaster
22 augustus 2006, 12:02
Toch vind ik het jammer dat ze weer bij elkaar zijn gekomen. Als ze gestopt waren na 'Apocalypse Dudes' was het beter geweest voor hun cultstatus ;). Ik vind hun laatste 2 platen namelijk erg tegenvallen ('opeens' wah pedaal ontdekt en tot irritants toe gebruikt). Niet dat ze slecht zijn, maar het komt niet in de buurt van LP's als 'Never is forever', 'Ass cobra' en 'Apocalypse Dudes'.

sickpunk
22 augustus 2006, 13:02
ik ben vorig jaar in de paradiso geweest, iedereen had jasjes aan, echt dope om te zien(kwam er op lowlands ook wat tegen nog) maar damn wta een feest man !! zeker een van de gaafste optredens(qua show) die ik heb gezien

Fuhgawz
22 augustus 2006, 17:26
Dat gezever in dat Noorse accent is echt geweldig!

Hank: "Everytime I come to Belgium I notice something. What you consider puberty, we in Norway consider menopause."

Hank: "This is Happy Tom, he's going to introduce himself and tell you about his problem."
Happy Tom: "My name is Happy Tom and I and I am an alcoholic."
Publiek: "WOEHOE!!!"
Hank: "That was Happy Tom, my name is Hank, your name is crowd, and we are all alcoholics."

Hank: "Even though I am in Belgium I drinking Dutch beer."
Publiek: "BOE!!!"
Hank: "When you are an alcoholic like us, taste does not matter, you just want to get wasted."

:P

Malle Eppie
23 augustus 2006, 20:27
Zo te lezen ben ik getuige geweest van iets speciaals (zo heb ik het in iedere geval ervaren!). Het stikte er van de spijkerjasjes en zelfs de bassist van Peter Pan was de DJ die avond.
Waren ook veel Duitsers wat de pret niet mocht drukken. Vanaf het 1e nummer echt 1 groot feest.

Volgende keer ben ik weer van de partij!!!

Axelll
25 augustus 2006, 09:58
Der loopt hier ook iemand rond met een Turbojugend Obdam jasje.