PDA

View Full Version : Carvin gitaren



TMKXL
18 augustus 2006, 19:21
Ik zag op het Jemsite forum weer een mooie Carvin thread waar veel mensen hun custom Carvin lieten zien en dan krijg je meteen weer flinke GAS! Compleet eigen specs op zo'n vette superstrat onder de 1000 euro is errug aanlokkelijk.

Weet iemand of je ook Carvin gitaren custom kan laten maken in Nederland? Ze zullen vast wel wat stock modellen in Nederland hebben en importeren, maar ik vraag me af of die Custom Shop ook in Nederland (of Europa) zit, of moet je hem dan helemaal laten shippen uit Amerika?

Outrage
19 augustus 2006, 09:01
Als ik het goed heb heeft carvin geen buitenlandse verkooppunten. Maar op www.carvin.nl staat er wel een telefoonnummer in Nederland, dus ik vermoed dat ze je daar wel verder kunnen helpen.

guitartub
19 augustus 2006, 12:26
Van origine verkoopt Carvin van oudsher per postorder en kon derhalve hun kwalitatief goede produkten voor heel redelijke prijzen aanbieden. Hier in Den Haag heeft een tijd een Carvin Music store gezetem maar is inmiddels weer terziele. Misschien dat American Music in Enschede (of ergens in het oosten vh land)er nog wat mee doet, anders moet je toch in de USA zijn.

Thom TK
19 augustus 2006, 12:44
Van origine verkoopt Carvin van oudsher per postorder en kon derhalve hun kwalitatief goede produkten voor heel redelijke prijzen aanbieden. Hier in Den Haag heeft een tijd een Carvin Music store gezetem maar is inmiddels weer terziele. Misschien dat American Music in Enschede (of ergens in het oosten vh land)er nog wat mee doet, anders moet je toch in de USA zijn.

Naar mijn weten doet TAGS niks met Carvin, maar je kan natuurlijk altijd informeren...

Solidkick
19 augustus 2006, 14:38
Dealership van Carvin voor Nederland is in handen van Off the Wall te St. Annaparochie, Friesland. Link (http://www.offthewallsound.nl/)
Harry zwaait aldaar de scepter.

robert-gitarist
19 augustus 2006, 14:53
Hier in Deventer hebben ze bij Meibergen nog wel paar Carvin gitaren staan zag ik laatst :)
Mooie planken overgens.Hoe ze spelen en klinken weet ik niet maar de looks zijn in elkgeval wel mooi.

Negative K3 fan
19 augustus 2006, 16:02
robbert vd hanenberg die wel eens in sounds post heeft als main axe een witte carvin, ze lijken mij ook vrij interessant vanwege al die custom opties voor een lage prijs... stainless steel optie bijvoorbeeld kost geen drol.