PDA

View Full Version : Guitarforum.nl



Guitar_Maniac
18 augustus 2006, 17:37
Tja, dat is dus mijn site.
We hebbe nog geen members en actieve posters maar ik ben mij site nu een beetje aan het promoten :)
URL:
www.guitarforum.nl
hebben jullie nog tips voor de site?

FNaRK
18 augustus 2006, 19:07
kansloos ...... sorry

nielsduursma
18 augustus 2006, 19:26
inderdaad kansloos. bijv. "praat hier over je rack en je gear"

waar is dan nog electric guitars voor???

en waarom (bijna) alles in het engels, is dat stoer ofzo??

Gitaro
18 augustus 2006, 19:27
kansloos ...... sorry

Eens, naast dit forum is er ook nog een forum op Gitaar.net en het TRU forum. Ik zou persoonlijk wat anders gaan doen met die .nl domein

Reigor
18 augustus 2006, 20:11
Eens, naast dit forum is er ook nog een forum op Gitaar.net en het TRU forum. Ik zou persoonlijk wat anders gaan doen met die .nl domein
Wat anders dan een forum kan je bedenken dat past bij een domein dat guitarforum.nl heet? Het blijft wel kansloos overigens..

Gitaro
18 augustus 2006, 20:38
Ja, nouja, abonnement op domein opzeggen en iets anders nemen. Daar doelde ik op

stumpy
18 augustus 2006, 21:18
3 mensen die het hebben over een overreden strat, gibsons die cool zijn omdat de customshop wel wat heeft en adonis strat met carlsbro 35 watt amps.. Hopen dat het nog wat dieper wordt..

X-Rated
19 augustus 2006, 01:48
Ik zie jullie anders geen website bouwen/onderhouden...

Maar naar de poster. Ik denk niet dat het hem gaat worden, mede omdat het op fora ook niet netjes is om te adverteren voor andere fora.

Mijn tips: Er zitten een klein aantal design foutjes in bij het content blok in het midden (als het niet alleen aan mij ligt). Haal die eruit. Ik vind de layout opzich niet je van het. En een standaard pakket is ook niet echt netjes.

Geef je forum een iets ander jasje (minder grijs bij voorbaat). Het logo mag meer vullen en minder hoog zijn.

Misschien kun je er iets mee, misschien niet. Dat is aan jou.

Gitaro
19 augustus 2006, 02:45
Ik heb meer websites onderhouden dan jij blindelings aanneemt. Het is natuurlijk alleen maar aan te moedingen om een forum te beginnen maar kom op zeg, het aanbod is al veel hoger dan de vraag.

En al had ik nog nooit een website gemaakt: moet ik soms ook in het leger zitten om er kritiek op te geven? Is mijn kritiek op de politiek niet geldig omdat ik zelf nooit politicus ben geweest?

-=JEROEN=-
19 augustus 2006, 13:18
ik denk niet dat ie terugkomt voor een reactie, ik denk dat ie alleen maar een link kwam spammen

voor mij is dit een typies geval van "proberen het wiel opnieuw uit te vinden, terwijl we inmiddels een paar hele goede banden hebben"

voor zover ik gezien heb, is 't bijna letterlijk een kopie van de opzet hier

misschien een leuk backup forum, of een schuilplaats voor verbannenen :D