PDA

View Full Version : Slechte drummer zoekt band



gershwin5150
30 november 2002, 01:52
Hallo hallo
Ik ben een gitarist/bassist (al een jaar of 7) die sindskort een poging waagt om is wat te drummen. Sommige dingen lukken al best aardig...
Nu ben ik op zoek naar mensen om is een beetje mee te spelen om wat beter te worden.
Gewoon niet al te ingewikkelde muziek en lekker rammen :grin:

Omgeving Alkmaar, ben zelf 23 jaar

Mzzlz Gerzzz

flippodestroyer
30 november 2002, 15:19
Yes!! Rammen!! Ik meld me aan als gitarist. Een tijd geleden heb ik deze oproep geplaatst waar toen niemand op reageerde. Lijkt het jou wat, laat het dan even horen.

airconijn@hotmail.com
=================
Zijn er nog leuke rockende, punkende en/of metallende bandjes in de omgeving van Hoorn of Alkmaar die op zoek zijn naar een gitarist? Ik speel nu zo’n vier jaar gitaar en wil wel weer eens een keertje in een bandje zitten. Gewoon om lol te maken en lekker bezig te zijn.
Ik ben effe ruim 23 jaar en heb (al zeg ik het zelf) een brede muzikale smaak. Ik luister en speel van Acda en de Munnik tot Darkthrone, van Fatboy Slim tot NOFX en van Eminem tot Metallica en alles wat er tussen ligt (en misschien ook wel daarbuiten), dus wat mij betreft kan het alle kanten uit hoewel ik het liefst met de distortion vol open speel.
Soleren laat ik overigens liever aan een ander over (lees: kan ik niet/nauwelijks)
============

Vito
1 december 2002, 18:05
'Slechte drummer zoekt band'

met zon instelling moet je zeker in een band beginnen!! ook al ben je dan een drummer

gershwin5150
1 december 2002, 22:51
Jes ik zeg tenminste niet dat ik erg goed ben en dat men achteraf dan gaat zeiken dat ik er niks van bak!
Okee ik kan wel een klein beetje drummen hoor :grin:
Maareh als er nog meer mensen zijn om is met de flippodestroyer en mij te spelen: laat maar weten!

wimmeltje
8 december 2002, 17:02
hee Vito, Ik zoek ook nog een band, Ik kom uit Veldhoven, weet jij toevallig niks?? laat ff weten. mail me op wimpie01@chello.nl
Groetjes wim