PDA

View Full Version : Danelectro (failliet?)



MaxR
17 augustus 2006, 18:42
hey dudes/dudettes

ik was vandaag in duitsland (ja echt) in aken, in een muziekwinkel, en daar hadden ze 2 danelectro mini's liggen. ik vroeg naar de French toast, maar de beste karl vertelde me dat ze die wel gehad hadden, maar verkocht hadden voor 25 euro (he jammer net te laat) omdat danelectro failliet zou zijn!

ik even googlen net, maar niks gevonden. is dit bedrijf ter ziele gegaan?

also, zijn er hier mensen met zo'n french toast? ik wil graag een fuzzpedaaltje, maar niet zo'n teh duur boutique ding maar gewoon een massaproduct en ben ook niet van plan om het te gaan modden. ik twijfel tussen USA big muff, Little big muff en French toast. maar over dat dilemma open ik wel even een ander topic.

FruscianteFan
17 augustus 2006, 18:46
de website doet het nog gewoon..

MaxR
17 augustus 2006, 18:48
ja daarom. ik vond niks qua nieuwsberichten ook. dus lulde deze lieve duitse meneer maar wat?

robert-gitarist
17 augustus 2006, 18:48
Fuck ik hoop dat het niet zo is!! :stop:
Ik wil namelijk nog z'n Free Speech talkbox hebben.

nielsduursma
17 augustus 2006, 19:24
Fuck ik hoop dat het niet zo is!! :stop:
Ik wil namelijk nog z'n Free Speech talkbox hebben.

me too!!!! mischien toch maar is snel eentje gaan bestellen dan:o

(het klopt toch dat die gewoon is aan te sluiten als een "gewoon" effect?)

robert-gitarist
17 augustus 2006, 19:32
me too!!!! mischien toch maar is snel eentje gaan bestellen dan:o

(het klopt toch dat die gewoon is aan te sluiten als een "gewoon" effect?)

Ja die wel.
Daarom wil ik hem ook hebben.Ik krijg mijn EH talkbox niet aan de praat :( Ik weet zeker dat ie het doet maar thuis krijg ik hem niet aan de praat..schijtzooi

Mitch
17 augustus 2006, 19:33
Hij bedoelde misschien dat ze geen dealer meer zijn van Danelectro ? Dat ze ze daarom opruimden ?

MaxR
17 augustus 2006, 19:48
nee ik kreeg toch echt door dat ze 'kaputt' waren. mijn duits is niet meer echt goed (heb het niet meer als vak, dan drijft die kennis weg), maar dat kreeg ik door.

welnu, fouten worden gemaakt.

robert-gitarist
17 augustus 2006, 19:52
Kaputt is in het Duits stuk ;) of wel kapot.

MaxR
17 augustus 2006, 19:53
ja I know, maar dat bedoelde hij niet. ik ben niet stom hoor (nee echt niet). mijn vader verstond m wel helemaal en die vertaalde het aan mij inderdaad als 'ze zijn failliet'.

up-guitarman
18 augustus 2006, 00:52
Mm, khoop idd dat ze niet failiet zijn. Die Free Speech wil ik ook nog wel, maar staat niet als prioriteit. En een danelectro gitaar, maar daar ga ik liever op zoek naar een oude ...

DiscoFreq
18 augustus 2006, 10:50
Hun site was 2-3 jaar geleden of zo ook ooit verdwenen en waren ze gestopt met gitaren maken (zeiden ze in een muziekwinkel in Leuven), nadien kwamen die Wasabi pedalen en daarna was hun site terug, maar met minder producten en ondertussen zijn die Fabs er gekomen en zijn er terug gitaren.

Misschien staan ze er niet zo goed voor en hebben ze af en toe problemen...

Dirk_Hendrik
18 augustus 2006, 12:29
Hun site was 2-3 jaar geleden of zo ook ooit verdwenen en waren ze gestopt met gitaren maken (zeiden ze in een muziekwinkel in Leuven), nadien kwamen die Wasabi pedalen en daarna was hun site terug, maar met minder producten en ondertussen zijn die Fabs er gekomen en zijn er terug gitaren.

Misschien staan ze er niet zo goed voor en hebben ze af en toe problemen...


Hoi Bart! Leuk dat je er bent!