PDA

View Full Version : Er waren toch wat lui die een 7-snaar zochten? Ad op gitaarmarkt



Anders Destium
17 augustus 2006, 16:54
Klik hier (http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=65866)

Volgens mij ook iemand van het forum die hem verkoopt :)

idno
17 augustus 2006, 17:26
Had m al gezien op marktplaats. Jammer van het afdekplaatje tussen de volume en toon knop. Ik weet ook niet hoe de Duncan zich in de brugpositie gedraagd/klinkt? een JB lijkt logischer.

DarknessAwaits
17 augustus 2006, 18:54
Ja, ik had 'm ook gezien. Lijkt me een hele fijne gitaar voor erbij, maar 't geld zit momenteel toch in de zelfbouw 7 snaar.

Dat afdekplaatje is een beetje jammer maar ach... Dan zet je er toch gewoon weer een miniswitch voor in de plek?

En die Duncan '59 vind ik ook een beetje raar voor in de brug. De meeste mensen met zo'n gitaar spelen toch wel het laten we zeggen 'zwaardere' repertoire. Maar met een beetje geluk past hij ook in de halspositie en dan een JB ofzo in de brug en gaan!

De Beer
30 augustus 2006, 19:33
Mine!

nog niet helemaal goed kunnen testen maar erg tevreden!

Het verhaal achter die '59 is wel een rare, De verkoper had een JB en een '59 besteld maar ipv een hals '59 te bestellen deed hij een neck '59 bestellen...oeps!.
Als ik er later niet blij mee blijk gaat er wellicht wat anders in en deze in de neck oid.
Klinkt clean in iedergeval fantastisch, de H-H setup met z'n 5 schakelingen (split etc.) zijn een stuk interesanter dan de H-S-H op mijn Rg470.
precies datgene dat ik niet gebruik aan die gitaar (het S element) gebruik ik zelden tot nooit.

Zit te denken aan een afterburner swich in dat gat, dus de hals pup rechtstreeks op de output.

Blij mee!

idno
31 augustus 2006, 08:40
gefeliciteerd

pics!!!

Anders Destium
31 augustus 2006, 09:28
Gefeliciteerd ermee!