PDA

View Full Version : hoe duur?



timbo
16 augustus 2006, 20:38
hoe veel kost dit prachtige ding? en weten jullie waar ik er een kan kopen of misschien wel 2e hands

http://www.gibsoncustom.com/flash/products/lespauls/60Special_SC/1960SpecialSC.html

hendrix2
16 augustus 2006, 20:58
Ongeveer 2000 euro denk ik.
Maar volgens mij is deze maar geproduceerd in 2006 dus tweedehands zal hij niet makkelijk te vinden zijn.

op www.guitarcenter.com kost hij 2.099,99 dollar.

Je kan gewoon bestellen bij je gitaar winkel.

stumpy
16 augustus 2006, 20:59
hoe veel kost dit prachtige ding? en weten jullie waar ik er een kan kopen of misschien wel 2e hands

http://www.gibsoncustom.com/flash/products/lespauls/60Special_SC/1960SpecialSC.html

Dit wordt misschien niet de meest nuttige post, maar het kan je wel iets helpen. Tweedehands zal wel niet lukken want er staat groot NEW bij. Ik denk ik meld het even.

stumpy
16 augustus 2006, 21:00
Ongeveer 2000 euro denk ik.
Maar volgens mij is deze maar geproduceerd in 2006 dus tweedehands zal hij niet makkelijk te vinden zijn.

op www.guitarcenter.com kost hij 2.099,99 dollar.

Je kan gewoon bestellen bij je gitaar winkel.

Je was me voor... ik had die post nog niet gezien.

hendrix2
16 augustus 2006, 21:01
klik hier (http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-193194.html)

2200 euro, inclusief hardcase.

aart steekelenburg
17 augustus 2006, 07:28
dan kan je er bij de feedback in rotterdam een uit komen proberen, daar is ie echter uiteraard wel een stuk duurder...
Fantastische gitaar trouwens. Mijn favoriet van alle gitaren die daar hangen.

hansoonk
17 augustus 2006, 10:15
Dit soort gitaren is niet 'nieuw', maar een aantal keren uitgebracht. De gitaar is alleen waarschijnlijk in deze configuratie 'nieuw'. vanaf '77 heeft Gibson verschillende keren versies van de LP Special en de Special DC uitgebracht. Alleen niet altijd in TV-yellow. De Gibson LP Special uit de periode 1990-nu is bijvoorbeeld best wel goed te vinden. Van de TV-yellow DC is nu een 'faded'-versie. Er zijn ook een aantal hoogwaardige kopieen in omloop, o.a. van Tokai.

timbo
17 augustus 2006, 13:42
aan zo'n mooie gitaar hangt natuurlijk een prijs kaart van hier tot gunder
maar hij is echt super vet!

aart steekelenburg
17 augustus 2006, 18:22
deze gitaar is echt niet te vergelijken met die faded series of reguliere reissues.. dit is een customshop model en dat hoor en voel en zie je er echt aan af.

Les Paul
17 augustus 2006, 19:34
deze gitaar is echt niet te vergelijken met die faded series of reguliere reissues.. dit is een customshop model en dat hoor en voel en zie je er echt aan af.

Vergis je niet in de fades series. Ik heb een Special DC faded en ik speel er meer op dan op welke gitaar dan ook (en ik heb een aardige collectie). Het is kwalitatief een enorm goede gitaar.
Ik ben er zo blij mee dat er binnenkort inderdaad ook een CS versie van komt, maar de faded blijft gewoon.

hansoonk
18 augustus 2006, 09:31
deze gitaar is echt niet te vergelijken met die faded series of reguliere reissues.. dit is een customshop model en dat hoor en voel en zie je er echt aan af.

Natuurlijk. Het topic werd gestart met de opmerking: 'wat een mooi ding ... wat kost dat?'. Ik probeer gewoon een aantal mogelijkheden aan te geven die ook heel mooi zijn en voor veel mensen beter betaalbaar. Ik heb zelf trouwens een '77- Special DC in TV-yellow, die ik niet zou willen ruilen voor een cstom shop.