PDA

View Full Version : bc-rich of jackson



metalyves
15 augustus 2006, 16:29
hoi ben aant twijfelen of ik mijn bc-rich mockingbird "vampirella" vd body art
serie zou wegdoen om een jackson js-30 king v
iemand enig idee?

lennaertn
15 augustus 2006, 16:43
als het gaat om uiterlijk zou ik voor de Jackson gaan. kwa electronica weet ik verder niks vanaf.. k'speel geen gitaar :p

Kaïn
15 augustus 2006, 16:51
.. k'speel geen gitaar :p
Grappig dat je dan op een gitaarforum rondhangt.

De twee gitaren die je beschrijft zijn ongeveer gelijkwaardig in kwaliteit. JS serie is ongeveer de minst kwalitatieve van jackson. De bodyart series van BC rich is ook niet echt high range zeg maar. Ik zou ens kijken wat je het fijnste vind spelen. Nieuwe pickups kan je er altijd in flikkeren om het allemaal wat beter te laten klinken.
Eerlijk gezegt zou ik gewoon eventjes doorsparen voor een betere serie. Maar doe vooral wat je wilt ;)

Succes ermee

lennaertn
15 augustus 2006, 17:11
Grappig dat je dan op een gitaarforum rondhangt.

K'wil wel graag gitaar spelen. Ben van plan er binnenkort 1 te bouwen en ik vind het gewoon machtig mooie dingen.... :satisfie: :)

Tho
15 augustus 2006, 17:37
De kwaliteit zal ongeveel hetzelfde zijn, maar voor de looks zou ik ook voor de jackson gaan. Ik vind jacksons sowieso altijd lekker scheuren!

Hey lennaertn, Hoe wil je een gitaar bouwen als je zelf geen gitaar speelt? Ik ben geen bouwer of zo, maar volgens mij heb je wel wat kundigheid op de snaren nodig, en verstand van materiaal, wil je er zelf een bouwen.

lennaertn
15 augustus 2006, 17:47
Hey lennaertn, Hoe wil je een gitaar bouwen als je zelf geen gitaar speelt? Ik ben geen bouwer of zo, maar volgens mij heb je wel wat kundigheid op de snaren nodig, en verstand van materiaal, wil je er zelf een bouwen.

kijk, ik mag dan wel geen gitaar spelen.. Maar ik doe wel m'n research voordat ik ergens aan begin...

Er zijn hier meer mensen op het forum die geen gitaar spelen en wel bouwen...

tabmaniac
15 augustus 2006, 17:49
ik zou die mockingbird verbranden en die jackson ook en gewoon een andere gitaar kopen.. een les paul ofso:D

sjoerd5
15 augustus 2006, 17:51
k'speel geen gitaar :p

vraagje: wat doe je hier???


(niet bedreigend bedoeld hoor)

Zino Z
15 augustus 2006, 17:53
ik zou die mockingbird verbranden en die jackson ook en gewoon een andere gitaar kopen.. een les paul ofso:D


Precies, of beter... EEN IBANEZ RG!!!

lennaertn
15 augustus 2006, 17:55
vraagje: wat doe je hier???


(niet bedreigend bedoeld hoor)

k'ben gewoon geintresseerd in electrische gitaren.... maakt toch niet uit dat ik geen gitaar speel... k'wil het wel graag alleen mag niet van me ouders..... :angry:

tabmaniac
15 augustus 2006, 18:08
en zo is het! iedereen is welkom hier die geinterreseerd is in gitaren/muziek en diversen :)

lennaertn
15 augustus 2006, 18:13
en zo is het! iedereen is welkom hier die geinterreseerd is in gitaren/muziek en diversen :)

DANK U :rockon:

Tho
15 augustus 2006, 19:38
k'ben gewoon geintresseerd in electrische gitaren.... maakt toch niet uit dat ik geen gitaar speel... k'wil het wel graag alleen mag niet van me ouders..... :angry:

WAT?? waarom niet?? :nervous:

lennaertn
15 augustus 2006, 19:41
Omdat ze vinden dat ik niet muzikaal ben... ze zeggen:" dan moet je oefenen en dan lkt het niet en dan wil ej niet meer en dan heb je veel geld uitgegeven"

en ook omdat ik op wielrennen zit en die fiets veel gekost heeft enzo.. maar wielrennen trekt me niet meer en ik wil eigenlijk al sinds me 8ste gitaar spelen.....

Lennaert

Malle Eppie
15 augustus 2006, 19:56
Precies, of beter... EEN IBANEZ RG!!!

Of nog beter... een ESP MH!!!


omdat ik op wielrennen zit Lennaert

Je ZIT op voetbal en je DOET aan wielrennen. Hou die mooie sport wel een beetje in ere, he!

lennaertn
15 augustus 2006, 20:13
Je ZIT op voetbal en je DOET aan wielrennen. Hou die mooie sport wel een beetje in ere, he!

nou mooie sport.... k'vind d'r niets meer aan.. weet je wie de sport in eren horen te houden.. de profs... maar nee die kunnen niks zonder doping.....

Kaïn
15 augustus 2006, 20:43
Omdat ze vinden dat ik niet muzikaal ben...
Lennaert
Lekkere ouders heb je dan. Wat ik zou doen is om ze te sarren gewoon lekker een Squire ofzo kopen. Die heb je al voor 200 euro zoiets in die richting. Je de pleuris oefenen, dan lullen ze vanzelf wel anders.
En als het je dan tóch niet trekt (wat niet kan want gitaarspelen is het mooiste dat er is) dan kan je een squire redelijk goed op marktplaats verpatsen. Dan ben je er helemaal niet zoveel geld aan kwijt. Gitaar kán heel duur zijn, maar dat hoeft absoluut niet.
Pas als je in een band komt te spelen die optreed begin je ineens je wensen ophopen qua gear. (wat je nódig hebt hea jongens;) niet wat je wilt)
Lang verhaal kort. Gewoon lekker toch doen.

lennaertn
15 augustus 2006, 20:50
Ik was een tijdje van plan om bij Feedback zo'n Squier Pack te kopen.... :)

Kaïn
15 augustus 2006, 20:54
Ik was een tijdje van plan om bij Feedback zo'n Squier Pack te kopen.... :)
Good boy. Revolution!!! Musical freedom for lennaertn!!!

FruscianteFan
15 augustus 2006, 20:56
Gewoon doen :)

Tho
15 augustus 2006, 20:58
gast serieus.. koop een gitaar en SPEEL!!!

sjoerd5
15 augustus 2006, 20:58
en zo is het! iedereen is welkom hier die geinterreseerd is in gitaren/muziek en diversen :)


+1




( 10 tekens)

sjoerd5
15 augustus 2006, 21:01
Ik was een tijdje van plan om bij Feedback zo'n Squier Pack te kopen.... :)


gewoon gaan doen nu