PDA

View Full Version : Het grote laten we een stoppen met stagg-ophemel-topics maken topic



stumpy
14 augustus 2006, 21:12
Moge het duidelijk zijn dat er voor het geld van een stagg betere gitaren te koop zijn. Maar de mensen die er een hebben mogen ook wel een beetje in hun waarde gelaten worden zeg.. Er zijn vele gitaarwinkels die staggs aanprijzen, en dat kun je ze ook niet kwalijk nemen, zij moeten ook hun geld verdienen. Dat beginnende gitaristen daar in trappen kunnen ze ook niet helpen.

hendrix2
14 augustus 2006, 21:33
pff moet daar wéér een nieuw topci over open...
Op slot zou ik zeggen

stumpy
14 augustus 2006, 21:34
mijn excusus, ik wist niet dat r zoveel over waren geopend. Maar het feit dat er weer twee waren geopend over het feit hoe goed ze waren, zorgde ervoor dat ik me er aan ergerde en het even wilde laten stoppen.

Jax
15 augustus 2006, 08:13
Je ergert je aan de stagg ophemel topics, waar er misschien.... 3 van zijn op het gehele forum, terwijl er echt tientallen stagg afkraak topics!! Moet je er dan nogmaals eentje openen, zonder enige toegevoegde waarde?

vox
15 augustus 2006, 09:45
oke, de discussie van niet goed of wel goed zal altijd wel blijven. nemet niet weg dat er niet over gediscuseerd mag worden. maar inderdaad wat de topic starter zegt er kan wel eens wat "rustiger" gedaan worden tegen stagg of andere B merken of bezitters hiervan als een stagg lekker klinkt, klinkt ie lekker in de koper zijn oren klinkt ie goed, klinkt ie bagger, jah dan klinkt ie bagger. Maar ik heb eens op een stagg gespeeld door mijn versterker en het was niet mijn sound, heb een epiphone en jah daar zit nu eenmaal verschil tussen net als epiphone en gibson (volledig gebasseerd op les paul modellen van de 3 merken) ook wat stagg heeft is geen nette afwerking (vind ik) en er zijn dus betere gitaren te vinden voor dat geld, Tuurlijk zijn die er..

Iedereen was ooit beginner, ik ook en wou gelijk een les paul vond dat ding gelijk mooi, alleen jah geld had ik wel en ook wist ik zeker dat ik gitaar wou spelen.. alleen wou dan wel een goede. En ik zag gewoon de afwerkings verschillen tussen merken gitaren (weer gebasseerd op de les paul modellen) ik geef het toe had ook nog nergens verstand van. Wel her en der wat geleerd en mijn oog viel toen op een Washburn strat kopie. De verkoper wou mij een starters pakket verkopen van een of ander vaag merk en dat hield ik vast en het voelde als plastic en klonk als stront door een trechter. Terwijl die strat die ik dus gekozen had klonk mooi vol en deed geen pijn aan mijn oren was op dezelfde versterker, dus keus was makkelijk gemaakt..

Mijn epiphone kwam anderhalf jaar later, ik wees naar een Gibson les paul ik wist toen nog niet dat epiphone er was laat staan een broertje van gibson was. De verkoper wees op een betaal bare les paul met een goede kwaliteit, en die kwaliteit is dus al 3 jaar mijn gitaar en weet niet of ik ooit overswitch naar een echte gibson, zit toch weer verschil in.

bert k
15 augustus 2006, 09:50
Idd geen toegevoegde waarde, dus slotje.