PDA

View Full Version : Ik heb afgelopen week op een gitaar gespeeld waar ik niks van kan vinden,tips?



stumpy
14 augustus 2006, 09:24
Ik ben naar duitsland gegaan, de musik-schmidt. Wilde wat randy rhoads modellen uitproberen (en nu geen commentaar dat ik dat ook niet had moeten doen :p ) Ik heb dus de Jackson rr-5, LTD en ESP Alexi Laiho signature (dat viel flink tegen..) en de ESP SV Standard. Maar over die laatste kan ik dus helemaal niets terug vinden. Zowel op Thomann als bij de Musik-schmidt komen ze er eerlijk voor uit dat ze hem verkopen. Maar bijvoorbeeld Harmony-central kent hem niet. Ik vond hem beter dan een jackson rr-1, maar vind dit toch behoorlijk vreemd. Kan iemand me er wat meer over vertellen?

Wouter J
14 augustus 2006, 12:10
http://www.musik-schmidt.de/osc-schmidt/catalog/images/ESP_SV-Standard-Black.jpg

Natuurlijk helpt het als je een foto van de desbetreffende gitaar erbij doet Stumpy.

Ik heb mijn oudere ESP catalogussen erbij gepakt en ontdekt dat de SV een voorganger is van de Laiho series. Laiho zelf is in die catalogus te zien spelende op een SV (te herkennen aan dat tweede element)

Maar met de Laiho serie nu in volle productie, heeft ESP de SV series gestopt.

stumpy
14 augustus 2006, 12:18
Ik had er inderdaad beter een foto bij kunnen doen ja. En ik moet zeggen dat ik het dom vind want ik vond de sv veel beter dan de alexi laiho. Hopen dat ik genoeg bij elkaar gespaard heb voor ze op zijn.

mAnoontje
14 augustus 2006, 12:34
De SV was al uit de productie voordat de Laiho geïntroduceerd werd,
maar je kunt alsnog makkelijk aan een SV komen, die ik een veel gavere
vorm vind hebben dan de laiho sowieso, zo'n halfbakken 'onderpunt'
wordt hem denk ik niet helemaal voor mij.

Kaïn
14 augustus 2006, 12:47
Idd die SV is veel mooier. Alleen zijn ze zo verdomd duur :S