PDA

View Full Version : Gitaanet cd(rom)'s



alhambra
28 november 2002, 11:39
Iemand hier ervaring met de cd's die op gitaarnet worden aangeboden, zoja wat vindt je ervan.

alhambra
2 december 2002, 09:38
Zo die dingen verkopen goed zeg :grin: , niks voor jou Strat is gouwehandel.

GitaarNet Admin
2 december 2002, 12:34
moeten we toch iets rechtzetten: we hebben er alleen nog maar positieve reacties op gekregen, de eerste CD (Inleiding) zijn echt beginnerslessen, begint bij de houding, dan het stemmen, etc. De cd's zoals fingerstyle/flatpicking zijn ook voor gevorderden.

Hier een voorbeeld van een reactie die wij over de "Inleiding akoestische gitaar"- CD per email kregen:

Ik vind de CDROM een leuke manier om met gitaar te beginnen.
Hij is duidelijk en ik geniet van de eenvoud van opname. Geen poespas
en lekker ontspannen. Ik verheug me op die andere twee.
Ik vind het een aanrader voor mensen die geen leraar hebben of die niet kunnen betalen.
Schot in de roos voor mij.

alhambra
2 december 2002, 12:49
Da's heel mooi voor jullie maar ik heb toch liever reacties van mensen die niet bevooroordeelt zijn.

GitaarNet Admin
2 december 2002, 13:05
begrijp ik! en sorry voor de vreselijke reclamespam op ons eigen forum :smile:

ik ben zelf ook benieuwd naar nog meer reacties

hoofd
2 december 2002, 16:29
Hey gitaarnet, als jullie nou eens die cdrommetjes naar mij sturen, dan ben ik wel bereid om daar dan zeg maar een recensie over te schrijven ofzo :grin:


En als jullie het gratis opsturen, word het zeker weten een zeer positieve recensie :grin:

alhambra
3 december 2002, 09:24
Om het echt goed te testen moet je natuurlijk meerdere meningen horen dus doe mij er ook een paar :grin: .

Mithrandir
3 december 2002, 10:45
Stelletje profiteurs................ik wil ook wel recenseren hoor :grin:

sash
4 december 2002, 16:34
Ik ook wel eigenlijk :smile: Alleen het voordeel van mij is dat ik ze wél terugstuur :smile:

hoofd
4 december 2002, 20:05
Op 2002-12-04 15:34, schreef sash:
Ik ook wel eigenlijk :smile: Alleen het voordeel van mij is dat ik ze wél terugstuur :smile:



Brand ze dan ook ff voor mij :wink: :grin:

Bouke
4 december 2002, 21:45
Hey,

ik heb die slide cd en die is wel aardig. Stonden een aantal stukkies op waar ik wat aan had, maar ben je een gevorderd slider, dan moet je 'm niet hebben.

Leuk voor de basics.

Bouke