PDA

View Full Version : gitaarwinkel



Powerplay
12 augustus 2006, 19:16
heey gasten...

weet iemand echt een super gitaarwinkel in omgeving Apeldoorn??

Helter Skelter
12 augustus 2006, 21:13
Feedback Apeldoorn

Powerplay
12 augustus 2006, 23:11
hmm jaa...

heb jij ervaring met hun???? zo ja... hoe bevalt feedback je?

Megalomanian
10 december 2006, 10:10
In putten zit Melodie.
Zijn ze altijd erg behulpzaam en ze hebben een hoop mooie dingen daar.
Echt ver is het niet

Vojnar
14 december 2006, 00:16
Feedback? service? feedback? service?

sorry, bleef even hangen
uhm
amersfoort: Kees Dee, stukkie rijden, maar TOP service en altijd wel korting te regelen ;D

puntdroad
14 december 2006, 08:06
Feedback? service? feedback? service?


Hahaha, die is goed.
Ik heb nooit begrepen waarom die gasten zo chagrijnig en arrogant doen. Het is toch top om in een muziekwinkel te werken? (lijkt me).

Slevin
14 december 2006, 11:38
In putten zit Melodie.
Zijn ze altijd erg behulpzaam en ze hebben een hoop mooie dingen daar.
Echt ver is het niet

Hmjaaaawel, maar die ouwe daar heeft weinig verstand van gitaren :( Verder wel leuke zaak om door heen te lopen idd, mooie piano's ook ^^

ASK4MORE
18 december 2006, 22:44
Ik kom ook uit Apeldoorn en ga graag naar Feedback. Ken veel mensen die gitaar spelen (van hardcore tot country) en die hebben daar veel spullen gekocht. Gewoon vriendelijk en professionaliteit! Dat laatste straalt er vanaf.

MazeMouse
19 december 2006, 14:11
Kees Dee wil ik mij bij aansluiten.
Ik heb er nog geen grote aankopen gedaan maar wel altijd perfecte service gekregen :)

hugo123
20 december 2006, 19:13
het is wat verder, maar in leeuwarden zit een hele goede: Bob de Jong

hugo

sjoerd5
20 december 2006, 20:38
het is wat verder, maar in leeuwarden zit een hele goede: Bob de Jong

hugo

Sorry hoor maar hij vraagt omg. apeldoorn en leeuwarden is daar niet geheel naast de deur.

Pickslide
20 december 2006, 20:46
het is wat verder, maar in leeuwarden zit een hele goede: Bob de Jong

hugo

pffffffffff

Pais
20 december 2006, 21:57
Sorry hoor maar hij vraagt omg. apeldoorn en leeuwarden is daar niet geheel naast de deur.
Maakt niet uit, ze zijn oke, het zijn mn onderburen ;)

bat
20 december 2006, 22:50
Feedback Apeldoorn vind ik een prima winkel. Toen ik eerder dit jaar eindelijk van plan was een delay te kopen, heb ik daar lekker lang alle delays mogen proberen, die stuk voor stuk naar me toe gebracht werden. Het hangt er wel vanaf wie je helpt, want ze zijn niet allemaal even goed op de hoogte van gitaarspullen.

Kees Dee heeft een mooie winkel, maar is best aan de prijs. Maar ook hier niks dan behulpzaamheid, ik mocht een winkeldochter pedaaltje daar toch uitgebreid proberen, voordat ik tot de conclusie kwam dat het ook voor mij niks was. Maar nogmaals: ik vind ze best aan de prijs.

Je kunt ook nog denken aan Zwolle, dat is tenslotte een halfuurtje in de auto en dan ben je bij Big One. Meer vloeroppervlakte dan Feedback Apeldoorn, maar persoonlijk... Nouja, ik rij dus liever van Zwolle (waar ik woon) naar Apeldoorn, dat zegt genoeg denk ik.

anvil
23 december 2006, 18:40
Kees Dee wil ik mij bij aansluiten.
Ik heb er nog geen grote aankopen gedaan maar wel altijd perfecte service gekregen :)

Wil ik me ook bij aansluiten. Ging er 10 jaar terug met een veel te dikke portemonnee heen, maar werd uiterst correct geholpen en kwam na een uur of 4 met een fijn setje naar buiten waar ik nog dagelijks plezier van heb (LP Studio en Marshall 8240) waarmee ze me niet helemaal uitgekleed hebben.

Wat de prijzen betreft : je betaalt misschien inderdaad een paar procent meer maar daar zit dan wel een goede service, deskundig personeel en de mogelijkheid veel bijzondere dingen te proberen bij in (weet in het midden van het land weinig zaken met een assortiment als Kees Dee... Arnhem heeft niks wat in de buurt komt,Ede/Wageningen ook niet...)

Hydra
28 december 2006, 18:26
Ik kom ook uit Apeldoorn en ga graag naar Feedback. Ken veel mensen die gitaar spelen (van hardcore tot country) en die hebben daar veel spullen gekocht. Gewoon vriendelijk en professionaliteit! Dat laatste straalt er vanaf.

Lol wat voor handelingen heb jij met die jongens gedaan omdat voor elkaar te krijgen hehe..

Totaal niet mee eens dus, vind ze ongeintreseerd arrogant en verstand van zaken hebben de meeste in apeldoorn niet.. Laat staan dat winkel ook maar iets uitstraalt, veel te vol gepakt met (legedozen serieus) echt 0 ruimte om er wat te proberen.
Ik ga er alleen heen als ik weet wat ik wil hebben en dan direkt go! 1 voordeel heeft feedback namelijk wel in de regel zijn ze niet duur...

SteveM
2 januari 2007, 15:09
Kees Dee is een uitstekende gitaarwinkel. Oftie aan de prijs is weet ik niet, maar de service is er erg goed en hij heeft heel veel keus. Overigens, Bob de Jong in Leeuwarden heeft ook een prima winkel met deskundig personeel.

cardinal
6 januari 2007, 21:14
van de feedbacks heb ik wel de beste herinneringen aan apeldoorn, hahaha