PDA

View Full Version : chinees kopie bedrijf



glacius
12 augustus 2006, 18:20
iemand bekend met deze site ?

zie die prijs !

http://www.fashionbird.com/English/En_ProductShow.asp?ArticleID=764

vester86
12 augustus 2006, 18:22
kramer is toch vrij bekend??? dat is tenminste de eerste en enige gitaar die ik tegenkom op de pagina die opent bij mij

robert-gitarist
12 augustus 2006, 18:44
Is al keer topic over geweest ;)
Het is geen echte kramer maar een copy dus..En hij ziet er behoorlijk "plastic" uit vind ik..

grayfink
12 augustus 2006, 20:12
Deze dan: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220010192345&ssPageName=MERC_VI_ReBay_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT

100€ met koffer. Soms gaan ze echt in de veiling, kun je ze scoren voor 60€

Maar...: Verzendkosten is minimaal 150€, 22% invoer komt erbij, mag je ze eigenlijk wel invoeren? Nep rolex mag toch ook niet? Geeft dat geen problemen?
Ook al mag en lukt dat: Op details/vormen kloppen ze niet, de PRS in de webwinkel in de eerste post is een lelijk amorf gedrocht. Je bent minimaal toch 300€ kwijt voor b.v. een LP en dan heb je een gitaar die waarschijnlijk een stuk minder is als een gewone goede Epiphone die je voor 450€ koopt...

Edit: Ik lees net even de feedback van de Chinese ebay'er, en die is gewoon goed, de mensen zijn allemaal blij met hun kopie Gibson/Saxofoon. Tja, als je dat leuk vind, moet je het misschien maar proberen.

dirty-harry
12 augustus 2006, 20:56
Ik wantrouw allι grote merken tegenwoordig.
Fender -Gibson - gretsh - dean - noem maar op ik heb het gevonden in de goedkoope japaners, mischien niet het beste maar toch beter ( soms ).

Weet er iemand te zeggen hoeveel een ibanez SG waard is van de jaren 70?
met bigsby look a like brug.

NEP is NEP

wietse
12 augustus 2006, 21:05
Edit: Ik lees net even de feedback van de Chinese ebay'er, en die is gewoon goed, de mensen zijn allemaal blij met hun kopie Gibson/Saxofoon. Tja, als je dat leuk vind, moet je het misschien maar proberen.

en hoe zou dat komen denk je?
zoals de meeste scammers daar, die trekken een blik zogenaamde kopers open die allemaal goede feedback geven.
dat chinese spul gaat van de ergste rommel tot redelijk spul.
kan je vaak aan de prijs en verzendkosten wel zien gitaar kost 8 euro verzenden 300.

Lucluc
12 augustus 2006, 21:23
NEP is NEP

Tja.......

jorrit
13 augustus 2006, 19:02
chinese kopie's kunnen erg goed zijn hoor.
k kom zelf net terug uit china en heb er een hele relaxede les paul custom meegenomen (100% gecopieerd :D) en t ding speelt en klinkt super. maar er zit inderdaad heel veel rommel tussen, heb heel veel gitaren geprobeerd en de beste dr uit gekozen..



edit: die les paul supreme heb ik oa. ook gezien, er staat trouwens suprume op de kop ipv supreme, dat hebben ze hier mooi met die groene tekst weggewerkt..