PDA

View Full Version : squier tele



mustang16
12 augustus 2006, 16:42
Ik zou nog een tele willen kopen, denken jullie dat dit iets goed is? En hoeveel zou ik er nog voor moeten geven?

http://www.kapaza.be/detail/3094378/Te_koop_gitaar_fender_telecaster_squire_serienumm. html

(dit is geen spam) Ik wil gewoon weten of dit goed is en hoeveel ik er max voor mag geven.

bedankt

Yapser
12 augustus 2006, 17:02
Hmja da's gewoon een Squier Telecaster? maximaal 120 euro ofzo..

Chris Winsemius
12 augustus 2006, 17:03
Als het 'n zgn Affinity Tele is; op dit moment ergens tussen de 100 en 175.
De elementen zijn niet echt denderend, zelfs behoorlijk microfonisch maar de basis (hout/etc.) is behoorlijk ok imho.

Met puike elementen, betere schakelaar en potmeters en wat afstelwerk zijn het gewoon puike Tele's.
Heb er zelf 'n aantal en op verzoek v/e maat heb ik er nog 1tje voor hem gescoord voor 'n pimp/relic-klus.

mustang16
12 augustus 2006, 17:09
dacht het al die vent zegt dat hij er 600voor heeft betaald en nog 200 voor wou hebben , betrouwde die niet echt

mustang16
12 augustus 2006, 17:10
hij was bezig dat het even goed is als een fender usa

RiFFt
12 augustus 2006, 17:15
Hij is zeker niet zo goed als een Amerikaanse Tele, niet qua afwerking en ook niet qua kwaliteit van de gebruikte materialen. Die gast schrijft dus onzin. Hij mag blij zijn als je er 120 a 130 euro voor neerlegt.

mustang16
12 augustus 2006, 17:16
Hij is zeker niet zo goed als een Amerikaanse Tele,

Dat wist ik ook :p en zij hem en toen zij hij ja maar er zitten heel goede elementen in.

glacius
12 augustus 2006, 17:20
gewoon veel van de prijs aflullen en dan lekker pimpen dat ding met pickupje hier potmetertje daar

FruscianteFan
12 augustus 2006, 18:54
Dat wist ik ook :p en zij hem en toen zij hij ja maar er zitten heel goede elementen in.come again? Van die zin begrijp ik niet zo veel.

mustang16
12 augustus 2006, 19:18
Dat wist ik ook en zij hem en toen zij hij ja, maar er zitten heel goede elementen in.

(in het vet staat er te veel

hij bedoelde ja ze is zeker zo goed omdat er zeer goede elementen inzitten, en omdat het van fender squier is.

hendrix2
12 augustus 2006, 19:20
De verleden tijd van zeggen is: "zei" niet "zij"
dat maakt het allemaal wat duidelijker.

Een zij is een vrouwelijk iets.

mustang16
12 augustus 2006, 19:36
sorry.....

Tupelo
12 augustus 2006, 20:15
Wat heb je ervoor over?

Voor 450 euro heb je een gloedje nieuwe Blade TS1 bij Musicdeals.
Ik loop niet snel mensen dingen aan te smeren, maar volgens mij beste deal op Telecaster gebied voor iemand met (blijft relatief ;))weinig te besteden.

Musicdeals (http://www.musicdeals.nl/elecgitaar.html).

mustang16
12 augustus 2006, 20:24
ik heb er maar 100euro of zo voor over , ik wil zo veel :seriousf: , een tele, jaggstang, les paul, mustang, als ik dat allemaal voor 400 koop ben ik iets te veel kwijt. Ik zou liever rond de 100euro (op kopieen enzo) en later dan verbeteren(met de originele),als ik meer geld heb :seriousf:

Tupelo
12 augustus 2006, 20:29
Aah o.k. volg dan de Richwood & London City deviezen zou ik zeggen...

Vooral over London City tele's zijn ze hier helemaal lyrisch. :)

mustang16
12 augustus 2006, 20:36
Wat zijn de prijzen voor die gitaren. (is er een site met prijzen in euro's)?

The Underdog
12 augustus 2006, 20:50
Maximum 100 euro voor die squier.

sickpunk
12 augustus 2006, 21:01
goed je noemt nu 4 gitaren op waarvan je een copie wil kopen... right? dnek je niet dat het verstandiger is om gewoon ff te sparen en 1 goede te kopen?

mustang16
12 augustus 2006, 21:08
ik heb al een redelijk goede hoor, maar ik wil er nog 4copies bij :seriousf:

Lucluc
12 augustus 2006, 21:20
Veel copieën hebben is leuk!!!!! London City telecaster is prima, hoef de elementen zeker niet van te vervangen. Een Richwood heeft een iets dikkere hals, dus als je daarvan houdt moet je bij Richwood zijn. Daarvan moet je denk ik wel de elementen vervangen, gewoon een setje GFS oid. Ik hou van dikke halzen, maar vind die van de Londen City (Comet) telecaster ook best lekker. Wen je wel aan denk ik.

Nog even over die lastige zin van je: bedoelde de verkopen nou niet dat er al betere elementen inzitten, dus dat die al vervangen zijn? Ik meen zoiets te lezen.

mustang16
12 augustus 2006, 21:28
Veel copieën hebben is leuk!!!!!

dat vind ik ook :p


Ik hou van dikke halzen,

Ik vind het ook makkelijker om met een dikke hals te spelen, en liefst waarbij de snaren ver uiteenstaan, zoals een accoustische.


Nog even over die lastige zin van je: bedoelde de verkopen nou niet dat er al betere elementen inzitten, dus dat die al vervangen zijn? Ik meen zoiets te lezen.

nee hij heeft de elementen niet vervangen, hij zij dat degene die erin zitten, even goed zijn als die van een fender usa :p snap je het nu?

Lucluc
12 augustus 2006, 21:31
nee hij heeft de elementen niet vervangen, hij zij dat degene die erin zitten, even goed zijn als die van een fender usa :p snap je het nu?

Ja, maar ik geloof het niet (dat deze pups even goed zijn).

mustang16
12 augustus 2006, 21:33
Ja, maar ik geloof het niet (dat deze pups even goed zijn).

natuurlijk niet, hij loog denk ik, of eerder overbluffen, hij wil ook zijn gitaar proberen verkopen eh :p

hendrix2
12 augustus 2006, 23:13
nee hij heeft de elementen niet vervangen, hij zij dat degene die erin zitten, even goed zijn als die van een fender usa :p snap je het nu?


:nervous: :sssh: :nervous:

Chris Winsemius
12 augustus 2006, 23:44
M'n eerste affinity Tele had ik puur op de unplugged sound gekocht. 's Avonds mee naar 'n jam en met 'n beetje overdrive gewoon 1 groot piep-festijn, kon zelfs door het hals-element praten (Neil Youg truuk).

Met puike elementen/etc. zijn het gewoon toffe gitaren.

Am. std. Teles hoeven voor mij niet, 'n Mexicaanse reïssue is zeker ok maar de ultieme Teles zijn gewoon die (echte) begin jaren 50 modellen. Stapel in de states geprobeerd en bijna allemaal waanzinnig qua tone & feel, helaas onbetaalbaar.....

mustang16
12 augustus 2006, 23:47
Citaat:hendrix2
Origineel gepost door mustang16

nee hij heeft de elementen niet vervangen, hij zij dat degene die erin zitten, even goed zijn als die van een fender usa snap je het nu?



__________________

Moet je dat echt 2keer posten :???: