PDA

View Full Version : ibanez artist vervolg



joke
12 augustus 2006, 11:40
hallo allemaal.
ik had een thread geplaatst met de vraag wie er allemaal een ibanez artist gitaar hadden er daar werd goed en spontaan op gereageerd.
toen de eerste pagina vol was ging er niet een tweede in werking en werd alle antwoorden die ik had gegeven op vragen inneens niet meer getoond en geplaatst!
op een mail naar de baas van dit spul kwam geen reactie ,jammer want er had veel meer ingezeten denk ik!
nu lijkt het dus alsof ik heel honds niet meer op mijn eigen thread gereageerd heb en das dus niet waar!
ik schijn onder in beeld te hebben staan dat ik geen invoegingen kan doen anders had ik mijn artist allang getoond!
op de website www.triojoyride.nl is echter bij geluidsfragmenten of samples ( even zoeken en doorklikken!) een 4 tal videofragmenten te zien waar ik met mijn plank in de weer ben!
nogmaals jammer dat deze thread zo gelopen is want er zijn volgens mij een hoop enthousiaste artist lovers in ons landje en ik had ze graag even willen spreken en iets over hun planken aan de weet gekomen .
groeten van mij in ieder geval .
ekkerman

Orpheo
12 augustus 2006, 13:56
je moet er denk ik gewoon mee leren leven dat een topic nooit van pagina 1 tot pagina 929 ( :seriousf: behalve mooie dames en wat ander offtopic spul haha) doorgaat op hetzeflde topic. mensen raken verveeld, of t topic veranderd/verzand in/naar iets anders. hier moet een slotje op komen.

faasie
12 augustus 2006, 18:15
Even offtopic maar in hoe zorg je in dat videootje voor de drum en de trompet etc. wanneer jullie maar met z'n 3en zijn. Spelen jullie met een band mee??

joke
12 augustus 2006, 18:38
yep wij verbouwen in onze eigen studio (zie website) midi files tot orkestbanden en spelen daar dan mee!

Luke-wannabe
12 augustus 2006, 18:40
En is dat leuk? Ik speel gewoon in een 'echte' band. Ik zou de interactie tussen muzikanten niet kunnen missen denk ik...

joke
13 augustus 2006, 09:09
ik wel hoor al dat gecompromissen en al dat ge-egoooo !
ja soms zou ik ook wel eens een echte rocksound willen hebben en niet met mijn gt5 direct de totall recall tafel in en geen in-ear monitoring willen maar mijn boogie live horen scheuren maar die tijden zijn een beetje geweest en ik heb vroeger genoeg in "echte "bands gespeeld en ben nu aan het "werk"en verdien mijn inkomen ermee...!
dus geen obscure jongeren centrums mee of kroegen met bezopen en vervelende lui die met bier gooien maar nette party centra met echte en vooral schone kleedkamers!

Luke-wannabe
13 augustus 2006, 09:47
Ja opzich heb je wel gelijk daarin. En als je er je geld mee verdient..

Maar 'dat ge-ego' valt wel mee als je de juiste muziekanten hebt hoor! Zitten geen ego's bij mij in de band..!

grayfink
13 augustus 2006, 10:37
Ik vind je zo ook wel een lekkere sound hebben. Als ik op een LP Sultans of swing speel, klinkt dat niet. Vreemd genoeg heb jij op de foute gitaar (en daarmee doel ik op de humbuckers) toch dat lekkere uit-fase soundje op Sultans. Klinkt goed!