PDA

View Full Version : Di-rect waren bij Barend & van Dorp



Anno Niem
27 november 2002, 19:52
Iemand nog gezien?

Ik vond het wel flauw dat de ene gitarist op een PRS speelde (kennelijk de songrechten ) en de ander op een Tele



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anno Niem op 2002-11-27 19:53 ]</font>

Grandma_Placenta
27 november 2002, 20:10
wat is er mis met een tele?

daron_kurt
27 november 2002, 20:22
die gitarist heeft een les paul dubbel cutaway en die andere een peer dellen tele, dus het is niet allemaal egt, en dus ook niet allemaal heel duur....

FNaRK
27 november 2002, 20:40
Op 2002-11-27 19:52, schreef Anno Niem:Ik vond het wel flauw dat de ene gitarist op een PRS speelde (kennelijk de songrechten ) en de ander op een Tele

.........................................
Ik snap deze post niet....Hoezo is het flauw en wat hebben songrechten met het merk gitaar te maken ?

suzanne
27 november 2002, 20:58
volgens mij is dit weer een of andere lollige post ofzo, aangezien de zin hetzelfde is als bij de post van after forever.

Thomasvv
27 november 2002, 23:13
Gheghe :smile: idd :grin:

nilfisk
28 november 2002, 08:23
gaap... barend en van dorp + di-rect, kan nix slaapverwekkenders bedenken :grin:

Thomasvv
28 november 2002, 08:40
BvD vind ik eignelijk wel t beste programma van de commercieëlen... Enniewee, die-rectum zuigt hard...

nilfisk
28 november 2002, 08:51
ach... kijk et wel es, mulder iz wel ok.. maar voor de rest, GAAP

Kitaarhiero
28 november 2002, 09:11
Op 2002-11-27 19:52, schreef Anno Niem:
Iemand nog gezien?

Ik vond het wel flauw dat de ene gitarist op een PRS speelde (kennelijk de songrechten ) en de ander op een Tele



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anno Niem op 2002-11-27 19:53 ]</font>

ONZIN!

Di-rect heeft zelf hun gitaren aangeschaft geloof ik. dus ze spelen gewoon op de gitaar van hun eigen keuze.

Anders Destium
29 november 2002, 15:11
Gisteren bij BvD: Jan Mulder die iemand verbetert over het spreekwoord: Met iemand door één deur kunnen en dat verkeerd doet :grin:

Morgen ongetwijfeld bij de Gouden ezel van Kopspijkers :smile:

Kitaarhiero
29 november 2002, 22:43
Haha... Taalpuristen komen zichzelf altijd een keertje tegen :razz:

Anders Destium
29 november 2002, 23:56
Dus ik moet oppassen hè :wink:

Pickslide
30 november 2002, 19:43
Fijn dat er hier veel medestanders zijn (pro BVD zal ik maar zeggen) IS een goede zaak dat soort progamma's, is veel zooi op TV tegenwoordig.....

Eric Clapton is God
5 december 2002, 12:41
Ik vind Direct echt een gigantische kutband, die gitarist is echt gigantisch slecht. Hij is te beperkt.

Ditmar
5 december 2002, 12:49
Maar hij kan wél springen tijdens het spelen :razz: sorry, negeer dit bericht maar.....

Arbz
6 december 2002, 16:35
Wat een gezeur toch altijd op direct - allemaal jaloerse gitaarzieltjes, omdat zij wel succes hebben.

Jongens (en dames, ze maken pop, why bother :smile:

motorpsychonaut
6 december 2002, 21:48
wel een beetje dubbel: zo slecht zijn en the who coveren.....

Neals
7 december 2002, 14:17
ik kan ook springen als ik speel....

suzanne
7 december 2002, 16:57
*Aplaus!* :wink:

Anders Destium
7 december 2002, 19:09
Sorry als ik wat dom overkom, maar spelen én dan ook springen? Je kan toch ook gewoon blijven staan...is ook beter voor je enkels trouwens

Pickslide
7 december 2002, 21:20
Ik ben het met je eens dat goed spelen belangrijk is maar springen met gitaar is wel cool (als je het op het goede moment doet).

vulvasonic
7 december 2002, 21:46
Gitaar spelen met een lantaarnpaal overdwars in je aars is ook vrij lastig.

schaap
7 december 2002, 21:59
Wat zeurt men toch weer over die jongens van di-rect. Who cares waar ze op spelen, een deel dr van zijn gitaren die ze voordat ze "bekend" werden al hadden. En wat boeit het hoe ze springen en spelen. Iedereen heeft wel iets wat ze leuk vinden om te doen tijdens het spelen.

P.S. Ik ben geen voorstander van Di-rect of wat dan ook, ik heb een hekel aan de mensen, maar ik zeur liever niet over zulke shit bij bands waar ik toch niet naar luister of naar kijk.

Anders Destium
7 december 2002, 22:23
>Schaap

Eigenlijk moet je de voorgeschiedenis kennen, er was vanwege het WiPKiP-ophemel-gehalte nogal wat weerstand tegen deze jongens. Het gaat niet zozeer om de band maar om het onterecht geweldig vinden door mensen die geen relevante kennis op muzikaal gebied hebben. Hint: Kijk maar eens op muziekforum.nl en je begrijpt sommige reacties hier :smile:

vulvasonic
8 december 2002, 00:42
Hallo!

Heb ik iets over de kwaliteit van die band gezegd? Nee dus.

Ik heb slechts beweerd dat het lastig is om gitaar te spelen met een lantaarnpaal overdwars in je aars!

Dat is lastig voor de jongens van Di-rect, maar ook voor bijna ieder andere gitarist, als zullen erbij zijn die zelfs op deze wijze For the love of God van Vai kunnen spelen.
En dat op zich, is een hele knappe prestatie. Ik kan het nummer niet eens spelen zonder die lantaarnpaal in mijn krans.
;]

schaap
8 december 2002, 20:23
&lt;Anders Destium

Ik begrijp de reacties ook wel, iedereen heeft ze wel gehad, maar na al die tijd nog steeds erg veel loos gezeik eigenlijk in hun richting.

en aan vulvasonic; gewoon nix zegge over
di-rect is beter denkik, want anders heb je gewoon weer een loze thread vol kritiek op een kutband.

vulvasonic
8 december 2002, 22:18
uuuu schaap, je begrijpt me niet helemaal. dat is niet erg. Gebeurt me wel vaker.

Het was niet echt mijn bedoeling een zinnige bijdrage te leveren en ik heb dat dus ook niet gedaan.
Maar ik negeer geen topics over Di-rect, omdat ik vind dat die gasten net zoveel recht hebben op succes als zoveel andere bandjes. Bovendien vind ik het al heel wat om een band tegen te komen die doen waar ze goed in zijn. Niets meer en niets minder.
Ik zou willen dat meer bands dat deden.

dirkw83
11 december 2002, 23:26
Op 2002-12-07 22:23, schreef Anders Destium:
>Schaap

Eigenlijk moet je de voorgeschiedenis kennen, er was vanwege het WiPKiP-ophemel-gehalte nogal wat weerstand tegen deze jongens. Het gaat niet zozeer om de band maar om het onterecht geweldig vinden door mensen die geen relevante kennis op muzikaal gebied hebben. Hint: Kijk maar eens op muziekforum.nl en je begrijpt sommige reacties hier &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">


WAT EEN ONZIN ZEG!!! Moet je een band dan goed vinden om redenen die alleen jou goed vallen? Belachelijk! Meisjes vallen op hun uitstraling of zo. LAAT ZE! Dat is ook een kwaliteit hoor!

Verder wil ik zeggen: direct mag ik ook niet MAAR ze spelen wel bijna altijd Live en ookal klinkt het niet fantastisch; ik vind het goed dat ze dat doen en het is nog altijd heel wat beter dan een ster als phil collins die wél playbackt bij Ivo Niehe terwijl ik alleen maar hoeft te zingen.

Die jongens van Direct hebben plezier in hun muziek, anders spelen ze niet live, en jij mag best je mening geven maar zoals het er nu naar uitziet zou je ze liever beperken in hun mogelijkheden en dát kun je niet maken om de redenen die jij daar noemt. Echt zielig hoor.