PDA

View Full Version : Electronica Verplaatsen



Damage Inc.
11 augustus 2006, 18:54
Hallo,

ik vroeg me af of ik zomaar bijv. een volume-knop en een pickup-schakelaar van plaats kon wisselen.
Want ik weet niet of ze verschillende grootte gaten hebben?
Het gaat om een 3-weg schakelaar, zo'n ronde...

En ook, ik heb van die draaiknoppen waar geen schroef in de zijkant zit om 'm vast te klemmen.
Aan de achterkant (of binnenkant) zit ook niks wat ik los kan draaien, alles wat ik kan zien zijn de moeren ofzo tussen de knop en de body.
Moet ik die dus los draaien?
En wat zou ik daar voor moeten gebruiken, want er is weinig ruimte voor een standaard moersleutel ofzoiets...

En de schakelaar, moet ik die met de ring op de buitenkant van de body los draaien?

GreetingZ
- Damage Inc.

wietse
11 augustus 2006, 19:36
knoppen kan je er aftrekken, sosm even met iets er onder en je wipt ze er zo af.

Damage Inc.
13 augustus 2006, 05:40
Ah ik heb er naar gekeken...
En het gat van de schakelaar is inderdaad groter dan die van de draaiknop.
Dus de draaiknop zou te los zitten en de schakelaar kan niet in het andere gat dus ik zou gaan moeten boren wat ik niet graag doe.
Ja, ik kan het laten doen ok, maar is dat andere gat kleiner te krijgen?
Ik zou namelijk niet echt weten hoe...

- Damage Inc.

vester86
13 augustus 2006, 12:16
niet kleiner te krijgen michael, maar je kunt wel een groter ringetje over het gat doen voor je het moertje aandraait

Damage Inc.
13 augustus 2006, 12:42
niet kleiner te krijgen michael, maar je kunt wel een groter ringetje over het gat doen voor je het moertje aandraait

Oja, en als ie vast genoeg zit dan beweegt ie natuurlijk niet meer, hoop ik.

En is uhm... dat vloeibaar hout niet te doen ofzo?
Opvullen en dan een kleiner gat boren.
Of misschien... een plaatje hout erachter lijmen (binnenin dus) en daar een kleiner gat in boren?
Had ik nog bij bedacht, maar weet niet of die dingen zouden lukken.

O ja, hoeveel zou dat laten boren kosten? (Voor het andere te kleine gat.)
Kan het wel zelf doen, maar sinds ik dat nooit doe ben ik bang dat ik het sloop.

- Damage Inc.