PDA

View Full Version : koffertje voor een bass



flearulez
27 november 2002, 19:34
Wat mag zoiets kosten en kent iemand een goed merk ervoor.
D8 zelf aan rockbag, een slange leren koffer(lekker fout)
rond 100€ bij musicstore.

Ruud
27 november 2002, 21:27
koffers zijn koffers, en tis maar hoe je er mee omgaat, gewoon effe kijken of er goeie scharnieren en sluitingen opzitten, handige vakjes, en offie wel in de breedte in je auto past..., kan namelijk heel lastig zijn...oja, en je gitaar moet er een beetje fatsoenlijk inpassen, als ie nog de halve koffer doorstuitert tijdens vervoer heb je er nog weinig aan...
Tis maar een koffer, dus hoe rauwer en doorleefder hoe beter, lijk je een hele goeie artiest mee....

en gooi die sleuteltjes direct weg, anders zetten anderen hem op slot, en tja als ze je gitaar willen jatten doen ze het dan wel met koffer en al...

Ic3gl0vE
27 november 2002, 22:34
Ja ik heb een rockbag voor m'n gitaar en ik snap ook niet waarom daar een slot bij zit... zo'n slotje dat je met een schroevendraaier in no-time open hebt volgens mij.

En zowiezo.. als alleen zo'n hoes al €75 kost zal er vast geen squiertje inzitten...

Phyrexian
28 november 2002, 09:22
SKB Cases zijn héél goed,
ik heb zo een koffer voor mijn bass van de Freedom reeks (budget line, goedkoper dan de gewone koffers) en die koste in ieder geval ook al meer dan 100 euro, ik denk dat het ongeveer 125 euro was.

Ik heb een Warwick Corvette dus die past helemaal in de uitgesneden vorm. Er moest enkel nog een klein handdoekje langs de body zodat ze niet meer schoof...

emielow
29 november 2002, 12:40
ik heb n universele voor 90 euro, prima ding, en een olp past er perfect in!
overal te koop

AllodoX
29 november 2002, 14:39
yep dat werkt prima :smile: universele koffer, en opvullen met hard schuimrubber.

Ic3gl0vE
29 november 2002, 17:57
binnenkort ga ik een handgemaakte keyboardkoffer hebben en met een beetje mazzel ook een koffer voor mijn GT3

en het leuke is dat me dat waarschijnlijk niets kost

flearulez
30 november 2002, 15:35
en hoe denken we dat te kunnen gaan doen? zonder kosten?

basswasp
30 november 2002, 21:29
'connecties' zeker :wink:

Laus
2 december 2002, 17:22
zelf maken. afmeten, licht hout, en roze dons. net als het origineel.