PDA

View Full Version : hoii!



FireLady
9 augustus 2006, 20:55
hoii!
Ben een fanatiek gitaarspeelster, maar men klassieke is ver kapot
Op zoek naar een goede elektrische :) Maar soit, weet eig nie zo veel van gitaren, ook al speel ik al 4 jaar..(shame on me! :satisfie: )
voor de rest..nie egt veel te vertelln vn ik :satisfie:
Well, if anytime there may appear some questions on your mind, just ask ;)
kiss!

rocker_71
10 augustus 2006, 10:58
Welkom! Uit België?
Welke muziek speel je dan?

FireLady
10 augustus 2006, 13:56
ja, België :)
Ik speel nu nog maar de gewone liedjes van vanalles en nog wat. Maar als ik FINALLY mijn elektrische krijg, wil ik toch wel wat RHCP, Beatles, ... leren.
Nu ja, dat ligt in de verre toekomst, denk ik ;)
(P.S: hoe wist je dat ik Belg ben? :D )
Xx

iwamoto
10 augustus 2006, 14:12
(P.S: hoe wist je dat ik Belg ben? :D )
Xx
"maar men klassieke is ver kapot" ik zeg dan "ja, mn acoust is zo verrot als de pest" zeer onbels :) verder welkom hier, enne, na 4 jaar weetje toch wel de terminologie van een gitaaR? :) (fret's, hals, brug etc etc)

FireLady
10 augustus 2006, 14:17
ah zo..had ik niet eens aan gedacht :D
Ik ken een gitaar wel hoor, maar ik heb een heel deel op mezelf moeten leren vanwege een leraar die niet echt kon lesgeven. Dus ik ken wel wat, maar ik moet volgens mij nog heel wat bijleren als ik sommige tekstjes hier lees :satisfie:
Dingen als floyd enzo, daar sta ik toch wel even van : uhohw ;)
Ook al de verschillende pedalen die er bestaan, fjoew...als ik daar ooit iets van begrijp :p
xx

iwamoto
10 augustus 2006, 14:37
ah zo..had ik niet eens aan gedacht :D
Ik ken een gitaar wel hoor, maar ik heb een heel deel op mezelf moeten leren vanwege een leraar die niet echt kon lesgeven. Dus ik ken wel wat, maar ik moet volgens mij nog heel wat bijleren als ik sommige tekstjes hier lees :satisfie:
Dingen als floyd enzo, daar sta ik toch wel even van : uhohw
Ook al de verschillende pedalen die er bestaan, fjoew...als ik daar ooit iets van begrijp :p
xx
je leraar kon geen lesgeven? ooh, dat was natuurlijk een.... :D
maare, met tijd komst wijsheid hoor, of niet,maar geloof me, je leert hier snel, en je kan altijd ffe wikipedia erbij pakken he

FireLady
10 augustus 2006, 15:14
haha :D
hmm, ik hoop het, want als ik zo die topics eens doorlees begin ik me vreselijk dom te voelen ;)
Waarschijnlijk zal je in de toekomst nog wel onderwerpen van mij zien met de meest domme vragen. What can I do? ik ben zot van gitaren en wil er alles van weten :satisfie: Maar ik heb alleszins begrepen dat dat hier niet echt uitmaakt, zolang je maar de gitaarmicrobe te pakken hebt :)

b_240
11 augustus 2006, 11:11
Welkom belg, zegt deze belg.
Je zal op dit forum zeker vinden wat je wil weten.
En het doet er inderdaad niet toe wat je ervan weet, zolang je maar stoked bent!
Je kent het gezegde wel, de beste stuurlui staan aan wal. :D