PDA

View Full Version : drummer die kan gitaarspelen/bassen gezocht in de buurt van



simontheghost
8 november 2001, 14:03
Hoi,

Simon The Ghost bestaat nu uit twee leden, nl. een drummer/zanger/gitarist/basgitarist en een zangeres/gitariste/basgitariste. Zoals je al begrijpt zoeken we iemand die iets meer kan dan één ding... een beetje afwisseling. Dus kun je twee van deze dingen (vooral drummers zijn welkom) meld je dan vooral bij simon_the_ghost@hotmail.com ...

Owja... Leeftijd is not the point, wij zijn 18/15... :grin:
Het zou ook fijn zijn als je een beetje van Radiohead / Coldplay / Muse / Anouk / K's Choice / Johan / Caesar houdt... dat soort bands..

secret bargitarist
29 november 2001, 23:38
hallo,
ik ben een 17-jarige jongen uit de omgeving van coevorden.ik heb het een en ander aan podiumervaring..ik speel in een bandje wat een aantal optredens achter de rug heeft& nu wil ik kijken of ik zelf als solo-gitarist ook enige potten kan breken..misschien is dit niet helemaal niet jullie opzet van dit geheel,maar dit maakt jullie zelf ook sterker..
wat ik inbreng is een eigen gitaar+versterker..
ik hoop dat jullie wat op dennis_eefting@hotmail.com laten horen en wie weet wat er uit voort kan komen..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: secret bargitarist op 2001-12-04 21:27 ]</font>

sowouk3
28 augustus 2002, 17:21
ey jullie drentenaren daar in coevorden hebben wel smaak, radiohead en vooral coldplay zijn nije verkeerd! love you! :smile: