PDA

View Full Version : Omg Help!



Scentless
9 augustus 2006, 10:22
Ik ben van behringer naar Epiphone ( SG Custon Shop)
Hij klinkt echt super!! lekker vol etc.
Maar heb ik echt een probleem wat er voor zorgt dat ik dat ding ik de kast zet!!
:sneaky:

Maar me G-snaar is dus helemaal k*t!
ik heb alle snaren vervangen maar nog nix aan me brug geklooijt ofzo want dat vind ik nog best wel eng heheeh. waar kan het aan liggen?? zou ik eventueel nieuwe elementen aan meoten schaffen voor beter geluid?? of een nieuwe brug??? als jullie enige tips hebben wil je ze dan posten??????

Keep on :punk:

SimonS
9 augustus 2006, 10:25
Maar me G-snaar is dus helemaal k*t!
misschien moet je even uitleggen wat er zo "k*t" is aan die snaar.

hendrix2
9 augustus 2006, 10:43
En lees je post eens na. Die eerste drie zinnen slaan werkelijk nergens op.

De G-snaar is dikwijls het probleem. Misschien eens goed laten afstellen door iemand die er veel verstand van heeft maar je hoeft zeker geen nieuwe elementen aan te schaffen hoor. Misschien staat ze slecht geïntoneerd?
Ik zou er gewoon even mee naar de winkel gaan, daar kunnen ze je waarschijnlijk in no-time helpen.

iwamoto
9 augustus 2006, 10:51
als ik het zo lees is onze overhaaste poster idd het slachoffer van een slecht afgestelde gitaar, kan ie wel nieuwe elementen gaan kopen, maar dat helpt dat toch geen zak :seriousf:
(tenzij je met een hamer de pooltjes die onder je G snaar hangen kapot hebt geslagen)
en wie zet er nou zn gitaar in kast? :???:
naja, af laten stellen is de boodschap! :)

Kaïn
9 augustus 2006, 10:54
Ik vermoed dat hij bedoelt dat hij aanloopt. Even ermee naar een goede gitaarboer als je het eng vind. Dit fixt hij/zij zo voor je.

(Let in het vervolg een klein beetje op je spelling alsjeblieft ;))

Kim Wilson
9 augustus 2006, 11:00
We moeten de spellingshype nu niet gaan overdrijven natuurlijk. ;)

hendrix2
9 augustus 2006, 11:01
We moeten de spellingshype nu niet gaan overdrijven natuurlijk. ;)
Inderdaad, maar ik had het niet over zijn spelling maar meer over het volgende:


Ik ben van behringer naar Epiphone ( SG Custon Shop)
Hij klinkt echt super!! lekker vol etc.
Maar heb ik echt een probleem wat er voor zorgt dat ik dat ding ik de kast zet!!
zeker die eerste zin... ik snap wel wat hij bedoeld, maar het duurde langer om deze post te snappen dan gelijk welke andere hoor ;)

Kim Wilson
9 augustus 2006, 11:03
Ja, maar ik had het ook tegen Kaïn. Het was al wel duidelijk dat de spelling ernstig te wensen overliet. Daar hoeft niet iedereen nog eens zijn zegje over te doen. Dat bedoelde ik. :)

ponq
9 augustus 2006, 11:18
hij geeft toch gewoon aan dat ie van n behringer gitaar (zeker zo usb-ding) naar een Epi sg custom is gegaan? Da's toch niet zo vreemd?

Swan
9 augustus 2006, 11:21
zou als k jou
bij zaak afstellen
verstand etc jeweetwel

Reel Big Fish
9 augustus 2006, 11:22
misschien moet je even uitleggen wat er zo "k*t" is aan die snaar.

YEAH, ik sta in iemands sig. Dit roept om een feestje!! :dance:

... >_>

hendrix2
9 augustus 2006, 11:24
YEAH, ik sta in iemands sig. Dit roept om een feestje!! :dance:

... >_>
Er zijn natuurlijk leukere manieren om in iemand sig te staan!

Reel Big Fish
9 augustus 2006, 11:39
Er zijn natuurlijk leukere manieren om in iemand sig te staan!

Nah ik vind het wel grappig, toen was ik écht (!!) een enorme noob dus ik kan er wel om lachen :D

Scentless
9 augustus 2006, 11:47
:D dankje voor de snelle post hierover!
En ja inderdaad het was even snel een post maken.
ik deed 6 dingen tegelijk dus dat zal ik voortaan wel even achterwegen laten.
maar dit is een beetje off-topic dus;

Ik ga vandeweek wel even langs me gitarenboer en dan kijken wat hun eraan doen voor mij.
Zijn er trouwens nog dingen dat ik echt MOET laten vervangen???Want alles is nog helemaal standaard!(op de snaren na)

Swan
9 augustus 2006, 11:49
Zijn er trouwens nog dingen dat ik echt MOET laten vervangen???Want alles is nog helemaal standaard!(op de snaren na)

niets moet alles mag :hippie:

Kim Wilson
9 augustus 2006, 11:49
Ja, ik zou zeker je pickup switch (laten) vervangen. Die zijn bij Epiphone van uiterst brakke kwaliteit. Laat daar een mooie USA switch in zetten. Je bent in één keer klaar, voor een eurootje of 5 á 10.

hendrix2
9 augustus 2006, 11:50
Epiphones zijn eigenlijk echt wel degelijk gitaren hoor!
Ik heb zelf enkel de elementen vervangen, maar dat is meer een persoonlijke keuze.
Als je tevreden bent over de gitaar, dan zou ik er niets aan vervangen!

Kim Wilson
9 augustus 2006, 11:53
Ik heb op mijn Epi Les Paul de brug, de elementen en de pu-switch vervangen. De topkam moest eigenlijk ook, maar daar ben ik niet meer aan toe gekomen, want toen had ik hem al verkocht.

SimonS
9 augustus 2006, 12:20
ik vraag me nogsteeds af wat er mis is met die Gsnaar.

DarknessAwaits
9 augustus 2006, 12:29
ik vraag me nogsteeds af wat er mis is met die Gsnaar.

Die is gewoon dus helemaal k*t!

Let je wel op?


:satisfie:

Swan
9 augustus 2006, 12:58
k*t met p*ren

Kaïn
9 augustus 2006, 13:00
Ja, maar ik had het ook tegen Kaïn. Het was al wel duidelijk dat de spelling ernstig te wensen overliet. Daar hoeft niet iedereen nog eens zijn zegje over te doen. Dat bedoelde ik. :)
Ok, Ok, ik doelde ook meer op de opbouw van de post net als Hendrix. Volgende keer zal ik het woord "taalgebruik" gebruiken. En ik lette niet op wat hendrix had gezegt. Zal niet meer gebeuren;)

Kim Wilson
9 augustus 2006, 13:05
k*t met p*ren
Nee, vervelend. Met peren...