PDA

View Full Version : advies mbt. pedalenbak/koffer



catalyst
8 augustus 2006, 20:48
Ik zoek ter vervanging van m'n pedalencase een steviger versie, waarvan je de deksel af kunt nemen zónder dat de scharnieren door het vele schuiven, stapelen en open/dicht doen, verbuigen etc. Mijn huidige bakje is eigenlijk een van opgeleukt karton (type DAP nr 8 oid formaat ca. 70x40cm). Wel mooi maar niet geschikt blijkt net ff te zwak.
Zijn er zo jullie weten nog andere alternatieven zo te koop?

robert-gitarist
8 augustus 2006, 21:10
Verkeerd forum ;)
Deze moet in effecten en pedalen staan ;) Check eens het topic,post je pedalenbak.Daar staan zat tips etc in.
Succes

Robbert
9 augustus 2006, 01:15
De DAP Showmaster 48 case is betaalbaar en zeer goed op te waarderen. De deksel kun je er standaard vanaf halen en het heef twee butterfly sloten.

Ik hem er zelf een 7 laags triplex plaat ingemaakt met klitteband daarop. Knappe jongen als je daar doorheen trapt ;)

mikey-1
9 augustus 2006, 01:48
kan iemand mij mis vertellen wat voor een effect dit is

http://www.karaoke-version.com/fr/playback-mp3/usher/u-got-it-bad.html

de 2e gewoon een paar seconden wachten en dan hoor je het

Johannes
9 augustus 2006, 01:54
kan iemand mij mis vertellen wat voor een effect dit is

http://www.karaoke-version.com/fr/playback-mp3/usher/u-got-it-bad.html

de 2e gewoon een paar seconden wachten en dan hoor je het

Ik geloof niet dat ik je begrijp. Heeft dit iets te maken met iemand die een pedalen-case zoekt?

mikey-1
9 augustus 2006, 02:19
nee ik weet ut maar ik heb ut all bij andere posts gezet en die kunnen me niej egt helpen daarom

almarvk
9 augustus 2006, 09:23
Als je ook in begrijpbare Nederlandse taal je berichtjes post, dan krijg je vanzelf antwoord.

BeeJee
9 augustus 2006, 11:26
@ Mikey-1: Maak dan zelf een nieuw topic aan!

catalyst
9 augustus 2006, 17:41
Goeie tip ter versteviging van deksel...
Maar, wat te doen met die scharnieren - óf begrijp ik goed dat die DAP 48 ipv scharnieren gewoon opent als een los deksel dmv "rondom vleugel sluitingen"?

Mike McCready
9 augustus 2006, 18:09
De DAP 48 heeft van die halve scharnieren. Als de deksel dicht is werkt het scharnier, als je de deksel 90 graden opent, heb je het deksel los in je hand.

catalyst
9 augustus 2006, 21:18
De DAP koffer heeft idd van die scharnieren die "in elkaar grijpen" bij sluiten en los komen als deksel open staat op 90gr.
Handig systeem, echter deze halve scharnieren steken naar buiten uit aan de achterkant en als de koffer wordt neergezet juist óp die scharnieren dan verbuigen ze en wordt het er niet mooier op qua sluiten...

Ik zoek dus eigenlijk een koffer met deksel dat makkelijk te verwijderen is en ook nog 's stevig is. Ja, je kunt 'm misschien misschien beter zelf maken á maar ik ben nogal lui...
Ale tips welkom!!

Raindog
10 augustus 2006, 12:42
Ik heb zelf de pedaltrain2. Dat is een metalen frame waar je je effecten op plaatst. Dit frame gaat vervolgens in een kist. Het is niet met een afneembaar deksel. Het wel erg solide. Zowel het frame als de kist.
Kijk anders even op www.haarguitars.nl (http://www.haarguitars.nl) De pedaltrain2 is niet goedkoop. Zo'n €180.