PDA

View Full Version : zou ik dit kopen of niet? help me aub



Id3ntify
8 augustus 2006, 16:47
Versterker Carlsbro 25W, FENDER squier gitaar, FENDER gitaarriem,
gitaarstaander, 2 gitaarkabels, en een prachtig pedaal voor
soundeffecten (zoom 606)!

Gitaar FENDER squier met 6
splinternieuwe snaren, 1 volumeknop, 2 toonregelaars. Knoppen in
perfecte staat! Geen gekraak! (nieuwprijs: 130Eur)

Uiteraard met een mooie FENDER-schouderriem (nieuw: 30eur), en ook de gitaarstaander is inbegrepen! (nieuw 20eur)

Versterker
CARLSBRO 25W. Ook nog in perfecte staat, kraakt helemaal niet, met
prachtige ‘distortion’-functie, volumeregelaar, en 4 verschillende
toonregelaars. Uitgerust met handvat: handig mee te nemen om eens bij
vrienden te gaan spelen, of samen te oefenen! (Nieuwprijs: 130Eur!)

Effectenpedaal ‘Zoom 606’, keuze uit meer dan 60 verschillende effecten, en voorzien van een ‘wawa-pedaal’!
Pedaal
leent zich ook uitstekend tot het eenvoudig stemmen van zowel
akoestische als elektrische gitaren! (nieuwprijs: 100Eur!). Slechts
enkele malen gebruikt!

hij vraagt 250 euro.

[IMG]http://images.kapaza.be/photolarge/2793889.jpg[IMG]
http://images.kapaza.be/photolarge/2793889_5.jpg
http://images.kapaza.be/photolarge/2793889_4.jpg
http://images.kapaza.be/photolarge/2793889_3.jpg

of raad me iets aan? liefst in belgie (w-vl)

hendrix2
8 augustus 2006, 16:51
ziet er niet slecht uit voor een beginnerspakketje, er zijn veel mensen die het met veel minder moeten stellen.
Ik denk niet dat je hier een slechte koop aan doet.

Rormo
8 augustus 2006, 16:59
gitaar ziet er nog goed uit voor zover ik kan zien. Verder is het zeker niet slecht voor 250 euro. Beter dan een starterpakket wat je in de winkel koopt voor die prijs. Doen zou ik zeggen.

G.G.
8 augustus 2006, 17:12
Als een stratocastermodel je bevalt, gewoon doen. Is een goeie prijs voor zo'n set. Ziet er allemaal nog behoorlijk nieuw uit, dus die 250 lijkt me een prima prijs.

grayfink
8 augustus 2006, 17:32
Leuk setje, maar de nieuwprijs ligt niet zoveel hoger, ik zou er zeker een beetje vanaf proberen te dingen. 200 bieden en met 220 akkoord gaan of zo.

Nickname
8 augustus 2006, 17:39
.....Gitaar FENDER squier met 6
splinternieuwe snaren.....

:seriousf: Whahaha, je meent het, das een koopje, de meesten hebben maar 5 nieuwe snaren.

FF zonder dollen, het ziet er leuk uit ik zou er alleen iets van de prijs afdoen. De advertentie vind ik wel ietwat overdreven, dus pas op met hoe je betaalt. Even met eigen ogen gaan zien is aan te raden. :)

En het is trouwens geen FENDER squier, maar een Squier by fender

Reel Big Fish
8 augustus 2006, 17:44
Ik raad Squier altijd af, voor deze prijs zeker. Ik had alleen maar problemen met mn Squiertje en was ook superblij toen ik er van af was. Mja, als jij het er kick uit vind zien dan kun je het proberen. Alleen moet er minimaal 50 euro van de prijs af.

gitarist17
8 augustus 2006, 18:08
pas op met; Squier is altijd slecht.

ik speel nu 2 jaar op een squier affinity strat met plezier. Mijn gitaarleraar en een kennis met beide respectievelijk 40 en 50 jaar ervaring hebben er ook op gespeeld en beide vonden dat ik een goede gitaar had gekocht. Al heb ik daar wel geluk mee gehad, aangezien ik er totaal geen verstand van had toen ik hem kocht. Squier is niet altijd slecht, natuurlijk is het wel zo dat je goed moet opletten want er kunnen wel slechte tussen zitten. Die kans zal waarschijnlijk groter zijn in vergelijking met de echte fenders ( zelf geen ervaring mee ), maar er zitten echt wel (relatief gezien) goede gitaren tussen.

groeten erik

ps; het lijkt mij ook geen slechte set, misschien ook wel voor die prijs.

Reel Big Fish
8 augustus 2006, 18:11
Ik zei ook niet dat het altijd slecht is, ik raad het alleen altijd af ;)

robert-gitarist
8 augustus 2006, 18:17
Squier maakt hele leuke gitaren en voor het geld zeker.
Ik heb laatst 60 euro neer geteld voor een Squier strat(60 is echt een koopje,meeste squiers 2de hands kosten rond de 170 euro)en ik ben er echt heel te vreden mee.Okee de stemmechanieken hebben mijn twijfels maar zeker een leuke gitaar.Mijn backup gitaar is het en voor cleane partijen gebruik ik hem.Echt leuke gitaren.Ik wou hem eerst kopen met de plannen om hem door te verkopen voor 150 euro maar hij bevalt me zelf erg goed.Enigste squiers die ik je wel afraad zijn de huidige Chinese Squiers want die zijn niet mooi afgewerkt en erg licht kwa gewicht.Maar dat Squier altijd slecht is is echt gelul van het zuiverste soort.Overal zitten rotte appels tussen(Gibson en Fender ook,heb wel eens in een Fender getest waar van ik dacht dat het net een Stagg was met Fender decal erop ;) )
Squier zijn hele leuke gitaren om er bij te hebben of om mee te starten.

Id3ntify
8 augustus 2006, 18:22
oké bedankt jongens ik bied nu gewoon 220 euro en dan zie ik nog wel.

en je mag nog altijd reageren ze.

FruscianteFan
8 augustus 2006, 19:04
Of het die 220 of 250 euro waard is, ligt er helemaal aan of die Squier wel goed is. De één is erg goed om best een paar jaar plezier van te hebben, de ander is volkomen ruk en ik heb met allebei ervaring.

Sora
8 augustus 2006, 20:42
Waarom schrijft die kerel altijd FENDER met hoofdletters, net een subliminal message ofzo :p