PDA

View Full Version : zanger Roadkill gaat vreemd !!



FNaRK
27 november 2002, 00:29
zanger van mijn bandje had blijkbaar nog wat tijd over....luister eens naar het resultaat van zijn projectje. Nummers zijn thuis opgenomen en gemixed...de drums komen uit een doosje :grin:

http://home.kabelfoon.nl/~confusic/media.htm

Laat eens weten wat jullie ervan vinden, kan ik hem hopelijk overtuigen om meer tijd in zijn eigen band te stoppen :grin: :grin:

Bins
27 november 2002, 00:35
Sorry, maar DeBins luistert HELEMAAL NIETS (!!!) van een site met MIDI (!!!!)op de achtergrond.
*huiverd*

Sjeesh, Midi, for crying out loud...
*klinkt hoofdschuddend start-menu aan om af te sluiten*

Mac-F
27 november 2002, 01:27
Op 2002-11-26 23:35, schreef Bins:
Sorry, maar DeBins luistert HELEMAAL NIETS (!!!) van een site met MIDI (!!!!)op de achtergrond.
*huiverd*

Sjeesh, Midi, for crying out loud...
*klinkt hoofdschuddend start-menu aan om af te sluiten*



Bedankt voor de waarschuwing. Daar ga ik dus geen downloadtijd aan besteden.
Wegdood, het spijt me voor je man. Ik neem aan dat je je zwaar beledigd voelt door dit slippertje. Laat eens wat demo's overzingen door een andere zanger om wraak te nemen.

Mithrandir
27 november 2002, 09:02
Weet je wat, dan zet je je speakers uit, download je de nummers en sluit je daarna de browsers. Dan kan je rustig de demo's luisteren en heb je de de door jullie gewraakte MIDI niet hoeven aanhoren. Je kan je er maar druk om maken zeg.......

Bins
27 november 2002, 17:32
Duuuuuuuude, het was uiteraard een grapje. Lamaarhangen.

FNaRK
27 november 2002, 20:38
stop fooling around :grin: en ga luisteren !

Mithrandir
28 november 2002, 00:07
Op 2002-11-27 16:32, schreef Bins:
Duuuuuuuude, het was uiteraard een grapje. Lamaarhangen.


Ik moet ook gewoon niet te vroeg op het forum rond hangen dan zie ik nog niet overal de humor van in :grin:.

Maar nou heb ik nog niet geluisterd :sad:, na ja dat komt morgen wel.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-11-27 23:08 ]</font>

Bins
28 november 2002, 00:37
Op dit forum rondhangen is zowizo niet zo goed voor de algehele gesteldheid :wink: (volgens mij is dat niet eens een woord :grin:)

Ik ga morgen ook luisteren, beloofd.

Bouke
28 november 2002, 16:23
Hey Roadkill,

is de gitaar ook uit een doosje of ben jij dat?

Klinkt lekker, wel even wennen aan de naelkaar ingezongen regels in de zang, maar dat geeft soms ook wel een leuk effect.

Disclosure is erg mooi, lekkere intro enzo.

Nu nog met een complete band opnemen en je hebt een cd zeg maar.

Bouke