PDA

View Full Version : Heavy Rock / metal BASSIST(e) GEZOCHT!! Omg. A'dam, Haarlem,



mauce
26 november 2002, 22:47
Ik ben Maurice en ik ben bezig een metal / hardrock band op te zetten in de omgeving van Hoofddorp, Haarlem, Aalsmeer, Amsterdam, Vijfhuizen enz. .
Wat ik al voor de band heb zijn een slag-gitarist, een solo-gitarist, een zanger en mezelf (drummer).
De formatie is dus bijna compleet, het enigste wat er alleen nog mist is een bassist(e).
Elke muzikant in deze band is wel 'gevorderd' te noemen in de muziek, dus het liefste is onze toekomstige bassist(e) dat ook. Maar als je denkt goed genoeg te spelen, dan is het ook goed :smile:
Ook belangrijk is dat de toekomstige bassist(e) wel serieus en erg gedreven is (net zoals de rest van deze band).

Wil je meer informatie of heb je meteen al interesse ... dan horen wij GRAAG van je!!! :smile:

Greetzz ...

Merijn Metal
8 februari 2003, 22:15
Hoi, ik ben Merijn en heb al ruim een jaar les van Paul Scheepmaker. Heb wel zin in een metal band in Hoofddorp

savecracker85
8 februari 2003, 22:26
Op 2003-02-08 22:15, schreef Merijn Metal:
Hoi, ik ben Merijn en heb al ruim een jaar les van Paul Scheepmaker. Heb wel zin in een metal band in Hoofddorp

hey ik heb ook les van paul scheepmaker :grin:
maarja ik ben gitarsit en geen bassist :sad:

Merijn Metal
9 februari 2003, 20:27
Ik ben ook gitarist, had even niet goed gelezen. Maar savecracker85, dan hebben wij samen al de helft van een nieuwe band.

savecracker85
9 februari 2003, 21:04
Op 2003-02-09 20:27, schreef Merijn Metal:
Ik ben ook gitarist, had even niet goed gelezen. Maar savecracker85, dan hebben wij samen al de helft van een nieuwe band.


nou, als je nog n drummer, bassist en zanger(-es) kent dan ben ik beschikbaar :grin:

Mike B. The Flea
2 juni 2003, 21:18
hohioi, ik woon in lisse, wel dicht bij hoofddorp, ik speel nu 1,5 jaar bass, maja, t'lijkt me wel gezellig, stuur ff mailtje