PDA

View Full Version : Is deze te vertrouwen???



Traai
7 augustus 2006, 19:34
Vond dit net op ebay ... is ie te vertrouwen denk je?

http://cgi.benl.ebay.be/wonderful-gibson-electric-yellow-guitar_W0QQitemZ130014447411QQihZ003QQcategoryZ238 4QQrdZ1QQcmdZViewItem

FruscianteFan
7 augustus 2006, 19:37
Of die shop te vertrouwen is, weet ik niet. Ik vind de kop van die 'gibson' wel fake eruit zien.

nielsduursma
7 augustus 2006, 19:38
die kop komt niet eens in de buurt van een gibson!!

glacius
7 augustus 2006, 19:39
echt nep :)

JTB
7 augustus 2006, 19:40
beetje enorm goedkoop, nu nog, voor een echte gibson had ik een minimum bod ingevuld. En de kop klopt idd niet.

hubert
7 augustus 2006, 19:43
ik zou m niet vertrouwen...
enne JTB...hoezo stoppen met je hobby? accepteren we hier niet. dat snap je toch wel?

srv-man
7 augustus 2006, 19:45
Wat denk je zelf? De beschrijvende tekst zegt eigenlijk al genoeg. Jaren ervaring met het produceren van voornamelijk blaasinstrumenten. Exporteert vooral naar Europa en de USA (maar komt uit Werkendam en biedt aan in GBP?)
Op 6 augustus 2006 bij Ebay ingeschreven, nul feedback, etc.
In het beste geval is het een chinese fabrikant van namaak spul, hetgeen gezien de gebruikersnaam nog wel eens zou kunnen. En dan heb ik het nog niet eens over de vage naam op de foto's.
Dat hier nog mensen op bieden....

Orpheo
7 augustus 2006, 19:45
fake fake fake fake fake :blast: :)

wietse
7 augustus 2006, 20:36
chinese nep, kan niet missen.

Den_Echte_Jef
7 augustus 2006, 20:38
Fake die kop is echt belachelijk

Kaïn
7 augustus 2006, 20:46
Ooozoo nep. Wel gaaf ontwerp vind ik het die headstock :o

renier
7 augustus 2006, 20:53
jongens, even melden allemaal. dit soort bagger moet van het internet geweerd worden.

het probleem schuilt hem namelijk niet in deze veiling. bijna iedereen herkent hierin de hand van een of andere chinese oplichter. als een of andere gozer hier echter 300 euro voor betaalt, er vervolgens achter komt dat hij nep is en hem om de schade probeert te beperken doorverkoopt is het ineens een stuk minder verdacht, dan moet je het puur aan de kenmerken zien. en een paar verhullende foto's zijn zo gemaakt.

Traai
7 augustus 2006, 21:07
hoe kun je zo'n bod van ebay ofzo annuleren?

hidde630
7 augustus 2006, 21:33
als je het aangeeft bij Ebay dat het niet in de haak is moet je bod wel terug te draaien zijn lijkt me. Ik weet het echter niet zeker, maar lijkt me in ieder geavl het proberen waard.

BamBuFan1
7 augustus 2006, 23:47
jongens, even melden allemaal. dit soort bagger moet van het internet geweerd worden.

het probleem schuilt hem namelijk niet in deze veiling. bijna iedereen herkent hierin de hand van een of andere chinese oplichter. als een of andere gozer hier echter 300 euro voor betaalt, er vervolgens achter komt dat hij nep is en hem om de schade probeert te beperken doorverkoopt is het ineens een stuk minder verdacht, dan moet je het puur aan de kenmerken zien. en een paar verhullende foto's zijn zo gemaakt.

Het feit dat de verkoper 0 verkopen op zijn naam heeft staan zegt ook wel het één en ander... Maar dat wordt door de iets gehaaidere oplichter makkelijk gecorrigeerd door met een scriptje een paar 100 nepebayers aan te maken die zogenaamd van hem kopen en vervolgens goede feedback geven.