PDA

View Full Version : Backing track voor augustus 2006



LordRiffenstein
7 augustus 2006, 11:59
De maandelijkse backing track, deze keer iets waar lekker veel melodie kan aangeplakt worden, ben benieuwd wat jullie er van maken!

Als je een jam gemaakt heb, probeer deze in minstens 128bits als MP3 weg te schrijven zodat de geluidskwaliteit degelijk blijft. Bij het wegschrijven van je jam, zorg ervoor dat je hem een duidelijke naam geeft waaruit af te leiden is over welke jam het gaat en van wie hij komt bv. LordRiffensteinJuni06Jam.mp3. Ik ga alle Jams bewaren en misschien kunnen we later eens denken aan een compilatie CD´tje of zo.

Als je zelf geen webspace hebt om een mp3 online te zetten dan kan je er bij een van de vele sites als Soundclick.com eentje aanmaken OF je kan de mp3 op mijn webspace zetten. Dit kan via een FTP-programma (vb Filezilla) en dan gebruik je onderstaande gegevens:

server: www.lordriffenstein.com
user: lordriffenstein.4
passw: 494eba

Dit kan ook via onderstaande link en dan copy paste:
ftp://lordriffenstein.4:494eba@www.lordriffenstein.com

Ga naar de folder van de correcte maand en drop daar je mp3. Om deze dan te posten op het forum gebruik je volgende link die je aanpast:

http://www.lordriffenstein.com/Jam/[maand+jaartal]/[naam van je file].mp3

LET OP, de link is hoofdletter-gevoelig, kijk dus uit bij de naamgeving of verander hem eventueel achteraf. Ook opletten met spaties!

Voor zover enkele kleine afspraken en tips!!

Backing Track Augustus 2006 (http://www.lordriffenstein.com/Jam/augustus06/BTAugustus06.mp3)

ijff
7 augustus 2006, 21:58
Link klopt niet... verwijst naar directory juli. Heb'm via de FTP intussen al wel gevonden.. wel aardige track.

nielsduursma
7 augustus 2006, 22:13
gewoon even de juli06 veranderen in autustus06. hij is nu aan het downloaden. ik zal kijken wat ik er mee kan, ik hoop deze maand mijn homestudiotje af te krijgen.

nielsduursma
7 augustus 2006, 23:44
man!! dit is echt een relaxte backing!
hopelijk komt er snel wat goed spul in huis, dan kan ik het nog deze maand posten.

iwamoto
8 augustus 2006, 02:04
ja hoor, en wiens pod XT doet het weer niet, ik kan hier zo al heerlijke deuntjes bij dromen :D verdomme line6, jullie gaan me echt alle 3 die packs gratis sturen! :mad:

LordRiffenstein
8 augustus 2006, 07:44
Oeps, link is aangepast!

Jax
8 augustus 2006, 08:22
yup, heerlijke backing, hier kan ik wel wat mee. :)

Rense
9 augustus 2006, 17:34
Is inderdaad wel lekker! Ik ben nog niet zo thuis in opnemen op de PC, maar heb nu een POD XT Live op de kop getikt, dus zal binnenkort mijn eerste mp3 plaatsen!

Grtz Ren-Z

Blauw
17 augustus 2006, 10:29
Voor de luie mensen:

ftp://lordriffenstein%2E4:494eba@www.lordriffenstein.com/augustus06/BTAugustus06.mp3

:)

Ik kan er denk ik niks mee trouwens

-=JEROEN=-
17 augustus 2006, 13:26
wow wat een heerlijke track :soul:

sregor
23 augustus 2006, 13:32
Ik vind m ook lekker!!!

Ben voor het eerst eens op zoiets als dit aan het pielen, maar ik snap het geloof ik niet helemaal. Welke ladders kan ik in soleren en in welke volgorde???? Kan iemand mij een beetje op weg helpen (het liefst in het nederlands en niet in het latijn met ionisch en dorisch etc....)

-=JEROEN=-
30 augustus 2006, 01:06
ik ben al 3 weken heerlijk aan 't pingelen op deze track, maar kom er niet toe om iets uit te werken

iemand geïntersseerd in een jam van 3-en-half-uur? :o

deeltje
8 september 2006, 20:59
Die track is toch al klaar? :) DAMN wat een lekkere chill-track :)

Anders Destium
8 september 2006, 22:38
Ik stel al de backingtracks en je initiatieven ontzettend op prijs Lordriff (ik weet dat ik niet de enige ben). Het komt er alleen steeds niet van om daadwerkelijk iets op te nemen :(

iwamoto
10 september 2006, 04:34
ik hoop dat die van september snel komt, een beetje in de ruige stijl van die van juni :D

Harm
13 september 2006, 22:00
Wat een gave track Yoeri!!!!

Hmmm, line 6 geinstalleerd en nu de komende tijd kijken hoe ik dit kan opnemen... Wordt lachen en huilen met vallen en opstaan denk ik... Kun je via riffwords deze file inlezen en mijn gejengel erover heen opnemen??

Ik ga me er eens in verdiepen, kijken of ik eindelijk eens iets op kan nemen!!

Nogmaals bedankt, voor inspiratie!!!

Harm

iwamoto
24 september 2006, 12:32
Wat een gave track Yoeri!!!!

Hmmm, line 6 geinstalleerd en nu de komende tijd kijken hoe ik dit kan opnemen... Wordt lachen en huilen met vallen en opstaan denk ik... Kun je via riffwords deze file inlezen en mijn gejengel erover heen opnemen??

Ik ga me er eens in verdiepen, kijken of ik eindelijk eens iets op kan nemen!!

Nogmaals bedankt, voor inspiratie!!!

Harm
wat ik altijd doe, ik gebruik audiacity, stel in dat het audiosignaal van de BT naar de pod word gestuurd, en dat die track tegelijk word afgespeeld met het recorden, geloof me, werkt als een trein

http://downloads.fayntic.com/users/iwamoto/BTJuni06maardanwilder.mp3