PDA

View Full Version : Fender telecaster voor ome drap d'r bij



drap
6 augustus 2006, 23:21
En jawel, met redelijke zekerheid heeft drappie een tweede gitaar d'r bij gescoort in nog geen drie week tijd. M'n les paul gaat er dan wel de deur voor uit. Dit (http://www.leftaxe.nl/view_product.php?product=SBFEN062000) gaat 'm zeer waarschijnlijk worden. Een Japanse linkshandige Fender custom telecaster. Nog niks is 100 % zeker, maar ik kan het niet laten 'm alvast te posten.

drap
7 augustus 2006, 20:54
Ff bumpen. De deal is rond! Ik ben weer es een gelukkig man. In drie week tijd en een Gibson SG en een Fender telecaster d'r bij gescoord. En van twee gitaren af waar ik toch al vanaf wilde. Soms kan het leven zo mooi zijn :cooler:

STW
7 augustus 2006, 20:56
gefeliciteerd
tijd om je onderschrift te veranderen :)

Den_Echte_Jef
7 augustus 2006, 20:58
Nice guitar man,


Ik weet hoe lastig het soms is een linkshandige gitaar te kopen,
Zit met hetzelfde probleem,

Veel geluk met je aankoop

d'oh
7 augustus 2006, 20:58
vette gitaar hoor, zeker met die binding:cooler:

zelf nog ff grote foto's van maken en posten he

drap
7 augustus 2006, 21:03
Thanx guys. Tezijnertijd zal ik er ff mooie foto's van maken. M'n sig hoef ik eigenlijk niet te veranderen. Ik lust er nog best een tele bij, die zijn altijd welkom

hendrix2
7 augustus 2006, 21:04
Heel mooie lefty. Damn tele's zijn geil!

patricia
7 augustus 2006, 21:12
heel mooi gitaartje drappie!!

alvast gefelie!!!

datsun
7 augustus 2006, 21:41
prachtig ding, wel een kutsite, mn ogen doen nog pijn

Micro-e
7 augustus 2006, 21:46
tele's :cooler:

tele's met binding :cooler: :cooler:

ziet er goed uit

drap
7 augustus 2006, 21:56
Drap dankt u allen :D Die gast woont nog in het noorden des lands ook, dus ophalen ook no problemo. Natuurlijk moeten we wel beide nog ff naar de gitaren kijken natuurlijk voor we ruilen. De deal is 100 euro bijbetalen + de inruil van m'n Epiphone les paul custom. Geen slechte deal toch? Die tele vind ik niet gauw weer, gezien het een Jap is die officieel niet in Europa verkocht wordt

Tupelo
7 augustus 2006, 23:16
Waarschijnlijk dat je die SG niet meer aanraakt als die straks binnen is. :D

drap
7 augustus 2006, 23:18
Waarschijnlijk dat je die SG niet meer aanraakt als die straks binnen is. :D

Oh jawel hoor, want die tele gaat gelijk door naar de gitaarboer om er een hotrail-achtig element in te laten zetten bij de brug :cooler:

Luke-wannabe
7 augustus 2006, 23:20
Ah da's zonde man! Da's JUIST die tele sound!

Tupelo
7 augustus 2006, 23:22
Je kan ook die SG meteen doorsturen voor P94's :cooler:

drap
7 augustus 2006, 23:26
Ah da's zonde man! Da's JUIST die tele sound!

Ik heb m'n strat nog he, voor de typische single coil klank. Dat blijft m'n favoriet! Die gaat echt nooit meer weg. Ik daag werkelijk iedereen uit met een peperdure strat. D'r is denk ik niet één die ook en een enorme output heeft en een dikke, vette doch sprankelend geluid wat 'm tussen een P90 en een Fender single coil geluid in zit (of diegene heeft ook de holy grail ontdekt, met andere woorden Kinman Woodstocks. Ik hou van m'n stratje :satisfie:

drap
7 augustus 2006, 23:28
Je kan ook die SG meteen doorsturen voor P94's :cooler:

Nope, die SG wordt m'n scheurijzer :rockon:

drap
7 augustus 2006, 23:29
Weet trouwens iemand hier ook welk element dat die Greenwood van Radiohead in z'n tele heeft? Het bruelement wel te verstaan dan.

drap
8 augustus 2006, 00:24
Ik zal nog es een poging wagen tot het posten van een mooie foto. Mijn excuus als het weer zo'n megaplakaat wordt :confused:

http://img398.imageshack.us/img398/7302/telefa9.jpg

iwamoto
8 augustus 2006, 00:30
Ik zal nog es een poging wagen tot het posten van een mooie foto. Mijn excuus als het weer zo'n megaplakaat wordt :confused:

http://img398.imageshack.us/img398/7302/telefa9.jpg
dude, je bent opgelicht, dat ding is verkeerd om gemonteerd :o

het is dat ie left is, want een beetje geil is ie wel, geen GAS, maar geil wel

Luke-wannabe
8 augustus 2006, 08:01
Vette gitaar!
Ik vind t wel raar hoor, zo links..

Kim Wilson
8 augustus 2006, 08:08
Wat een mooi ding, Drap! Eerlijk waar. Nette prijs ook. Geweldige deal!!

Moet die ook mee de 27e?

drap
8 augustus 2006, 10:01
Wat een mooi ding, Drap! Eerlijk waar. Nette prijs ook. Geweldige deal!!

Moet die ook mee de 27e?

Ik hoop dan al m'n SG binnen te hebben. Ik denk dat ik die meeneem :) De tele gaat waarschijnlijk eerst ff naar ome Don van Westerhaven om 'm sowieso ff te laten stellen. Ik hou namelijk van een ietswat hogere aktie en de meeste 2e hands gitaren is de aktie redelijk laag van. Maar misschien heb ik geluk. De kans is ook erg groot dat die man van Westerhaven er ff een hotrailsje voor me in mag bouwen. Ik moet alleen nog ff weten welk element dat die gast van Radiohead in z'n tele heeft. Dat ding klinkt zowel clean als met distortion erg mooi en dat wil drappie ook :cooler:

Kim Wilson
8 augustus 2006, 10:04
Ach, wellicht een keer een kleine mini-meeting doen? Ik kom regelmatig in Groningen, ik kan zo een keer aankomen als ie der is. :) Ik ben namelijk erg benieuwd hoe zo'n ding klinkt.

drap
8 augustus 2006, 10:08
Ach, wellicht een keer een kleine mini-meeting doen? Ik kom regelmatig in Groningen, ik kan zo een keer aankomen als ie der is. :) Ik ben namelijk erg benieuwd hoe zo'n ding klinkt.

Kom tezijnertijd anders een keer langs bij het repeteren. Je bent altijd welkom hoor en dat geldt ook voor andere geinteresseerden. Lijkt me leuk zelfs als er es gasten van het forum langskomen. Die tele gaat zeker een keer mee naar repeteren wanneer er die nieuwe elementen in zitten.

Philippe
8 augustus 2006, 19:42
Gefeliciteerd!

Ik was er ook al voor benaderd, maar ik hou niet zo van sunburst. Ik ga zeer waarschijnlijk voor deze beauty:

http://www.leftyguitars.be/prod01electric/FenderTele70s.jpg

drap
8 augustus 2006, 19:53
Absoluut doen Phillipe! Heel mooi gitaartje hoor, zeker weten! :) Ik ben blij trouwens dat jij m'n telecastertje niet genomen hebt, want ik weet niet of ik dan nog net zo aardig reageerde als dat ik nu doe :D

woutB
8 augustus 2006, 19:54
prachtig ding, wel een kutsite, mn ogen doen nog pijn
Heeee niet kattuh heh

Dat komt niet omdat het een kutsite is.

Dat komt door al dat moois waar jij verblind door wordt :punk: :D

drap
8 augustus 2006, 20:02
Heeee niet kattuh heh

Dat komt niet omdat het een kutsite is.

Dat komt door al dat moois waar jij verblind door wordt :punk: :D

Hahaha, DE Wouter zie ik? Ik vroeg me al af of je ook een forumlid was :D Mooi man! Ik hoop nog dit weekend de gitaar te kunnen ophalen. Zoals ik al eerder in m'n mail zei, de les paul staat nog ff ter reparatie in Groningen. Geen contact bij de headsocket, kabelbreukje denk ik. Ik beloof je een op en top les paul in ieder geval. Ik ben in ieder geval niet bang voor de staat van de gitaar. Die zal je zeker bevallen. Man, ik kan niet wachten tot ik de tele in m'n handen heb!

woutB
8 augustus 2006, 20:08
Jaja, het verlangen is de halve pret. :D

Luke-wannabe
9 augustus 2006, 01:01
Hey WoutB, ik hoorde onlangs nog dat de LP van drap een neppert van multiplex was :D

drap
9 augustus 2006, 01:24
Hey WoutB, ik hoorde onlangs nog dat de LP van drap een neppert van multiplex was :D

:sssh: Sssst! Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet hij niet... :cooler:

Luke-wannabe
9 augustus 2006, 12:46
Ooh sorry :D

woutB
9 augustus 2006, 18:50
Is dat een beetje een goed merk

Neppert

ken het nog niet

Luke-wannabe
9 augustus 2006, 18:58
Nee het is vet kut

drap
9 augustus 2006, 19:08
Neppert, dat is ook een ondermerk van Gibson. Echt waar! :chicken:

grayfink
10 augustus 2006, 10:17
Citaat:
Origineel gepost door Luke-wannabe
Ah da's zonde man! Da's JUIST die tele sound!



Ik heb m'n strat nog he, voor de typische single coil klank.

Nee, nee, nee, nee. Een tele-bridge klinkt echt heel erg anders. Meer hoog en veeeeel rauwer. Ik heb ook een hotrail in mijn tele'tje gehad. Klinkt best goed, maar het is geen tele meer. Ik kan het je alleen maar afraden.


[spammode=on] Maar als je dan niet wilt luisteren, kun je mijn GFS telehotrails (neck + bridge) voor een prikkie overnemen. 30€[spammode=off]

drap
10 augustus 2006, 10:38
Nee, nee, nee, nee. Een tele-bridge klinkt echt heel erg anders. Meer hoog en veeeeel rauwer. Ik heb ook een hotrail in mijn tele'tje gehad. Klinkt best goed, maar het is geen tele meer. Ik kan het je alleen maar afraden.

Ik weet hoe een tele enkelspoels brugelement hoor. Ik heb al es een tele gehad. Ik ben toen zo dom geweest dat ding in te ruilen voor de gitaar die ik nu ga inruilen voor m'n nieuwe pride 'n joy. Ik wil in die tele een element dat zowel met gain als clean goed klinkt en niet zo'n vreselijk standaard geluid zonder karakter a la Ibanez pups heeft. Vandaar dat ik dacht aan een hotrails. Ook om de body niet te verneuken door middel van uitvrezen voor een humbucker. Ik heb nou eenmaal een gitaar nodig die ook nog enigzins kan scheuren voor de band waar ik in speel. En hoewel m'n strat nog altijd m'n favoriete gitaar is, komt ie daar toch zwaar tekort.



[spammode=on] Maar als je dan niet wilt luisteren, kun je mijn GFS telehotrails (neck + bridge) voor een prikkie overnemen. 30€[spammode=off]

Ghehehe, ik ga me nog ff een beetje orrienteren en ook es bij Don van Westerhaven vragen naar wat info over een lekkere hotrails. Maar mocht ik er niet uitkomen, stuur ik je zeker ff een pm'etje. De prijs is in ieder geval goed :)

drap
11 augustus 2006, 00:59
Zaterdag ligt ie naar alle waarschijnlijkheid in mijn gitaartas. Foto's volgen uiteraard :cooler: Man, het is net als vroeger een paar dagen voor je verjaardag of voor sinterklaas. Ik kan niet wachten!

drap
13 augustus 2006, 16:45
Foto's! Hij is nu officieel van mij! Moet nog veel aan gebeuren om 'm helemaal naar mijn smaak te maken. Sowieso nieuwe elementen, beide. Dikkere snaren, wellicht zelfs wel 0.12. De aktie is naar mijn smaak veel te laag en zo mog wel wat kleine details. Ik ben in ieder geval ongelovelijk blij met deze aanwinst. Als er nog iemand een linkshandige gitaar zoekt voor weinig, vraag naar WoutB van Leftaxe! Ik heb in ieder geval gister ff heerlijk meerdere linkshandige gitaren in m'n klauwen gehad, waarvoor dank :)

http://i90.photobucket.com/albums/k265/drap_2006/tele1.jpg

http://190.photobucket.com/albums/k265/drap_2006/tele1-1.jpg

http://190.photobucket.com/albums/k265/drap_2006/tele2-1.jpg

Kim Wilson
13 augustus 2006, 17:00
Wow!! Echt een mooi exemplaar, Drap! Eentje om trots op te zijn!!

grayfink
13 augustus 2006, 17:01
Errug mooi hoor!

Tupelo
13 augustus 2006, 17:03
Mooi hoor!!! :p
Den Drap heeft smaak, even twijfelde ik, na die SG beslissing, maar dat heb je bij dezen gecompenseerd en volwaardig goed gemaakt.
Goed bezig Drap! :rockon:

drap
13 augustus 2006, 17:55
Mooi hoor!!! :p
Den Drap heeft smaak, even twijfelde ik, na die SG beslissing, maar dat heb je bij dezen gecompenseerd en volwaardig goed gemaakt.
Goed bezig Drap! :rockon:

Wacht maar, binnenkort, wanneer er een foto van m'n dan complete en geile setje hier op het forum gepost wordt! :rockon:

@de complimentenmakers: Dank u, dank u! :)