PDA

View Full Version : ENGL ritchy blackmore ?



glacius
4 augustus 2006, 17:24
weet iemand of deze top ergens te testen valt ?

kzie hem bijna nergens staan, en winkels gaan hem niet speciaal bestellen zodat ik hem even testen kan ..

AART
4 augustus 2006, 20:01
Mail vriese eens, die hebben altijd een redelijke lading engl's op voorraad volgens mij.

www.vriese.nl

Anders heeft Jukebox er misschien er wel een staan.

Helter Skelter
4 augustus 2006, 20:18
Peter Verspuij in Rotterdam-Zuid heeft volgens zijn website de RB voor €1345,- ==>http://www.peterverspuy.nl/


en dit staat er ook nog bij: Ergens anders goedkoper? Mail het ons

OldSkool
4 augustus 2006, 22:34
Glacius, je hebt PM !

Helter Skelter
4 augustus 2006, 22:38
weet er iemand wat soundclips van de Ritchie Blackmore?

BLOK182
5 augustus 2006, 00:36
Moet je ff zoeken op google naar rocksolid amps, die hebben op hun site allerlei soundclips van Engl's, ook de blackmore!

Helter Skelter
5 augustus 2006, 00:52
Moet je ff zoeken op google naar rocksolid amps, die hebben op hun site allerlei soundclips van Engl's, ook de blackmore!

Helaas allemaal metalclips maar thanks anyway! :)

Orpheo
5 augustus 2006, 01:22
feedback rotterdam :) heel eenvoudig.

ik heb 'm getest, en ik vond 't een ramp. hij miste ballen, power, punch, attack. glaas, houdt t maar lekker bij je 6100! das echt een TOPamp! heerlijk!

En anders de dsl100. heerlijke amp! vavhoom! gaan met die banaan! heerlijke amp! en als je perse engl wilt, kijk dan naar de sovereign :)

OldSkool
5 augustus 2006, 10:23
Klik hier (http://www.rocksolidamps.com/MP3/Blackmore%20Timmons%20Ch%203.mp3) voor een niet-metal Blackmore clip !!

glacius
5 augustus 2006, 10:36
feedback rotterdam :) heel eenvoudig.

ik heb 'm getest, en ik vond 't een ramp. hij miste ballen, power, punch, attack. glaas, houdt t maar lekker bij je 6100! das echt een TOPamp! heerlijk!

En anders de dsl100. heerlijke amp! vavhoom! gaan met die banaan! heerlijke amp! en als je perse engl wilt, kijk dan naar de sovereign :)

heb dus een keer een hele oefensessie met mijn band over een sovereign gespeeld en vond dit echt te gek .. alleen wil ik geen combo

en ja mijn 6100 is ook echt heerlijk (beter dan een dsl100) maar engl is net wat strakker met palm mute

Orpheo
5 augustus 2006, 13:05
heb dus een keer een hele oefensessie met mijn band over een sovereign gespeeld en vond dit echt te gek .. alleen wil ik geen combo

en ja mijn 6100 is ook echt heerlijk (beter dan een dsl100) maar engl is net wat strakker met palm mute

ik snap t niet... ga gewoon voor hetgeen de lekkerste sound heeft! als t de sovereign is, mooi! dan kan je die ombouwen tot head. eitje!

oh ja, ga eens op bezoek bij beyers in duitsland. die heeft de engl savage se. een over het paard getilde (uhm..opgeblazen) sovereign. wellicht is dat iets voor je? maar wellicht buiten budget.

maar als je strakkere palmmutes wilt, probeer dan eens de mark4, of heel simpel; een ts9 voor je 6100! werkt bij mij precies zoals ik wil.

glacius
6 augustus 2006, 10:08
ok dat is idd ook een optie

AART
6 augustus 2006, 10:14
ik zou ook gewoon even een blackmore proberen, ik vond em wel ok, anders een fireball die is ook erg leuk, zeker voor wat ie kost(nog net geen duizend euro nieuw...).