PDA

View Full Version : Roze!



Lies
3 augustus 2006, 17:41
Lieve Gastjes,

sinds vanmorgen heb ik mijn zinnen gezet op een roze Gitaarstrap..
dus ik ging zeer vrolijk naar dirk witte maar nee...
ook keken ze me nogal raar aan toen ik vroeg naar een roze? ik mag voor ze hopen dat deze toch wel verkrijgbaar zijn?
en dan niet voor 10 dollar + 20 dollar verzendkosten waar je dan nog maar een maand op moet wachten..

jullie enig idee waar ik mijn geliefde collectie van roze spulletjes kan uitbreiden!?

Joey Handsome
3 augustus 2006, 19:42
Gewoon wat gitaarzaken afgaan. Ikzelf ben toevallig ook op zoek naar een roze, dan zo'n pluizige. Betaal je wel een eurotje of 45 voor.

Helter Skelter
3 augustus 2006, 19:53
Lieve Gastjes,

sinds vanmorgen heb ik mijn zinnen gezet op een roze Gitaarstrap..
dus ik ging zeer vrolijk naar dirk witte maar nee...
ook keken ze me nogal raar aan toen ik vroeg naar een roze? ik mag voor ze hopen dat deze toch wel verkrijgbaar zijn?
en dan niet voor 10 dollar + 20 dollar verzendkosten waar je dan nog maar een maand op moet wachten..

jullie enig idee waar ik mijn geliefde collectie van roze spulletjes kan uitbreiden!?

Lieve Liesje,

je kan er ook zelf een breien :)

xxx Helter

mdb
3 augustus 2006, 20:22
Ik heb een zebra strap kostte its van 32 euro. Bij ons in de gitaarwinkel heb je die wel hangen, ik heb blauwe pluizige gezien, roze en nog veel meer :D.

Lies
4 augustus 2006, 15:10
Nee ik wil niet zo'n pluizige en ik kan niet breien ;)
ik wil gewoon een mooie roze gitaarstrap en dan niet behandeld worden als een wanabee barbie

Minda
4 augustus 2006, 15:25
Koop een nette lederen strap en verf die roze met schoenenverf. Spuitbussen verkrijgbaar bij de betere schoenmaker. Zo kwam een klasgenoot van mij aan zijn roze kistjes.

Helter Skelter
4 augustus 2006, 16:20
Nee ik wil niet zo'n pluizige en ik kan niet breien ;)
ik wil gewoon een mooie roze gitaarstrap en dan niet behandeld worden als een wanabee barbie

haha...ok dan!

glacius
4 augustus 2006, 17:15
gewoon iets verder zoeken , ze bestaan wel .. kzal eens kijken of ze hier bij de locale gitaarboer hangen .. die heeft altijd de raarste (met alle respect) straps hangen ..

MazeMouse
4 augustus 2006, 17:45
*KUCH*

http://www.daisyrock.com/products/accessories/ds_straps.htm

*HOEST*

Sorry, niks gezegd :P

Lies
4 augustus 2006, 19:24
wat ontzettend vet!!

lampz
4 augustus 2006, 19:50
Bassist (ja bassist, zonder -e er achter :)) uit m'n band heeft ook een roze... Hing gewoon bij de lokale gitaarboer. Dus even wat verder zoeken, dan komt het vast wel goed :)

Dastard
12 augustus 2006, 12:07
Lies, bij Dirk Witte hangen gewoon roze straps hoor.

hoofd
12 augustus 2006, 12:21
Of kijk anders even bij Sound Plaza op de Amstelveense weg, die hebben ook een zooi gekleurde straps, ik weet alleen niet of er een roze tussen zit.

Luke-wannabe
12 augustus 2006, 16:18
Haha Helter op z'n nummer gezet!

the feable
12 augustus 2006, 16:43
Kijk eens bij muzip in veldhoven ( bij eindhoven) die maken straps op maat naar je wensen!!! Richtprijs : 25 euro! Maar dat heb je geen barbie strap!! Maar een echte goede roze leren strap!!

rocker_71
14 augustus 2006, 13:20
Of even rondbellen/mailen of ze er ergens een hebben.
Dat bespaart weer vruchteloze tripjes...