PDA

View Full Version : waar zijn m'n manieren



jasses
3 augustus 2006, 16:43
Begon ik daar al te posten zonder mezelf even voor te stellen. Ik ben geert, 26 jaar oud en zit al een kleine tien jaar aan de gitaar, met hier en daar zijn pieken en dalen. Sinds ik een poosje geleden ben begonnen met mijn materiaal te vernieuwen (in een nog aanhoudende piek), kwam ik hier al eens terecht, en vandaar de logische stap. Muzikale interesses liggen ruim, afkeren eveneens...

Tot een virtueel treffen

jasses
5 augustus 2006, 02:02
tijdens het werk moet het snel gaan, dus nu de tijd me wat te vervolledigen.
Ik speel vooral van zeer kalme tot loeiharde (wegens gebrek aan het vinden van een specifieker woord) rock, en met veel graagte een occasioneel bluesje. Speel sinds redelijk kort samen met de restanten van een ex-hardcorebandje dat we wat breder open proberen te trekken.
waarop speel ik dat?
- mijn ongelooflijk geliefde fender telesonic (zorgt ervoor dat je geen andere gitaar meer aanraakt)
- mijn redelijk nieuwe framus dragon (ik moet m nog grondig verkennen, maar het was zowieso liefde op t eerste gezicht) met bijhorende cabinet
- af en toe staat mijn london city dea 250 mk V nog eens op
- en naast wat boss-pedaaltjes mijn drie geliefde bakjes: mi audio blue boy en crunch box en mijn aramat mojo fuzz

zo, dit alles is toch al iets meerzeggend

Mr Joe
5 augustus 2006, 10:55
hey man,

welkom op gitaarnet,

ENJOY!

Don Olivier
5 augustus 2006, 11:51
welkom alhier!

Reel Big Fish
5 augustus 2006, 13:12
Welkom!!!!!

...rock...
5 augustus 2006, 19:15
WELKOM! Welke kleur heeft je telesonic?:D (Nog maar eens een Belg:D!) Leuven is hier op een halfuurtje van , maarja bon. 'amuseer' je hier...

sembo
5 augustus 2006, 19:48
welkom

veel plezier hier (maar pas op het is zeer verslavend :D :) :lp: )


mazzel

jasses
25 september 2006, 15:37
oei, beetje laat opgemerkt, maar elke tijd is een goeie tijd om te zeggen: het is een prachtig transparant donkerrode telesonic