PDA

View Full Version : verschillende volumebeperkers



Ibanez RuleZ
26 november 2002, 12:45
Ik weet dat koch een loadbox heeft, marshall ook zoiets, maar zijn er nog meer alternatieven. deze bovengenoemde items zijn nl nauwelijks te krijgen!

ik weet dat er een tijdje geleden ook een thread over een soortgelijk item was... maar daar was ik te lui voor om te zoeken :wink:

harrald

PeArLjAm
26 november 2002, 14:46
THD maakt een hele goede, genaamd de hotplate. Ik heb hem zelf ook al eens getest op mijn jcm 800 en hij klinkt erg goed ook als je het volume vol opendraaid en het regelt met de hotplate. Hij is er in 4, 8 en 16 ohm uitvoering dus kan je het ohmage nemen die je amp gebruikt.

jaymz74
26 november 2002, 19:28
Gewoon eens zoeken op loadbox; powerbrake of hotplate en je zult tientallen topics vinden hierover. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een alternatief voor de marshall powerbrake (deze schijnt namelijk niet erg betrouwbaar te zijn en is tegelijk veel te duur). Ik heb onlangs besloten om een Koch loadbox aan te schaffen. Het is het goedkoopste alternatief en tevens wordt hij als een van de betere powerbrakes aanzien naast de THD Hotplate. Ook op harmony-central kreeg hij erg goeie kritiek.

EdJ
26 november 2002, 20:55
De mooister manier vind ik persoonlijk
powerscaling.
Je kunt dit vinden op http://www.londonpower.com
Nadeel is dat het in je versterker moet
worden gebouwd.
Het klinkt echter wel veel mooier.