PDA

View Full Version : Slagplaat jeej or neej



Jesse v.d
3 augustus 2006, 00:35
fuck plaatjes werken niet ik edit dit later wel weer ff opnieuw :p

EDIT:
Ik ben ff aan het kloten met het laatste puntje op de i van mijn knutselgitaar, (later plaats ik wel een bouwverslag ;o) Ik zit erg te twijfelen met de slagplaat ik zit te denken om op mijn gitaar een slagplaat te plaatsen en vind dit er ook wat mooier uitzien (deze heb ik ter referentie ff gejat van een 335 copie). Het probleem is dat ik als ik een slagplaat neem ik een gaatje op de top van de gitaar krijg en de zijkant van het schroefje, en als ik later toch geen slagplaat wil ik die gaatjes zal blijven zien. Dus hoewel het natuurlijk een persoonlijke kwestie is vraag ik mij af slagplaat wel of slagplaat niet :P
Edit
http://members.ams.chello.nl/e.dongenammeraal/slagplaatwel.JPG
http://members.ams.chello.nl/e.dongenammeraal/slagplaatniet.JPG

misschien het beste van beide werelden door plexiglas te gebruiken (vorm van slagplaat ben ik ook nog niet uit misschien les paul vorm of een gretsch vorm).

(mooie foto's en gepoetste gitaar etc komen later wel :P)

ik ben tamelijk moe en daarnaast dyslectisch ik kijk later wel even de taal van mijn bericht na

G.G.
3 augustus 2006, 08:33
Met slagplaat vind ik toch wel iets mooier. Aparte gitaar 5 potmeters en 4 schakelaars?

Dirk W
3 augustus 2006, 10:59
slagplaat jeej!

zonder is ie wat kaler.

G.G.
3 augustus 2006, 11:29
slagplaat jeej!

zonder is ie wat kaler.Helemaal mee eens. Ik weet niet wat het is bij deze gitaar, maar bij een LP vind ik een slagplaat nooit mooi, maar bij deze staat het helemaal top.

Ibanez RuleZ
3 augustus 2006, 13:51
zonder slagplaat = blotenbillengezicht

harrald

Coco
3 augustus 2006, 14:11
Lijkt het nou maar zo, of steekt die slagplaat een stuk uit?

Ik vind hem zonder wel mooi. Dan maar blote billen gezicht, ik houd ook niet van mannen met baarden,
dat zal het zijn ;-)

Marcel2
3 augustus 2006, 18:59
Ik heb nog nooit een mooie slagplaat gezien.
Neej, dus!

sembo
3 augustus 2006, 19:16
met slag plaat is mooier. maar dat is persoonlijk

mooi gitaartje trouwens!! :punk:


--------------------
te koop:
korg toneworks AX100G

Brammibal
3 augustus 2006, 19:19
Met vind ik hem mooier, war zijn al die potjes en schakelaaras voor ?

charlotte
3 augustus 2006, 19:21
Hey Jesse , :)


Met dus volgens mij.
Maakt het geheel af, anders is het idd wat kaal.

greetz Charlotte :lp:

vester86
3 augustus 2006, 19:43
het is allebei mooi, ik hou wel van "pure" gitaren, maar die slagplaat "breekt" het geheel ook wel mooi

sickpunk
3 augustus 2006, 19:49
slagplaat maakt het af(niet bij alle gitaren, maar bij deze vind ik het wel stijlvol)

Jesse v.d
4 augustus 2006, 02:09
Vandaag ff wezen kijken of nog ergens een kant en klare slagplaat was uiteindelijk toch maar zelf wezen knutselen (met als basis een ietwat grote slagplaat)

Dit is het resultaat:

http://members.ams.chello.nl/e.dongenammeraal/slagplaat.jpg

Nu ff poetsen en wat mooie foto's plaatsen.

En hopen dat Carol de foto's snel opstuurt zodat ik mijn bailey topic kan starten :)

vester86
5 augustus 2006, 18:46
ziet er goed uit!

wat voor wiring heb je er in zitten??? vol + tone per pickup en dan ook nog een mastervolume, of misleiden de namen op de knopjes mij?