PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar: beginner



Fatihtjuh
2 augustus 2006, 22:08
Hoi

Ik ben nieuw in de gitaar wereld en ik wil een nieuwe gitaar, maar weet niet welke goed is.

Is deze straterpack goed voor een beginner die uit zich zelf wil leren en in de stijl van hard rock en heavy metl wil spelen: KLIK (http://feedback.nl/?id=55&b=GRX70JSUBK) ??

Mijn budget is rond de 200 euro +69 voor versterker als jullie een gitaar aanraden zonder versterker..


Alvast bedankt :D

Yapser
2 augustus 2006, 22:32
Leuk pakket om mee te beginnen.

Brammibal
2 augustus 2006, 23:14
Welke stijl wil je spelen ?
Kijk anders even in het "Gitaren onder de 250 euro" topic.
Aan die ibanez te zien, wil je vooral het wat ruigere werk gaan spelen. Dan is bijvoorbeeld een Dean Vendetta een goed keuze. (maar probeer vooral zelf zo veel mogelijk uit)

Fatihtjuh
3 augustus 2006, 12:18
Welke stijl wil je spelen ?
Kijk anders even in het "Gitaren onder de 250 euro" topic.
Aan die ibanez te zien, wil je vooral het wat ruigere werk gaan spelen. Dan is bijvoorbeeld een Dean Vendetta een goed keuze. (maar probeer vooral zelf zo veel mogelijk uit)
Ikwil in de stijl van hard rock en heavy metal spelen, zelf uit proberen zal niet echt goed lukken want ik ga hem op feedback.nl (via internet) bestellen maar ik ga 98% voor die ibanez..

Luke-wannabe
3 augustus 2006, 12:23
Ga dan eens langs! Je kunt je veel beter laten informeren enzo!

Jax
3 augustus 2006, 12:23
Ikwil in de stijl van hard rock en heavy metal spelen, zelf uit proberen zal niet echt goed lukken want ik ga hem op feedback.nl (via internet) bestellen maar ik ga 98% voor die ibanez..

Geen goed idee. De feel van een gitaar is erg persoonlijk, en dus voor iedereen anders. Een gitaar moet je qua sound bevallen, maar zeker ook qua bespeelbaarheid. Test em dus zeker even uit voordat je em bestelt, althans dat zou ik doen.

Fatihtjuh
3 augustus 2006, 12:33