PDA

View Full Version : Schecter C-1 Hellraiser Blackcherry



X-Rated
2 augustus 2006, 15:48
Ik word hier wel zó ziek van. Ik heb me helemaal het schompes gezocht naar een mooie gitaar die ook nog eens door veel mensen wordt geloofd om zijn prijs/kwaliteits verhouden... KAN IK HEM NERGENS KRIJGEN. Ik heb álle International dealers van Schecter gitaren bekeken en er is er geen één die dit model linkshandig op voorraad heeft. De dichtsbijzijnde dealer in Hannover wist mij dit te vertellen:


Hi Berry,

thank you for your interest in SCHECTER guitars. Unfortunately we do not
have such lefthand models in stock. As we have learned in the past, there´s
no chance to order a single guitar model in the US. They are not able to
handle such orders. We have had some customers who have had to wait for a
special guitar more than two years! All lefthand models that we could offer
at the moment are presented on our website - so perhaps you would like to
find another model?!

Sorry, for that negative answer - generally spoken - we can put the guitars
on the big list when we place the next order (perhaps in October)- but we
don’t have any idea when the will arrive here - if ever...

Perhaps you can find it at www.ebay.com (http://www.ebay.com/). Some American dealers place their
offers directly on the ebay site

Kind regards

Kai-Uwe Birken

PPC web team

Het is dodelijk zonde. Nu vroeg ik mij af wat het gaat kosten als ik hem door de plaatselijke muziek winkel laat importeren. Of als ik hem zelf laat overkomen uit Amerika. Ik kan me nog topics herinneren waarin gemeld werd dat invoer heffingen over de waarde van het product + btw werden gerekend. Dat is dus al ietsje meer dan de €799,- die ik in Hannover kwijt zou zijn + een extraatje aan verzendkosten alleen als je bedenkt dat de lijstprijs van deze gitaar al €900,- is. Iemand enig idee waar ik dit model wel linkshandig kan krijgen?

Ow en even voor de rechtshandigen onder ons --> Ik speel al ruim 10 jaar linkshandig dus blame it on the gitaarleraar.

Ritch
2 augustus 2006, 16:00
Beetje heel erg kut! Zeker als je in een bepaald segment gitaren je ding zoekt. Als je dat ding nou echt helemaal de bom vind, (qua nek en sound) waarom dan niet à la jimi? Vergeet niet dat (sommige) Strat- en Teleplayers ook de nadelen van hun instrument erbij nemen en toch zwoegen om toch 'die' tone te krijgen.



Ow en even voor de rechtshandigen onder ons --> Ik speel al ruim 10 jaar linkshandig dus blame it on the gitaarleraar.

Ik zou eerst ff aan je ouders vragen waarom ze je linkshandig hebben gemaakt :satisfie:

X-Rated
2 augustus 2006, 16:04
Beetje heel erg kut! Zeker als je in een bepaald segment gitaren je ding zoekt. Als je dat ding nou echt helemaal de bom vind, (qua nek en sound) waarom dan niet à la jimi? Vergeet niet dat (sommige) Strat- en Teleplayers ook de nadelen van hun instrument erbij nemen en toch zwoegen om toch 'die' tone te krijgen.



Ik zou eerst ff aan je ouders vragen waarom ze je linkshandig hebben gemaakt :satisfie:

Tja, ik vind het redelijk knullig staan, een rechtshandige gitaar linkshandig bespelen... Het had bij Hendrix misschien wel zijn flair en charme, maar ik vind het er niet uitzien.

Ik had trouwens wél een dealer van het linkshandige model gevonden maar die exporteert niet *d0h*. Leuk als een fabrikant weet te melden dat die gitaar als lefty beschikbaar is en dat je vervolgens voor je kiezen krijgt dat je hem nergens vandaan kan halen... Wat ik ook nergens op vind slaan is dat Schecter geen orders per stuk aanneemt...

Davidian
2 augustus 2006, 16:56
Ik vind het ook best knullig haha.

Superhero
2 augustus 2006, 17:02
Das wel bagger.. En is er ook niks op ebay te vinden?

X-Rated
2 augustus 2006, 17:04
Dat heb ik zojuist even bekeken, nergens een lefty te vinden helaas...