PDA

View Full Version : Volume in Audition



ML
1 augustus 2006, 15:49
Ik ben sinds kort gebruiker van Adobe Audition, ik wil via m'n PODxt opnemen.

Maar als ik een akkoord of powerchord aansla, dan komt het volume er geleidelijk in, het lijkt wel een fade-in.

Maar hoe ik het programma ook doorzoek, volgens mij staan alle effecten uit.

Weet iemand wat ik fout doe of waar ik het moet zoeken.


Alvast bedankt.

bert k
1 augustus 2006, 16:04
Waar heb ik dit meer gehoord....


Probeer eens een ander progje. bv. audacity (http://audacity.sourceforge.net/) Als het probleem nu nog steeds bestaat zit het dus niet in je audiosoftware.

harrie-beton
2 augustus 2006, 00:48
neem je de podxt op USB of met een line kabeltje?

ML
2 augustus 2006, 13:57
Bert K, bij audacity heb ik dat probleem niet, maar dat programaatje is natuurlijk niet zo veelzijdig.

Harry, ik gebruik dan een line-kabeltje, ik wilde het eigenlijk rechtstreeks via usb doen maar dat lukte me niet.

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe.

Marco.

bert k
2 augustus 2006, 16:17
O, maar dan weet je al meer! Als het probleem niet optreed in Audacity, dan zit het dus hoogstwaarschijnlijk in Audition. Hoef je je geen zorgen te maken over geluidskaarten, drivers en instellingen van Windows.

meul
2 augustus 2006, 17:04
Heb je dit probleem als je na het opemen van je gitaar afluisterd of al tijdens het inspelen? als het tijdens het afluisteren gebeurd kan het zijn dat je een volume fade in hebt gezet op je automation track. of het een swell bij elke aanslag?

jan

ML
3 augustus 2006, 09:12
Heb je dit probleem als je na het opemen van je gitaar afluisterd of al tijdens het inspelen? als het tijdens het afluisteren gebeurd kan het zijn dat je een volume fade in hebt gezet op je automation track. of het een swell bij elke aanslag?

jan

Dit probleem heb ik tijdens het afluisteren, en niet tijdens elke aanslag. Dus als continue powerchords aan het spelen ben, dan blijft het volume constant, maar als ik bijvoorbeeld na een rusttel weer begin, dan heb je weer die 'swell'.

Marco.

harrie-beton
3 augustus 2006, 23:43
heb je "correct for drift in recordings" UIT ?

ML
4 augustus 2006, 00:13
heb je "correct for drift in recordings" UIT ?

Geen idee, waar vind ik dat??

Marco.

meul
4 augustus 2006, 11:59
heb je "correct for drift in recordings" UIT ?

??? wat doet dat?

meul
5 augustus 2006, 11:01
Dit probleem heb ik tijdens het afluisteren, en niet tijdens elke aanslag. Dus als continue powerchords aan het spelen ben, dan blijft het volume constant, maar als ik bijvoorbeeld na een rusttel weer begin, dan heb je weer die 'swell'.

Marco.

Nou, dit zegt me ff nix, zoek anders hier ff.
http://www.adobe.com/support/

ML
9 augustus 2006, 20:12
heb je "correct for drift in recordings" UIT ?

Ik heb het gecontroleerd, en dit staat uit. Ik heb alleen geen idee wat het doet.