PDA

View Full Version : Biassen in buurt van Vlaardingen



shredneck
1 augustus 2006, 14:49
Hallo,

Ik heb een Marshall 4104 die gebiassed moet worden, ik woon in Vlaardingen dus liefst in de buurt. Ik zie alleen DrTube in mijn zoekresultaten, zijn er nog meerdere, goedkopere opties?

De goedkoopste is het zelf doen, dat overweeg ik ook, maar gaat dat lukken met een multimeter en de tubetown handleiding? (ik ben niet erg onhandig, heb dit alleen nog nooit gedaan)

Dank u voor uw reacties.

Mitch
1 augustus 2006, 16:09
Dan mag je je profiel wel eens updaten, Dordtenaar ;)

DrTube is echt niet duur. Biassen zelf is ook niet ontzettend moeilijk, maar dan moet je eigenlijk iemand in deze regio hebben die het je een keer wil demonstreren. Ik waag me er in ieder geval niet aan...

Agent_Smith
1 augustus 2006, 18:15
Idd: Dr Tube.

Frits van Mourik
2 augustus 2006, 00:38
Hallo,

Ik heb een Marshall 4104 die gebiassed moet worden, ik woon in Vlaardingen dus liefst in de buurt. Ik zie alleen DrTube in mijn zoekresultaten, zijn er nog meerdere, goedkopere opties?

De goedkoopste is het zelf doen, dat overweeg ik ook, maar gaat dat lukken met een multimeter en de tubetown handleiding? (ik ben niet erg onhandig, heb dit alleen nog nooit gedaan)

Dank u voor uw reacties.

U heeft een PM...

tillens
2 augustus 2006, 00:51
en ik beaam dat!

Frits van Mourik
2 augustus 2006, 01:00
Huh? Wat?

shredneck
2 augustus 2006, 12:42
Frits, dank. U heeft mail!

tillens
2 augustus 2006, 17:34
Huh? Wat?

London city , ring a bell...jtm 30 210? ring a bell?

Gr Peter

Frits van Mourik
3 augustus 2006, 02:10
Oh, bedoel je het zó!
Yes, the bells are ringing...loud & clear.

shredneck
6 augustus 2006, 12:09
Hij werkt perfect! 1 avondje mee gedraaid en geen problemen en een hele lekkere sound.

Het mooiste geluid vind ik toch als alles helemaal open staat , behalve de mastervolume(boven de 4) en ook treble zet ik dan op 4. Er is geen pedaal wat hier tegenop kan, ik plug mijn SRV in, BAM! In 1 keer een sweet spot te pakken. Ook een LP klinkt als een dijk, ik denk dat de speakers vooral meewerken aan de lekkere sound. Vroeger speelde ik met v30's/closed back 4x12's, maar de 2 celestions die er in zitten zijn zoveel beter!!!! Aangenamer hoog en mooi midden!

Man, ik ben zwaar enthousiast!

Frits, bedankt!


p.s. Grants is ook goed te doen.