PDA

View Full Version : Goedkoop een gitaar scoren



BasPete
25 november 2002, 22:19
kijk op http://www.huubboel.nl heeft een waanzinnige uitverkoop...

vulvasonic
25 november 2002, 22:27
Dat is wel heel erg goedkoop. Wat is het addertje? Of is het echt?
;]

domie
25 november 2002, 22:34
bij mij staan er een gitaar van 600 euro voor 15 euro. Wat is het addertje onder het gras ja????
En al die andere prijzendalingen zijn ook niet echt realistisch.

Neals
25 november 2002, 23:05
morgen die shine reserveren :grin:

sash
26 november 2002, 07:00
Het addertje is waarschijnlijk dat je je eigen gitaar moet inleveren ofzo :smile:

michielv
26 november 2002, 08:10
Mwoh, ik heb nog wel een gitaartje liggen wat ik met plezier inlever om zo'n gitaar mee te mogen nemen :smile:

Dat ding is zo verrot dat meneer Boel er waarschijnlijk ook nix meer mee kan :wink:

Misschien toch maar effe een dagje vrij nemen dan.... (en daar denk ik serieus over!)

guvnor
26 november 2002, 08:34
Hmmmmm, mijn vrouw zegt dat ze te groot zijn voor in de schoen, dus het feest gaat niet door...

Wil iemand misschien mijn vrouw kopen? :sad:

Harry
26 november 2002, 09:59
foto!!

alhambra
26 november 2002, 10:15
Nou ik heb dus een paar van die gitaartjes van de oude collectie geprobeert maar ik vind het niks. Die dingen zijn in het echt heel raar groot gigantisch dikke halzen echt heel raar voelen ze aan. De nieuwe collectie is echt veel en veel beter.

Negative K3 fan
26 november 2002, 10:27
Voor 15 euro kun je gewoon niet miskopen! Ik zal eens aan mijn ouders vragen of ze me misschien naar zutphen kunnen nemen, want zo ver weg is dat niet.

michielv
26 november 2002, 10:59
Ik hou op zich wel van dikke halzen en bij een gitaar voor 15 euro stel ik niet zulke hoge eisen. Desnoods zet ik de vijl in de hals om er een beetje hout af te halen. Je loopt eigenlijk geen risico's en als het echt misgaat kun je altijd nog bij Rockinger oid voor 100 euro een hals kopen. Heb je nog steeds een goede gitaar van 600 euro nieuw voor 115 euro ....

vulvasonic
26 november 2002, 11:22
Ik zou willen dat de Fender custom shop ook zou beginnen met dit soort acties.

Een geinige Fender Relic strat of een custom telecaster in silverglitter....
;]

Anders Destium
26 november 2002, 12:54
Zal wel een foutje zijn E150 ipv 15...

Maar zijn ontzettend mooie prijzen idd, mij lijkt de Sl703 wel wat, als hij niet al vergeven is :smile:

domie
26 november 2002, 13:56
wel heel lompe fout zou het dan zijn he?

Maar het kan ook bijna niet anders.

Negative K3 fan
26 november 2002, 13:59
Het bestand heet ook 15.gif en alhambra heeft er achteraan gebeld, het is echt 15 euro.

moretel
26 november 2002, 14:33
Lokaas ?

helaas uitverkocht zeggen ze dan

domie
26 november 2002, 15:23
en anders zullen er ook nog wel voorwaarden aan zitten.. (denk ik)

zoals, je moet er wel een hele studio bijkopen.... of gitaarinriul ofzo.
Anders zou ik wel zo'n gitaartje willen.
Wie haalt hem voor me.??

lars
26 november 2002, 15:56
euh like, d'r staat daar 1 gitaar voor 15 euro, als er al een staat. lijkt me een goedkope reclame stunt, als er voor die ene gitaar 100 mensen extra in zijn winkel komen.

(lijkt me overgens wel kut als je daar werkt en 99 pissige mensen moet vertellen dat ze "allemaal" op zijn)

sleep_to_saturate
26 november 2002, 16:16
Nou ik denk dat ie dat wel mooi op weet te lossen:
"Ja jammer hij is uitverkocht, maar nou heb ik hier nog wel een heel mooi koopje..."

BasPete
26 november 2002, 16:23
Allen,

Het is een stunt, maar dan een stunt verkoop. Van de gitaren die op de site staan voor de bizarre bedragen van 15 en 50 euro, maar ook de anderen zijn er van ieder maar 1 in de winkel.....Wat je moet doen??...juist zorgen dat je vroeg (erg vroeg) in de winkel bent, dat is het enige addertje.....Niets meer en niets minder, Huub heeft ruimte nodig voor de nieuwe lichting shine gitaren....En voor degene die Huub al wat langer kennen, Huub houdt ieder jaar soortgelijke uitverkoop....

groeten,....

vulvasonic
26 november 2002, 16:45
HUUB HUUB HUUB, HOERA!

Ic3gl0vE
26 november 2002, 17:51
voor 75 euro wil ik wel zo'n jazzgitaar

guitarmusicman
26 november 2002, 18:08
even serieus..wie gaat er van jullie naartoe om vrijdag heel erg vroeg..? ik begin er toch maar aan te denken..dit is wel erg ziek

Bins
26 november 2002, 18:22
Als ik in de buurt van Zutphen (waa de f is dat?) woonde zou ik het wel weten. Gewoon heeeeel vroeg ff gaan kijken. Als er dan nog niemand staat, lekker blijven hangen :smile:
Er zitten trouwens tussen de 100-200 euro ook hele mooie bij.

Negative K3 fan
26 november 2002, 18:24
Zutphen ligt in het noorden van Gelderland.

Noctiis
26 november 2002, 18:37
ik woon 20 minuutjes rijden van Zutphen vandaan :grin: that neck-through Shine is mine!!! :grin:

guitarmusicman
26 november 2002, 18:51
Wie heeft er al ervaring gehad bij deze uitverkoop?, ik zou namelijk wegens school gezeik en zo daar niet 's ochtends kunnen zijn. Zou er rond 2 uur nog iets liggen...ben bang van niet :sad: ...bagger school

lars
26 november 2002, 19:54
dit gaat uitlopen op een onvrijwillige gitaarnetmeeting

Hankey
26 november 2002, 20:26
http://www.saein.co.kr/2002/pro/zoom/img/si_801.jpg

Hardware: Black
Neck: Bolt-On
Head: Die Cast
Neck: Hard Maple
Fingerboard: Rosewood
Scale: 24.75"/22Fret
Body: Basswood
Top: Flame Maple
Pickups: 2HB
Bridge: Wigsby (fage bigsby copy :?)
Electronics: 1V,1T,3-Way T/G

Leuke "project-gitaartje" voor 15 pleuro, helaas woon ik fokking ver weg, anders was ik zeker ff gegaan :sad:

Die roze hollowbody is ook wel leuk :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Hankey op 2002-11-26 20:30 ]</font>

guitarmusicman
26 november 2002, 23:21
:grin: Ja zo een gevoel heb ik idd ook, hehe. Maar wie staat er dus zeker weten om negen uur voor de deur daar?!


Op 2002-11-26 19:54, schreef lars:
dit gaat uitlopen op een onvrijwillige gitaarnetmeeting

Stefan16384
26 november 2002, 23:31
Op 2002-11-26 23:21, schreef guitarmusicman:
Ja zo een gevoel heb ik idd ook, hehe. Maar wie staat er dus zeker weten om negen uur voor de deur daar?!


Op 2002-11-26 19:54, schreef lars:
dit gaat uitlopen op een onvrijwillige gitaarnetmeeting



Ik ben bang dat ik daar dan wel sta, al moet ik van ver komen...

Anders Destium
27 november 2002, 12:42
Dus hiervandaan gaan al TEVEEL mensen voor het aantal gitaren, just curious :wink:

Ik ga denk maar niet om half zeven oid opstaan terwijl die gitaren natuurlijk al lang gereserveerd zijn :razz:

vulvasonic
27 november 2002, 12:56
Even terug naar de realiteit nu.

Ik durf te wedden dat bijna niemand een van die dingen ooit heeft willen hebben toen ze nog wat duurder waren. Persoonlijk zou ik er nog niet dood mee gezien willen worden (en de 'dood' is niet wat me tegenhoudt).
Nu kost een zo'n kreng 15 euro en de rest is ook niet zo duur en nu wil ineens IEDEREEN zo'n kutgitaar.
Als het nou is om het ding in de fik te steken tijdens een optreden ofzo...., mijn zegen heb je, maar uit andere topics heb ik begrepen dat de meesten dat een weinig vulgair vinden.

WAKE UP!

Koop voor dat geld liever een goed effectpedaaltje ofzo.





Dit gezegd hebbende, ik ken Huub niet. Maar ik ben ervan overtuigd dat ie in staat is een hele goede gitaar te maken.
;]

Stitch
27 november 2002, 14:01
Ik ga daar dus echt wel ff vroeg heen...(hulde aan OV), alleen heeft er iemand al gebeld? Ist nou gitaarinruil? En ten tweede, kan je gitaren reserveren?

lars
27 november 2002, 14:44
nee en nee

guitarmusicman
27 november 2002, 14:59
Nee ik weet echt bijna ZEKER dat je ze niet kan reserveren..Zou wel heel erg dom zijn. Ik ga zo denk ik wel even bellen om te vragen om hoeveel gitaren het werkelijk gaat..als het om 8 gitaren gaat heeft het niet zo een zin. Ik heb ook geen ide hoe groot die winkel is en zo. Als het om 30 gitaren gaat..ja dan is het wel mooi natuurlijk.




Op 2002-11-27 14:01, schreef Stitch:
Ik ga daar dus echt wel ff vroeg heen...(hulde aan OV), alleen heeft er iemand al gebeld? Ist nou gitaarinruil? En ten tweede, kan je gitaren reserveren?


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: guitarmusicman op 2002-11-27 15:00 ]</font>

Stitch
27 november 2002, 15:24
post je bevindingen ff plz

Stitch
28 november 2002, 14:18
und? (om de topic maar weer es naar boven te halen...)

alhambra
28 november 2002, 14:39
Nee er zitten geen addertjes onder het gras Huub vindt het gewoon mooie reclame stunt, hij kan wel dure advertenties gaan zetten maar dit heeft veel meer effect.
Voor iedereen die denkt dat hij "wel ff gaat kijken om negen uur" hoop ik dat je negen uur sávonds de dag ervoor bedoelt anders kom je dus niet aan een goegkope gitaar. Het schijnt dat er bij eerdere uitverkoop van Huub er gewoon mensen voor de deur lagen te slapen, nu weet ik wel dat dat in A'dam en R''dam normaal is maar hier in de buurt moet er dan echt wat aan de hand zijn. Persoonlijk vind ik de gitaren die hij aanbied niet geweldig (erg zwaar groot en hele dikke hals) maar voor dat geld is het echt een koopje.

guitarmusicman
28 november 2002, 15:32
Op 2002-11-28 14:39, schreef alhambra:
Nee er zitten geen addertjes onder het gras Huub vindt het gewoon mooie reclame stunt, hij kan wel dure advertenties gaan zetten maar dit heeft veel meer effect.
Voor iedereen die denkt dat hij "wel ff gaat kijken om negen uur" hoop ik dat je negen uur sávonds de dag ervoor bedoelt anders kom je dus niet aan een goegkope gitaar. Het schijnt dat er bij eerdere uitverkoop van Huub er gewoon mensen voor de deur lagen te slapen, nu weet ik wel dat dat in A'dam en R''dam normaal is maar hier in de buurt moet er dan echt wat aan de hand zijn. Persoonlijk vind ik de gitaren die hij aanbied niet geweldig (erg zwaar groot en hele dikke hals) maar voor dat geld is het echt een koopje.

Ohw... :sad: !!!
negen uur 'savonds...shit..Slapen voor de deur...shit....dit is niet leuk!! WAAROM BESTAAT ER SCHOOL!!
Ik word al ontmoedigd in ieder geval...en sory ik heb nog niet gebeld..maar als ik dit hoor weet ik ook niet of het er voor mij ook echt van gaat komen..
Ik zou er pas ongeveer om 2.30 uur kunnen zijn,
dat is zeker de moeite niet he?... :sad:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: guitarmusicman op 2002-11-28 15:32 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: guitarmusicman op 2002-11-28 15:35 ]</font>

Ic3gl0vE
28 november 2002, 16:37
ga dan gewoon een dag niet naar school dan


en over die reactie dat eerst niemand zo'n gitaar wilde hebben:
voor 15 euro kan je mij ook een nieuwe Samick verkopen.. lijm 'm aan de muur, staat harstikke leuk

Braindead
29 november 2002, 16:02
Nou, ik ben benieuwd..........
Wie heeft er wat gekocht na een nacht in een slaapzak voor de deur te hebben gelegen.
Of viel het mee?

domie
29 november 2002, 16:32
tis toch pas op zes december?
Zijn er trouwens meerdere gitaren of gaat het om die 8 gitaren die daar staan?

alhambra
6 december 2002, 12:15
En nog iemand een gitaartje gescoord ????????

Braindead
6 december 2002, 16:05
En???????

Wie heeft er een nieuwe plank?

sash
6 december 2002, 17:09
Ja kben benwieuwd, wie heeft er een nieuwe gitaar?

Noctiis
6 december 2002, 17:59
ben niet geweest, ik hoef nog maar 1 nieuwe gitaar en die staat toch al vast :smile:
mn kamer staat nu al extreem vol met rotzooi, nog iets nieuws had er niet eens meer bijgekunt ben ik bang hehehe

Stitch
6 december 2002, 20:44
ik ook niet...heb andere gekauft

Stefan16384
6 december 2002, 22:09
Ik ook niet... Ik ben de Ibanez S620 tegen gekomen... Die wil ik, nu nog ff een bank overvallen...

Rubenios
7 december 2002, 18:09
okee, korte beschrijving van Huub, over de actie :smile: (ik kwam 's middags aankakken, alles weg, maar goed ik kwam mijn tremolo ophalen, een nieuwe schaller verguld super ultra destructieve low pro neger edge)
Er stonden om 9 uur 's ochtends 30 lui voor de winkel, en er werd met nummertjes gewerkt... Er zaten al lui voor de deur om 21.30 de vorige dag :smile: lol, dat zou kou geweest zijn. Anywayz, wie Huub kent, dit is 1 van die stunts waar hij veel lol mee heeft :smile: har har... Merry Christmas.

Rubenios R. de Vries
Gitaar verslaggever

sash
7 december 2002, 18:23
hee Rubenios, hoe is het nou eigenlijk met die zelfdebouw RR van je?

Rubenios
7 december 2002, 18:52
har har, tremolo binnen
over een twee weekjes zit de hals eraan
nog een rondje frezen, lakken en klaar is rubenios :smile:

sash
7 december 2002, 20:01
COOL! Kben benieuwd :smile:

Ic3gl0vE
7 december 2002, 23:00
hoelang gaat dat lakken duren?
hij wordt zwart met transparant goud toch?

michielv
9 december 2002, 08:00
Ik ben die dag wel gezellig met mijn broers (ook gitaristen :wink: ) naar Huub geweest. Nog een hele leuke semi gevonden (helaas was de gitaar waar ik in eerste instantie voor kwam al weg, maar goed, ik was er ook pas om 7 uur 's morgens :wink: ).

Hoewel ik helemaal nix met Shine heb is dit toch wel een klein juweeltje en hoewel niet supergoedkoop komt er een prachtig Peter Green/ouwe EC geluid uit. Voor Cream/Fleetwood Mac sounds dus een prima ding.

Het was best gezellig alleen erg jammer dat sommige mensen zich niet aan de voorafgemaakte afspraken hielden (de gitaren waren onderling al op volgorde van binnenkomst verdeeld en het instrument wat nog over was toevallig ook mijn 2e keus dus dat kwam mooi uit. Voelde wel heel lullig om nr 1 vervolgens met die gitaar naar buiten te zien lopen terwijl hij er eerst helemaal geen interesse in had..

Mar goed: volgend jaar weer! :wink:

michielv
10 december 2002, 10:49
Er staat nu trouwens 1 van de semi's te koop/ruil die ik heb laten hangen (was me te zwaar). Wel vaag trouwens, de eigenaar vindt de hals te dik maar als die ongeveer hetzelfde is als op mijn shine semi dan is dat behoorlijk goed bespeelbaar. Het is maar wat je gewend bent natuurlijk maar echt dik kan ik die halzen niet noemen....