PDA

View Full Version : Drunktank zoekt zanger



Bins
1 augustus 2006, 10:07
Onze zanger gaat er helaas mee stoppen, dus we zoeken z.s.m. een nieuwe.
We spelen "skatepunk" beïnvloed door onder andere NFAA, Venerea, Belvedere, maar zijn ook niet vies van een beetje metal. Repeteren op maandagavond in Den Haag.
Het is wel belangrijk dat je gemotiveerd bent, en het niet erg vind om veel shows te spelen. We spelen pak em beet 40/50 shows per jaar, maar de bedoeling is om er meer van te gaan maken (de reden dat onze ouwe zanger er mee stopt).
Mocht het je wat lijken, email dan naar brian@drunktank.nl (of reageer hier)

Rewind
5 augustus 2006, 15:18
Hey Brian,

inmiddels al een nieuwe zanger gevonden? Welke zanger is er eigenlijk mee gestopt, jullie hadden er toch twee? Kan de ander het niet alleen opvangen?
Moet wel zeggen dat ik dat 2 zanger gedeelte juist wel cool vond klinken.

Groeten!

Bins
11 augustus 2006, 14:04
Hey,

de ene zanger (de minst kale) was er al eerder mee gestopt, toen zijn we verder gegaan met 1 zanger, en die is nu ook aant afbouwen dus..

We hebben nog niemand gevonden, maar er komt maandag iemand ff meedoen om te proberen. In het uiterste geval gaan we gewoon door zonder zanger, dus met gitarist, bassist en drummer die zingen. Maar ik heb zelf liever een echte frontman.

Kan jij niet een beetje zingen ouwe? ;)

Rewind
11 augustus 2006, 14:32
hahaha, nouja, kijk eerst maandag maar, daarna valt het misschien te overwegen.
(Als in, ik heb totaal geen zangervaring en weet niet of ik het kan, maar t lijkt vrij simpel en leuk)
Ik ben trouwens wel een stuk jonger hè (net 20)

Bins
11 augustus 2006, 15:45
Valt tegen hoor, zingen. Vooral met al die teringherrie om je heen.

Ga maar vast oefenen onder de douche :)

FNaRK
11 augustus 2006, 17:13
mijn suggestie nog geprobeerd?

Bins
15 september 2006, 23:09
mijn suggestie nog geprobeerd?

Zo.. beetje laat.. maar dit topic kan wel een bump gebruiken..

We hadden al een paar "gegadigden" gehad, maar allemaal niks geworden... duurde wel lang voordat we daar achter kwamen (omdat ze #$%^$# telkens niet komen opdagen).
Ik heb jouw suggestie ook pas gemaild, hopen dat ie zin heeft want ik ben echt ten einde raad.
Zonder zanger moet de gitarist gaan zingen, en dat gaat opzeker ten koste van de muziek.