PDA

View Full Version : Keiper gekopieerd?



interessander
1 augustus 2006, 09:34
Het moet niet gekker worden, zelfs het kopie-merk Keiper wordt nu gekopieerd.

http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/43942290.html?return=eJwlykEOwiAQheG7NGmXIKDRDCGm3 mSiTSDFMunMomq8u2A37%2F8WD8HAJ8HBMxjroOMJ13v0UYRA6 7nQtKgnrrNQRhRWS9b7RVGk65aDGR4cpPRuNL275Trj2V4abeP xT6l8J2rcKltfewunCjtQOHX%2B%2BwOabSrO&df=1&fta=

ad.tekst: flying v, rood sunburst, merk kneiper, nog nooit op gespeeld. heeft alleen voor de sier aan de muur gehangen. dus nieuwstaat.

almarvk
1 augustus 2006, 09:36
Zelfs uit een wasknijper komt nog een beter geluid!

Kim Wilson
1 augustus 2006, 09:58
Sunburst? Waar?

interessander
1 augustus 2006, 10:01
Ik vraag me ook af hoe de gitaar aan de muur hing, en of hij dan nog wel in nieuwstaat is.............

Kim Wilson
1 augustus 2006, 10:08
Nou, vast niet met schroeven door de body...

Waarom sta je er eigenlijk zo sceptisch tegenover? Hij heeft een typfout en hij denkt dat een transparante kleur sunburst heet. Hoeft IMO niks te betekenen. Of ben ik nu te naïef?

interessander
1 augustus 2006, 10:25
Sta niet per se sceptisch tegenover de advertentie, al vind ik enige kennis van zaken wel wat geruststellender als ik iets van iemand wil kopen. Verder vind ik het erg typisch dat deze gitaar niet eens gekocht is om op te spelen, dat zegt toch iets over de kwaliteit lijkt me.

Kim Wilson
1 augustus 2006, 10:29
Dat hoeft dus niet. De beste koopjes haal je bij mensen die er geen verstand van hebben. Het zou idd kunnen dat het een baggergitaar is, maar misschien is het wel een superplank. Hij heeft hem geselecteerd op zijn uiterlijk, niet op kwaliteit. Dus over de kwaliteit valt niks zinnigs te zeggen.

Als ik geïnteresseerd zou zijn, ging ik er sowieso heen om hem even te proberen en te bekijken. Voor hetzelfde geld hangt er een juweeltje. Je weet maar nooit. :)

hendrix2
1 augustus 2006, 10:31
en het ziet er wel een leuke gitaar uit.
zou eigenlijk wel nog zo'n goedkoop Vtje willen.
altijd leuk om eens mee op een podium te komen.
(en wij spelen toch met zo danig slechte klankinstallatie dat het er niet toe doet of een gitaar goed of slecht klinkt!)