PDA

View Full Version : JCM800 kraakt :(



yhcmarc
31 juli 2006, 22:58
Hoi, mijn jcm800 1959 top kraakt, als ik een akkoord wat laat uitklinken komt er een heel erg vervelende kraak door mijn geluid heen. Ik heb de top inmiddels met meerdere kasten, kabels en gitaren getest en die kraak blijft erin zitten, dus het zit echt in de top. Iemand een idee wat ik nog even zou kunnen proberen voordat ik hem wegbreng ? We hebben aankomend weekend 3 shows staan waar die top nodig is en voor die tijd heb ik hem niet meer terug gok ik als ik hem nu weg zou brengen.

Thanx

punkrockacademyfightsong
1 augustus 2006, 03:12
aiaiai, hoop dat 't goedkomt. anders moet pitter op de 5150, da's dan weer net ietsje minder... of zijn alle 3 de shows met the architect? wouter kroon heeft dan misschien nog een leuke 2204 als je 'em lief aankijkt...

succes ermee iig!

yhcmarc
1 augustus 2006, 09:24
hey nico :), nee alleen de show in denemarken is met The architect. Ik denk dat ik ff Simon on black bel of die 2210 mee mag als backup.

Verder nog mensen met tips voor die kraak ?

AART
1 augustus 2006, 11:04
voorbuisjes vervangen.
Enige wat je snel kan uitvoeren en wat het kan zijn.

matto
1 augustus 2006, 11:13
Je kunt voor de zekerheid alle massa aansluitingen (ook in het chassis)nog even nalopen.

yhcmarc
1 augustus 2006, 11:25
Ok, voorbuisjes heb ik nog wel liggen idd .. al zitten die er nog niet eens zo heel erg lang in.

Wat zijn massa aansluitingen, ik ben absoluut geen techhead ..

matto
1 augustus 2006, 13:56
Wat zijn massa aansluitingen, ik ben absoluut geen techhead

Oei,:stop: in dat geval is het beter om een reparatieadres op te zoeken omdat er nogal levensbedreigende spanningen binnen in een buizenversterker aanwezig zijn ook met de stekker er uit.
Maar inprincipe zeg maar alle draadjes die tegen het chassis aangeschroefd of gesoldeerd zitten.

yhcmarc
1 augustus 2006, 14:00
Als het niet de buisjes zijn gaat de top gewoon weer naar versterkerheld dr. tube

cesco
2 augustus 2006, 13:51
hey nico :), nee alleen de show in denemarken is met The architect. Ik denk dat ik ff Simon on black bel of die 2210 mee mag als backup.

Verder nog mensen met tips voor die kraak ?

dat zou mooi zijn, voor zover ik weet is "mijn ex" nog nooit in denemarken geweest.. ;)

yhcmarc
3 augustus 2006, 13:10
hehehe :) eens moet de eerste keer zijn he :)

EpiCenturiesAWAy
3 augustus 2006, 14:43
O.T. je hebt PM yhcmarc..