PDA

View Full Version : Me top opgeleukt(met foto's+andere heads)



robert-gitarist
31 juli 2006, 19:48
Hey mensen.
Ik had,zoals de meeste misschien wel gelezen hebben, een Hughes&Kettner top had gekocht(een Attax100 head).Nu vind ik het logo niet echt lelijk ofzo maar dacht ach eens wat anders zou wel leuk zijn.En niet zoals de Marshall users doen,de M weg halen ofzo ;) (no offence voor de mensen die het wel hebben maar het is al erg oud haha!).Nou was ik laatst op een meeting en heb ik paar mooie letters gekocht en die erop gemaakt zo straks.Resultaat:

#1 (http://img.photobucket.com/albums/v375/kadettman/vanalles/robertamp2.jpg)
#2 (http://img.photobucket.com/albums/v375/kadettman/vanalles/robertamp1.jpg)

En dan 2 foto's met de andere heads:

#1 (http://img.photobucket.com/albums/v375/kadettman/vanalles/heads2.jpg)
#2 (http://img.photobucket.com/albums/v375/kadettman/vanalles/heads1.jpg)

Ik zelf vind het wel leuk.Foto's zijn beetje crap ivm licht en verkeerde camera.
Letters zijn niet zo heel groot.Expres voor gekozen omdat ik niet echt gek ben op grote koeie letters ;)

Bruce
31 juli 2006, 19:59
Goed idee!
Ziet er best cool uit!

sembo
31 juli 2006, 20:03
ja mooi gedaan hoor

robert-gitarist
31 juli 2006, 20:04
Bedankt ;)
Ah vond het wel eens wat anders.Vidn het wel leuk z'n andere front.
Op me Randall had ik eerder altijd een traanplaat front zitten maar die heb ik er weer vanaf gehaald omdat echt zoveel mensen dat doen tegenwoordig met die Randall heads(niet zo gek ook want het is zo easy en staat wel erg gaaf) maar ben nu met iets orgineels bezig om voor de Randall te maken :cooler:

BLOK182
31 juli 2006, 20:13
Vind het goed gelukt, die H&K ziet er een stuk toffer uit!

robert-gitarist
31 juli 2006, 20:29
Vind het goed gelukt, die H&K ziet er een stuk toffer uit!

Bedankt :)
Hij ziet er niet alleen goed uit maar klinkt ook erg goed.Ik krijg er een heerlijk rock/punk rock geluid uit.Beetje boosten met een Boss OD-3 en gaan!
Ik ben er erg blij mee en dat voor 200 euro met footswitch etc :D

Fumi SG
31 juli 2006, 20:46
Nee sorry, ik ben er niet kapot van. De letters glimmen te hard, hebben wat mij betreft geen leuk lettertype en ze zijn te klein. Verder, die top ziet er ongelooflijk fragiel uit, heel dun hout enzo... heel raar. Die Randall blijft strak!8-)

BLOK182
31 juli 2006, 20:49
Bedankt :)
Hij ziet er niet alleen goed uit maar klinkt ook erg goed.Ik krijg er een heerlijk rock/punk rock geluid uit.Beetje boosten met een Boss OD-3 en gaan!
Ik ben er erg blij mee en dat voor 200 euro met footswitch etc :D
Lijkt mij een toffe amp!

hidde630
1 augustus 2006, 09:25
iig al beter dan het hijg en knetter logo

almarvk
1 augustus 2006, 09:39
Zijn dat letters voor op een auto's die je bij de halfords enzo kan halen?

Kim Wilson
1 augustus 2006, 09:56
Nee sorry, ik ben er niet kapot van. De letters glimmen te hard, hebben wat mij betreft geen leuk lettertype en ze zijn te klein. Verder, die top ziet er ongelooflijk fragiel uit, heel dun hout enzo... heel raar. Die Randall blijft strak!8-)
Lijkt me gewoon 18 mm, hoor...

Mooi hoor, erg strak! Historisch correct is niet echt van toepassing, dus deze metamorfose vind ik wel mooi.

almarvk
1 augustus 2006, 10:01
Denk er zelf ook over om dat soort letters op m'n cab en top te zetten.

Wie weet waar je losse letters kan halen? Halfords?

Fumi SG
1 augustus 2006, 13:27
Lijkt me gewoon 18 mm, hoor...

Vandaar ook -> ... heel raar ;)

Kim Wilson
1 augustus 2006, 13:36
Ik denk dat die Randall ook gewoon 18 mm is, hoor. ;)

EDIT> oh, je bedoelt dat het zo dun LIJKT... nou dat vind ik wel meevallen. Misschien de lichtval?

DarknessAwaits
2 augustus 2006, 00:07
Ik ben ook benieuwd waar je die letters hebt gekocht, ziet er leuk uit!

robert-gitarist
2 augustus 2006, 15:57
Bedankt iedereen voor de leuke reacties.
Ja het logo glimt wel heel erg maar het is niet storend ofzo omdat de frontplate ook zilver/chroom is :) Ik zelf vind het wel een mooi lettertype ook.Beetje blits enzo.
Oh en zo teer is die top niet :D Hij was vorige week per ongeluk van mijn box afgeflikkerd(eigen schuld)maar mankeerd echt helemaal niks!Zo erg teer is ie niet en lijkt of ie dun is etc maar het is gewoon en normale top.

Overgens de letters komen niet bij Halfords ofzo vandaan.Je zou ze daar misschien wel kunnen halen maar dat weet ik niet zeker.Ik heb deze letters gekocht voor 2 euro p/s in Duitsland op een Opel meeting afgelopen juli in Essen.Daar stond een standje en verkochten ze het hele alfabet+nog andere tekens.