PDA

View Full Version : Ik kwam vandaag thuis na een dag hard werk



Negative K3 fan
31 juli 2006, 15:33
en tot mijn verbazing trof ik daar een zeer groot pakketje aan:

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/SP_A0444.jpg

wat vreemd, te vroeg!

dit zat erin

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/SP_A0445.jpg


en daarin zat dit!

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/SP_A0447.jpg

oooooh wat mooi

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/SP_A0453.jpg


sorry voor de slechte kwaliteit, ik heb geen vaste hand en een lelijke telefooncamera.

verder zou ik graag willen zeggen dat de gitaar perfect is, maar ik heb al een aantal foutjes in de finish gevonden... verder is het hout echt supermooi ondanks dat de body uit 2 delen is vervaardigd ziet het er echt goed uit, vooral bij de race strepen. De p90 staat op dit moment denk ik wel erg dicht tegen de snaren aan en die ga ik waarschijnlijk nog wel awt naar beneden schroeven als ik hem heb gehoo0rd, zo eerst ff douchen en dan inpluggen!!!

Negative K3 fan
31 juli 2006, 15:34
dan nog 1 ding:

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/SP_A0450.jpg

Mithrandir
31 juli 2006, 15:35
w0000000000t, gefeliciteerd man!! Eindelijk is de ellende voorbij dus en kan je genieten van je gitaartje!

biels
31 juli 2006, 15:37
gefeliciteerd! ontzettend mooie gitaar!

iwamoto
31 juli 2006, 15:37
een revolutie op gitaarnet! het is eindelijk gebeurd!!! EINDELIJK!!!!

een, LENNART MN KNAAP, GEFELICITEERD :cheerup: :cheerup: :cheerup:

Ganjaman
31 juli 2006, 15:38
kinky
NIET DOUCHEN, WIL WETEN HOE IE SPEEEELT!!
wil bijna vragen 'was ie het wachten waard' maar zo lang wachten is zelfs de beste gitaar, gebouwd door meneer Gitaar zelf nog niet waard :cooler:

renier
31 juli 2006, 15:42
jij komt om half 2 thuis van een dag hard werken?

dan ben je OF vroeg begonnen, OF je bent niet veel gewend ;)

anyways, felici, het was me wel een lange zit, ziet er mooi uit!

wat ik me nu afvraag: na zo'n lange periode: heb je niet last van "voortschrijdend inzicht"? dus dat je al weer 10talle dingen anders zou willen?

Kim Wilson
31 juli 2006, 15:43
MOOI!!! Super! :cheerup:

almarvk
31 juli 2006, 15:47
FINALLY!!!

Zo ziet er stukken mooier uit dan dat ik op de foto's van Shamray zelf zag. Congrats ermee! Ga je nu uittesten of de GFS p90 er ook lekker in klinkt?

hendrix2
31 juli 2006, 15:51
prachtig gitaartje.
Ik hoop dat ze lekker speelt!
Hoelang geleden had je deze nu eigenlijk besteld? maarja, dat lange wachten vergeet je wss wel vanaf de moment dat je er op gespeeld hebt.
In ieder geval veel plezier ermee.!!!

BLOK182
31 juli 2006, 15:51
Eindelijk man, gefeliciteerd, veel speelplezier gewenst! Racestrepen zijn erg tof!

Tupelo
31 juli 2006, 15:52
From Russia with love! :D

Congrats :)

Ben benieuwd wat je ervan vind.

sugarfish
31 juli 2006, 15:54
ik ben blij voor je dat het allemaal goedgekomen is!
Mooie gitaar!

duckman
31 juli 2006, 16:02
tatatatata (..drumroll..)

eindelijk, maar ziet er goed uit,wat ik kan zien.Veel plezier ermee!!
:gitarist: :rockon:

Harry
31 juli 2006, 16:03
over dat wachten moeten we niet meer zeiken, hij is binnen!! Ben benieuwd hoe hij klinkt en speelt.


Lekker is dat he, de boel nog een beetje rekken door eerst maar wat te gaan douchen of zo....

Johnny V
31 juli 2006, 16:03
echt een bangelijk mooie gitaar, echt waar :soul:

Quink
31 juli 2006, 16:08
Vind een Tele kop op een Stratbody spuuglelijk, maar verder ziet het er goed uit! Gefeliciteerd iig.

Man, wat moet dat een opluchting zijn dat die gitaar er eieieieeindelijk is. Geloof ook niet dat ik zelf dan nog een erg vaste hand zou hebben. :D

Mitch
31 juli 2006, 16:09
Wel klaar met douchen, maar nou zit -ie natuurlijk alleen maar te spelen. HÉ ! KOM EENS TERUG !! VERTEL EENS HOE -IE SPEELT !!!

d'oh
31 juli 2006, 16:11
Mooi Mooi Mooi

en uitgebreide review schrijven met soundclips natuurlijk he!

nielsduursma
31 juli 2006, 16:12
eindelijk!!!!
echt tof man!!!!!! ik had de hoop al opgegeven dat je haar ooit nog zou zien:D

Veekeren
31 juli 2006, 16:21
Dat ik dit nog mee mag maken, had het niet meer verwacht... Gefeliciteerd!

...rock...
31 juli 2006, 16:24
NICE NICE NICE, lekkere P90 in de brug zeg hmmmmm kwijl kwijl!!

bert k
31 juli 2006, 16:29
GAAAAF!! Werd verdomme tijd, maar hij is mooi man!

Fox
31 juli 2006, 16:31
Zeer mooie gitaar! Je hebt hem dan toch eindelijk binnen!
Laat hem toch even spelen, hij heeft er toch ook o zolang op moeten wachten ;) .

Mvg,

Fox

P.S.: stiekem wil ik toch ook wel een review

Kaïn
31 juli 2006, 16:37
Wow man, eeechhhtt mooi! Sound samples, video's! Dat willen we nu!

guitardude
31 juli 2006, 16:40
Congrats Dude !!
Ziet er zeker gaaf uit. Je bent hem nu vast van boven tot onder aan het bespelen ;)

Josdevos
31 juli 2006, 16:51
Congrats Dude !!
Ziet er zeker gaaf uit. Je bent hem nu vast van boven tot onder aan het bespelen ;)

Ach nee, direkt anaal ermee NK3 kennende! :cooler:

j/k

Congrats! Je hebt er lang genoeg op moeten wachten!

rickert
31 juli 2006, 16:56
Hij heeft wel iets! Gaaf hoor, gefeliciflapsteert!

ar250artist
31 juli 2006, 17:03
Van harte gefeliciteerd gozer. Ziet er super uit, maar het heeft ff mogen duren zeg.......

vester86
31 juli 2006, 17:08
gaaf man! finally !!
heel erg gefeliciteerd, heel veel plezier ervan!
hopelijk maakt ie zijn verwachtingen waard

X-Rated
31 juli 2006, 17:08
Nog geen reactie van negk3 zelf ;) Zou hij druk bezig zijn met spelen ;)

Wel toevallig, ik las gisteren het hele horror topic en de aanverwante berichten en precies de dag erop heeft meneer zijn goddelijk mooie gitaar in huis :D

Heel erg gefeliciteerd met deze zeer goed uitziende aanwinst, dat je er nog lang plezier van mag hebben (in ieder geval langer dan je er op hebt moeten wachten ;))

vester86
31 juli 2006, 17:09
jij komt om half 2 thuis van een dag hard werken?

dan ben je OF vroeg begonnen, OF je bent niet veel gewend ;)

anyways, felici, het was me wel een lange zit, ziet er mooi uit!

wat ik me nu afvraag: na zo'n lange periode: heb je niet last van "voortschrijdend inzicht"? dus dat je al weer 10talle dingen anders zou willen?

je tijd staat verkeerd ingesteld :-p hij postte zijn bericht rond half 4

1959SLP
31 juli 2006, 17:27
Ok kerel, eindelijk de beuk erin. Enjoy!

Orpheo
31 juli 2006, 17:32
hij bestelde 'm begin september. en hij zou in januari klaar geweest zijn. was de bedoeling :D maar goddamn wat een mooie gitaar!

Negative K3 fan
31 juli 2006, 18:12
eigenlijk moet ik buiten foto's gaan maken want die telefoon cameras zijn niks waard ook al staat er 2 megapixel op... maargoed hier nog 2

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamrayclose.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamrayclose2.jpg

hij klinkt mooi degelijk, als een strat maar dan iets vetter, de klank is trouwens wel wennen als je 2 jaar lang nauwelijks anders dan les paul hebt gespeeld

hij speelt goed, ik ben blij dat ik de hipshot brug heb gekozen. Deze mist de scherpe randjes van vintage achtige strat bruggen en palm mute dus makkelijker. De jumbo frets en de wolfgang hals zijn ook prima, de afstelling is perfect en hij ontstemt zo goed als niet, ik ben tevreden.

maar het belangrijkste is het oog natuurlijk hij ziet er zooo ongeloofelijk geil uit dat ik me er vanavond eens goed op ga aftrekken, foto's doen zoiets geen recht maar hij ziet er echt heeeeeel goed uit.

Negative K3 fan
31 juli 2006, 18:17
agile + shamray boven bed

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/shamraybovenbed.jpg

Gitaro
31 juli 2006, 18:20
Gefeliciteerd, eindelijk :D. Die brug ziet er heerlijk uit

bluegate
31 juli 2006, 18:21
Gefeliciteerd :cooler:

Mooie gitaar, ondanks het lange wachten...
Nou willen we hem niet alleen zien, maar ook horen :listen:

vulvasonic
31 juli 2006, 18:36
EINDELIJK!!!!!!

En dat je je maar volledig naar de kloten mag afmoppen op die gitaar, je hebt het verdiend! :D

iwamoto
31 juli 2006, 19:06
ik zal vandaag uit solidariteit bij het afmoppen aan de shamray denken (de gitaar, niet de meneer) is dat niet aardig? :)

Dirk W
31 juli 2006, 19:08
gefeliciteerd! Ik had zeker niet verwacht dat je hem NU al zou hebben, erg blij voor je dat de ellende voorbij is.

Dirk

Dweezman
31 juli 2006, 19:12
moai! gefeliciteerd! meer pics!

Tupelo
31 juli 2006, 19:26
Meer foto's indeed!

Hoe bevalt 'ie nu.
Heb je niet erg veel hoog op je brug?
Heb zelf ooit P90's gehad op een alder body met maple hals en toets en dat beet nogal zeg maar..

Negative K3 fan
31 juli 2006, 19:30
bite is perfect, het is ook een seymour duncan custom soapbar (met gigantische output), een stuk minder schel dan een normale single coil dus, best wel vet. In deze gitaar gewoon lekker fel

Harm
31 juli 2006, 19:32
Gefeliciteerd Lennart!!!

Eindelijk binnen, supergaaf en dus een vet geluid met de P90! Hmmmm.... succes met (weer) rukken op die gitaar, whahahaha!!!

Te gek!!!

Harm

Stitch
31 juli 2006, 19:32
congratz mate! Dat wordt lekker ontspannen op vakantie.....(NOT) :)

Anders Destium
31 juli 2006, 20:11
Gefeliciteerd man, echt een klasse gitaar!

Respect voor het geduld dat je de hele tijd hebt opgebracht!

wietse
31 juli 2006, 20:13
zo dat werd tijd maar het resultaat mag er wezen, in agustus meenemen naar de meeting zou ik zeggen, je hebt nu je rijbewijs dus auto van je ouweheer vorderen en komen!

robert-gitarist
31 juli 2006, 20:19
Gefeliciteerd Lennert!
Hele mooie plank.Het wachten is het hoop ik wel waard geweest?Anyway erg mooi ding.1 ding(en das echt puur de smaak),maar ik vind die blanke hals op een donkere body niet echt heel mooi(bij een zwarte fender wel overgens) maar zoals ik zeg,smaak.Veder is ie echt heeel erg mooi.Die strepen op die body(die armrouting zeg maar) is erg mooi detail.

Joey Handsome
31 juli 2006, 20:22
Die racestrepen doen het hem, zonder meer. Als ie net zo klinkt/speelt als dat ie eruit ziet zal het wel goed komen. Veel plezier d'r mee!

Negative K3 fan
31 juli 2006, 20:33
hey robert, ik begrijp wat je bedoelt met de blanke hals, maar ik vind dat dat hem juist een beetje doet opvallen, met de lak van de hals is ook een beetje een tint meegespoten waardoor hij niet écht blank is en er zit een hele mooie houttekening in die in het echt heel mooi naar voren komt, ik heb er geen spijt van.

@ de rest, bedankt voor de reacties :) als hij niet zou klinken zou het toch niet veel uitmaken omdat ie er zo goed uitziet :p

robert-gitarist
31 juli 2006, 20:36
Ah het staat ook wel erg fraai hoor.zeker eens wat anders ook.En wat je zegt,het valt goed op zo :)
Wat ik wel erg cool vind is dat je niet een humbucker in de bridge hebt zitten maar een P90.Erg fraai.P90's klinken echt heel erg gaaf.Ga je ook Mp3's maken met je gitaar?Ben zeer benieuwd hoe zoiets klinkt in een strat-achtig iets.

Negative K3 fan
31 juli 2006, 20:59
ik zal eens zien :) die p90 is trouwens wel een flinke jongen met 2 ceramische magneten en een 14k DC weerstand, lees hier http://www.seymourduncan.com/products/specializeddescr.shtml#CustomP90Soapbar

Jax
31 juli 2006, 21:16
Gefeliciteerd man, wat een heerlijke plank, ziet er echt strak uit. Speel ze! :D

marc_o
31 juli 2006, 21:39
Ruige bak Lennert! En qua element is die Seymour Duncan Custom bij de brug een superkeuze!! Veel plezier ermee...

Luke-wannabe
31 juli 2006, 21:51
Vet ding!! Ook vet heftig zo'n p90 bij de brug!
Eindelijk man! Ik ben blij voor je!

vester86
31 juli 2006, 22:27
zo van een afstand naast die LP van je ziet ie er ook érg vet uit!

schizo910
31 juli 2006, 22:35
......................:o

-wow!-

Tupelo
31 juli 2006, 23:37
Welke functie heeft die extra switch?

Orpheo
31 juli 2006, 23:45
Welke functie heeft die extra switch?

hij kan kiezen tussen 2 master volumes. wel handig. geen tone.

AlterEgo
1 augustus 2006, 02:33
Dat is echt een prachtige gitaar *kwijlkwijl*

Mag ik vragen hoeveel dat nou kost, zo'n ding bij Shamray?

johanh
1 augustus 2006, 10:37
hij ziet er zooo ongeloofelijk geil uit dat ik me er vanavond eens goed op ga aftrekken


Ik kan begrijpen dat je blij bent met je gitaar, maar kom op zeg!!!

;)

goeroezeboe
1 augustus 2006, 11:12
eindelijk, de soap komt ten einde :p

Gelukkig met goede afloop,
gefeliciteerd met je prachtige gitaar

taylor
1 augustus 2006, 11:31
finally!
veel plezier ermee!
hoe lang heb je nou in totaal moeten wachten?langer als een jaar of niet?

Kaboemba
1 augustus 2006, 12:14
Ik vind het helemaal niks.
























:angry:

Of ben ik gewoon jaloers.

Klasse lenie.

Anders Destium
1 augustus 2006, 12:31
Dat is echt een prachtige gitaar *kwijlkwijl*

Mag ik vragen hoeveel dat nou kost, zo'n ding bij Shamray?

Een jaartje.

Kim Wilson
1 augustus 2006, 12:36
En vijf jaar van je leven.

Robbert
1 augustus 2006, 16:10
Gefeliciteerd kerel!

Negative K3 fan
1 augustus 2006, 18:14
Dat is echt een prachtige gitaar *kwijlkwijl*

Mag ik vragen hoeveel dat nou kost, zo'n ding bij Shamray?

ik heb hier ongeveer 1000 euro voor moeten betalen inclusief case en verzending aan huis... ik sinds ik hem besteld heb is de prijsbepaling veranderd (duurder geworden) dus ik weet niet wat je er nu voor zou moeten betalen, je zou eens kunnen beginnen door de custom quote generator op de [url=http://www.shamray.net]shamray website[/quote] in te vullen.

Negative K3 fan
1 augustus 2006, 18:15
ik kan trouwens die hipshot brug ook eenieder aanraden, dat ding speelt echt fijn en ziet er mooi uit.

Anders Destium
1 augustus 2006, 23:43
Is hij ook stemvast? Of kun je dat pas over een tijdje goed vertellen? Een probleem dat ik altijd heb gehad met stratbruggen (van Fender) is dat ze ontstemmen als je ze écht gebruikt.

hadv
1 augustus 2006, 23:47
geflapsteerd, vele fijne speeluren gewenst

Orpheo
1 augustus 2006, 23:52
Is hij ook stemvast? Of kun je dat pas over een tijdje goed vertellen? Een probleem dat ik altijd heb gehad met stratbruggen (van Fender) is dat ze ontstemmen als je ze écht gebruikt.

hij heeft een stoptail erik. en hij had al gezegd dat ie verdomd stabiel was qua stemming. :)

Anders Destium
1 augustus 2006, 23:55
En dat kun je na 1 dag al goed zeggen? Mijn Iba RG470 was na 1 dag ook nog gigantisch stemvast, op de langere termijn viel dat vies tegen :) Niet dat ik verwacht/hoop dat dat bij Neg K3 ook zo zal zijn, maar ik ga het liefst uit van ervaringen die na de honeymoon zijn opgesteld.

Ritch
1 augustus 2006, 23:59
Hé Lennart, nog gefeliciteerd met je gitaar! De meeste bouwers in Nederland hebben een jaar wachttijd, dus over het algemeen is het nog vrij netjes. Behalve natuurlijk wanneer ze beloven dat je instrument eerder klaar is... Maar het mag niet baten, ziet er puik uit! Ik verwacht het de volgende meeting te zien. En te horen. En te bespelen. En mee te nem... ;)

Ibanez RuleZ
2 augustus 2006, 00:00
mooie gitaar joh, gefeli. veel plezier met spelen dr op en kijken er naar :)

harrald

Michael AE
2 augustus 2006, 10:22
Gefeliciteerd, man. Ziet er top uit. Ik ben benieuwd hoe hij speelt en klinkt.

skabouter
2 augustus 2006, 18:38
woow, knap gitaartje hoor len! hoop dat ze het wachten waard was:) heeft wel ff geduurt he. hoop dat je in de tussentijd ook hebt leren spelen, en dat je er veel lol van gaat beleven!! als je iets van soundfiles kan maken oid is dat natuurlkijk erg welkom! :)

Chris Winsemius
2 augustus 2006, 18:48
Lennart

Congrats, fijn dat je 'm nu uiteindelijk hebt!
Ben zeer benieuwd dus hopelijk tot de volgende meeting!

Negative K3 fan
2 augustus 2006, 19:23
bedankt iedereen (behalve fucking skabouter)! Ik ben er vreemd genoeg zelf ook nog steeds blij mee :D aftrekken is alleen nog niet gelukt

ik kom trouwens neit naar de meeting in augustus, dus helaas voor iedereen maar mocht de tijd weer een keer lijp zijn dan mag iedereen er wel aanzitten. Mensen die in de buurt wonen en niet kunnen wachten mogen wel een keer langskomen als ik op kamers zit.

hendrix2
2 augustus 2006, 19:33
bedankt iedereen (behalve fucking skabouter)! Ik ben er vreemd genoeg zelf ook nog steeds blij mee :D aftrekken is alleen nog niet gelukt

ik kom trouwens neit naar de meeting in augustus, dus helaas voor iedereen maar mocht de tijd weer een keer lijp zijn dan mag iedereen er wel aanzitten. Mensen die in de buurt wonen en niet kunnen wachten mogen wel een keer langskomen als ik op kamers zit.

het is echt niet zo moeilijk hoor, kijk ff hier
http://www.sexwoordenboek.nl/aftrekken.html

Fumi SG
2 augustus 2006, 20:18
... Mensen die in de buurt wonen en niet kunnen wachten mogen wel een keer langskomen als ik op kamers zit.

Mensen die niet in de buurt wonen mogen niet ff langskomen??:(

Rob90
2 augustus 2006, 21:20
prachtig gewoon :cooler:

Negative K3 fan
2 augustus 2006, 21:25
hmm probleempje, het nek element is kaput :confused: :(

ik speelde er zojuist op en het nek element viel af en toe weg, toen hij helemaal uitviel ging ik de gitaar wat inspecteren en toen zag ik dat er zon dun koperdraadje was gebroken....

sickpunk
2 augustus 2006, 21:43
zo'n dun koperdraadjes, als in de winding om de spoel?

bert k
2 augustus 2006, 21:51
Hier zakt je broek toch vanaf...


Wat een prutsers zeg.

sembo
2 augustus 2006, 21:52
super mooie gitaar man

kwil hem ook wel :D :sssh:

veel plezier er mee

Negative K3 fan
2 augustus 2006, 21:53
zo'n dun koperdraadjes, als in de winding om de spoel?

ja maar dan niet in de spoel, omdat er geen slagplaat op zit kijk je een beetje op het element en daar zie je 2 van die koperdraadjes richting het midden lopen waar ze overgaan in geisoleerd draad en dat stukje daar zit een breuk.

vulvasonic
2 augustus 2006, 22:03
ja maar dan niet in de spoel, omdat er geen slagplaat op zit kijk je een beetje op het element en daar zie je 2 van die koperdraadjes richting het midden lopen waar ze overgaan in geisoleerd draad en dat stukje daar zit een breuk.

GELD TERUG!!!!!!! :sneaky:

hendrix2
2 augustus 2006, 22:08
wow, da's wel kut hoor.
als ze je zolang laten wachten kan je toch wel verwachten dat alles inorde is.
daar ik er geen verstand van heb:
is dit makkelijk te maken, of kost dit onmiddellijk een hoop geld om te laten fiksen?

sickpunk
2 augustus 2006, 22:10
ja maar dan niet in de spoel, omdat er geen slagplaat op zit kijk je een beetje op het element en daar zie je 2 van die koperdraadjes richting het midden lopen waar ze overgaan in geisoleerd draad en dat stukje daar zit een breuk.

foto anders? is het te solderen?

drap
2 augustus 2006, 22:13
Tja, en dan kan je misschien wel terugvallen op de garantie, maar dan ben je 'm waarschijnlijk een aantal jaar kwijt... Solderen is een tijdrovende bezigheid. Zeker met een flinke slok Wodka

Negative K3 fan
2 augustus 2006, 22:13
wow, da's wel kut hoor.
als ze je zolang laten wachten kan je toch wel verwachten dat alles inorde is.
daar ik er geen verstand van heb:
is dit makkelijk te maken, of kost dit onmiddellijk een hoop geld om te laten fiksen?

het liefst krijg ik gewoon een nieuw element van die lui... misschien dat ik eens kan kijken of ik het zelf zou kunnen repareren, kloddertje soldeer en wat lijm ofzo

hendrix2
2 augustus 2006, 22:16
het liefst krijg ik gewoon een nieuw element van die lui... misschien dat ik eens kan kijken of ik het zelf zou kunnen repareren, kloddertje soldeer en wat lijm ofzo
ik denk dat ze je wel een nieuw element verplicht zijn!!!

STW
2 augustus 2006, 22:18
ik had vandaag toevallig hetzelfde
(het elemant was al wat langer kapot maar nu ben ik ff gaan kijken wat het nou precies was)
het geisoleerde draadje was ook los van het koperdraadje, even solderen en voila, er kan weer gerockt worden. het lastigst van de klus was om mijn jonge katje uit de buurt te houden :P

nu heb ik een oud element.. dit hoort natuurlijk niet bij een nieuwe gitaar

Tupelo
2 augustus 2006, 22:20
Russisch product.
Hoort erbij.
Moet met een tandenstoker en een nagelschaartje te fixen te zijn.

Noid
2 augustus 2006, 23:00
Ach man, balen dit. Haal er ff iemand bij die ervaring heeft met het solderen van electronica: die kan even kijken wat het is en of het makkelijk op te lossen is. In principe is dit natuurlijk een garantiegevalletje, maar dat zou ik je zelf niet aan doen :D. Plaats anders ff een foto hier, dan kunnen wij (/kan ik) waarschijnlijk zien wat het probleem is.

guitardude
2 augustus 2006, 23:41
Ik zou eerst even mailen naar Shamray met een foto erbij en de vraag of ze een nieuw element willen opsturen omdat je dit niet normaal vind :)

JorikDekkers
2 augustus 2006, 23:47
pff lijkt er steeds meer op dat er een slecht aura rond die gitaar hangt man. Ik hoop echt voor je dat als je straks van die zooi af bent dat je eindelijk kan gaan genieten van je nieuwe speeltje. Hij ziet er trouwens wel ganz geil uit!

renier
3 augustus 2006, 10:24
sjonge, het zal wel allemaal toeval zijn, maar het is toch wel heel erg slechte reclame dit:

een jaar wachten, slechte coordinatie en communicatie, lakfoutjes, kapot element...

nogmaals, slechts exemplarisch bewijs, maar mij zul je geen shamray gitaar zien kopen....

Negative K3 fan
3 augustus 2006, 16:36
Haal er ff iemand bij die ervaring heeft met het solderen van electronica: die kan even kijken wat het is en of het makkelijk op te lossen is.

heb al een paar buizenamps in elkaar gesleuteld dus dat moet wel lukken, ik hoop dat dat het is, want het lijkt me namelijk ook een beetje sterk dat dat draadje eerst half vast heeft egzeten??

Negative K3 fan
3 augustus 2006, 19:16
reparatie mislukt (was ook eigenlijk niet te doen, met van die kleine kutdraadjes) en een boze email is onderweg naar rusland stelletje mongolen.

nielsduursma
3 augustus 2006, 19:25
reparatie mislukt (was ook eigenlijk niet te doen, met van die kleine kutdraadjes) en een boze email is onderweg naar rusland stelletje mongolen.

en terecht ook!!! je betaalt handen vol geld, je moet ook nog is veel te lang wachten. en dan dit :stop:

Negative K3 fan
3 augustus 2006, 19:28
ben benieuwd hoe ze dit op willen lossen straks heb ik meer tijd zitten prutsen, solderen, wachten en dingen op de post doen dan spelen.... manmanmna ik ben echt pissed nu

nielsduursma
3 augustus 2006, 19:40
ik zou in ieder geval helemaal NIKS terugsturen. ze sturen maar lekker een element op!! maarja, je kan er niet veel tegen beginnen volgens mij.

Tupelo
3 augustus 2006, 20:48
Hebben ze een antwoordnummer?
Anders stuur ze een stoeptegel of 10.

Neals
3 augustus 2006, 21:50
Ik vind ook dat je voor 1000 euro best wat mag verwachten.

Beetje zuur.... Goede reclame ook.

Thom TK
3 augustus 2006, 22:08
:o Ik las dit topic net, dus je hebt hem.
Wat dat betreft gefeliciteerd, maar wel enorm kut dat die element kapot is...
Maar het blijft een mooie gitaar...damn.

marc_o
3 augustus 2006, 22:39
Ach, je zult toch wel garantie hebben? Gewoon even terugsturen, dan fixen ze dat in no-time...

Anders Destium
3 augustus 2006, 23:12
Heb jij ooit een carrière als cabaretier overwogen Marc?

marc_o
3 augustus 2006, 23:28
Heb jij ooit een carrière als cabaretier overwogen Marc?

Ja....maar ik kon geen publiek vinden.....en toen vond ik dit forum.

Tupelo
4 augustus 2006, 03:01
Ja....maar ik kon geen publiek vinden.....en toen vond ik dit forum en ben ik maar PZ'er geworden.

Exactly my point! ;)

taylor
4 augustus 2006, 10:53
als het singlecoil element is waar stukje van de spoel af is kun je het wel vergeten,dan moet je gewoon een nieuwe vragen reparatie heeft dan bijna nooit geen zin.
als het alleen die begin/eind draadjes zijn zou het nog wel kunnen.

Mike McCready
4 augustus 2006, 13:30
Ach, je zult toch wel garantie hebben? Gewoon even terugsturen, dan fixen ze dat in no-time...
Ik neem aan dat dit sarcastisch bedoeld is?

Joey Handsome
4 augustus 2006, 14:30
Ik leer hier toch wel weer de wijze les uit dat als ik ooit nog eens een gitaar (of iets anders) laat bouwen dat ik dat niet buiten rijafstand laat doen. Wat een gelazer zeg. Klote voor de persoon in kwestie, maar ook een risico dat je neemt.

Negative K3 fan
4 augustus 2006, 14:54
ja agh, ik wil voor de prijs best zolang wachten, maar dan moet oik wel weten waar ik aantoe ben en niet een steeds uitgestelde datum.

maargoed, ik ga het element opsturen voor een reparatie of vervanging, free of charge.

ieme
4 augustus 2006, 16:15
wat een lelijk ding!

Stitch
5 augustus 2006, 10:57
Russisch product.
Hoort erbij.
Moet met een tandenstoker en een nagelschaartje te fixen te zijn.


LOL....behoort tevens tot de standaard uitrusting van de hedendaagse goed voorbereide kosmonaut

Dude
5 augustus 2006, 11:04
ik heb hier ongeveer 1000 euro voor moeten betalen inclusief case en verzending aan huis... ik sinds ik hem besteld heb is de prijsbepaling veranderd (duurder geworden) dus ik weet niet wat je er nu voor zou moeten betalen, je zou eens kunnen beginnen door de custom quote generator op de www.shamray.net]shamray website in te vullen.


je meent serieus dat je andere gitaristen deze builder aanraad ??

kom op man na alle CRAP die ze je in je anus hebben geschoven en die jij lachend hebt geaccepteerd ?

Al was die gitaar nog zoveel bang-for-the-buck zou ik nog niet al was die gratis aan beginnen

neemt niet weg dat die er op de fotos mooi uitziet hoor

oh lees je element troubles net..... dus je gaat werkelijk dat element opsturen naar rusland en wachten tot die gerepareert wordt ?

Lennart... welcome to the real world. ACCEPTEER NOU EENS NIET ZOMAAR ALLES haha, EIS dat ze een nieuw element opsturen en dat je daarna pas het kapotte element opstuurd, echt joh je wordt van alle kanten genaaid door die gasten. Wellicht heb je geen haast of vind je het wel best maar dit is geen zaken doen en het is inmiddels mijnsinziens meer een principe kwestie aan het worden !

taylor
5 augustus 2006, 11:23
ja agh, ik wil voor de prijs best zolang wachten, maar dan moet oik wel weten waar ik aantoe ben en niet een steeds uitgestelde datum.



heb je eigenlijk wel info gezocht bij nederlandse bouwers?denk dat er best wat zijn die voor rond de 1000 euro bouwen.

Negative K3 fan
5 augustus 2006, 17:39
je meent serieus dat je andere gitaristen deze builder aanraad ??

nee, het staat er expliciet noch impliciet.

Negative K3 fan
5 augustus 2006, 17:40
wat een lelijk ding!

je moeder ja

gerrekat
5 augustus 2006, 17:45
Cheers man, gefeliciteerd eindelijk!

sjoerd5
15 augustus 2006, 14:00
hou ons op de hoogte want we leven met je mee


(gewoon nieuw element eisen)

G.G.
15 augustus 2006, 14:30
heb je eigenlijk wel info gezocht bij nederlandse bouwers?denk dat er best wat zijn die voor rond de 1000 euro bouwen.In het begin dacht ik nog wel dat het een leuk ding was voor die prijs, maar oe meer ik lees, hoe minder interessant het wordt om bij die Russen te shoppen. Wat een berg gedonder allemaal.

Ik denk inderdaad dat je voor €200 meer bij een nederlandse bouwer een heel eind komt.

Het is een schitterende gitaar, maar eerlijk is eerlijk: het is niet echt een heel ingewikkeld ding om te bouwen. Iedere bouwer heeft de mallen ervoor klaar liggen. Stukkies hout zagen, vlakken en lijmen. Even rats rats met de frees langs het hout, schuren, spuiten en klaar is Kees.
Het klinkt een beetje oneerbiedig, maar zo werkt het in princiepe wel.

soup
15 augustus 2006, 15:23
je gitaar ziet er erg mooi uit alleen kut van dat element!!

kan je hem niet 'hier' laten maken op kosten van Shamray?

Negative K3 fan
24 augustus 2006, 22:27
its not unusual for airmail parcel post to take ANYWHERE from 2-6
weeks, and its often slower in the summertime (with key people on both ends away
for holidays, the post offices dont operate as efficiantly...)

i once got an airmail parcel SIX MONTHS after it was mailed - nobody
could tell me where it had been all that time!

Nu breekt me de klomp!

nielsduursma
24 augustus 2006, 22:29
wat is er dan?? heb je je element (of hele gitaar) toch teruggestuurd?!?!

Negative K3 fan
24 augustus 2006, 22:44
nee een element, ziet er dus naar uit dat ik in de tussentijd maar een van zandt gga scoren

Philippe
24 augustus 2006, 22:48
Jezus, ik lees het nu pas over je element. Wat een stelletje prutsers. Als dat mij zou overkomen had ik die gitaar allang ritueel verbrand, teruggestuurd en alsnog mijn geld teruggeëist. Complimenten voor je geduld.

dejohan
25 augustus 2006, 08:51
Dat is een mooie gitaar man.

Negative K3 fan
25 augustus 2006, 14:28
Dat is een mooie gitaar man.

dat is ie zeker, hij hangt nu al een paar weekjes voor het voeteneind van mn bed en dat is toch wel prettig wakker worden :D

Nickname
25 augustus 2006, 15:05
Pfff... over de hele shamray affaire kun je een boek schrijven man... zelfs een verfilmin gmoet er wel inzitten :D

Ik zit je maar te kutten, hopelijk is het snel gefixed :)

Negative K3 fan
15 oktober 2006, 13:56
OK EINDELIJK... afgelopen week kreeg ik het element weer terug, ze hebben hem rerepareerd en meteen ook maar gewaxpot (nu heb ik dus een waxpotted nek element en een kaal midden element??), maargoed, gisteren erin gezet, snaartjes erop en hij doet het eindelijk weer!

Maandag gaat hij mee naar enschede dus lacrimosa, harm, stitch, joshua tree, 1c3gl0v3 en anderen; kom maar een keer langs!

davidof
15 oktober 2006, 14:15
yay :) gefeliciteerd ! ;-) (wil ik ook wel:$)

Negative K3 fan
15 oktober 2006, 16:24
bij shamray kun je hem al niet meer laten maken... ze doen alleen nog maar opaque finishes bij hun elzen bodies (niet voor amerikaans elzen) en hij zal nu waarschijnlijk ook een stuk duurder uit gaan vallen aangezien ik hem vlak voor de laatste prijsverhogingen heb besteld.

marter544
15 oktober 2006, 18:18
Mooie gitaar! Wel mooi kut van de service en element, maarja, het resultaat is er!

ff off-topic: Ga jij nog naar het gitaarnet-festival? Want ik wil wel, maar heb geen vervoer, dus vroeg ik mij af of ik misschien kon meerijden als er nog ruimte was :chicken:

Negative K3 fan
15 oktober 2006, 18:43
hmm nee dat festival lijkt me niet echt heel interessant, ik wil wel aanwezig zijn bij de volgende meeting.

Anders Destium
15 oktober 2006, 18:49
Mooi dat het eindelijk voor elkaar is, en inderdaad complimenten voor je geduld!

Harm
16 oktober 2006, 08:50
En? De sound goed nu? Eindelijk is de gitaar nu compleet?

Goed! Vind het knap hoeveel geduld je hebt gehad en onmeunig veel plezier ermee!!!!

Harm

Negative K3 fan
16 oktober 2006, 15:54
de sound is prima, maar wel heel erg strat achtig :D

gitaar is compleet, je moet anders maar een keer langskomen, jij had toch een axis? dan kan ik kijken of die neckshape een beetje klopt, want ik kan dat nu niet echt controleren.

Harm
16 oktober 2006, 17:28
de sound is prima, maar wel heel erg strat achtig :D

gitaar is compleet, je moet anders maar een keer langskomen, jij had toch een axis? dan kan ik kijken of die neckshape een beetje klopt, want ik kan dat nu niet echt controleren.

Nope ik heb Van Halens, ik weet niet of het dezelfde hals is!!!

Harm

Negative K3 fan
16 oktober 2006, 17:37
Nope ik heb Van Halens, ik weet niet of het dezelfde hals is!!!

Harm

ja die bedoel ik dus :)

Lacrymosa
17 oktober 2006, 10:30
Gefeliciteerd pik!!
Ziet er heel netjes uit.
Weet nog wel dat je een keer een 'Ding' (anders kan ik het niet noemen) mee had genomen naar een meeting in rotterdam (bij Mario)
Daar zaten geloof ik ook al van die strepen op.

Heheh

Veel speelplezier!!

duckman
17 oktober 2006, 10:32
cool man, goed om te lezen dat alles nu is afgehandeld.

en nou speeluh... :cooler:

Negative K3 fan
17 oktober 2006, 11:59
Gefeliciteerd pik!!
Ziet er heel netjes uit.
Weet nog wel dat je een keer een 'Ding' (anders kan ik het niet noemen) mee had genomen naar een meeting in rotterdam (bij Mario)
Daar zaten geloof ik ook al van die strepen op.

Heheh

Veel speelplezier!!

geen strepen maar wel die p90...

Mitch
17 oktober 2006, 13:18
hmm nee dat festival lijkt me niet echt heel interessant, ik wil wel aanwezig zijn bij de volgende meeting.

Oké, al dat haar weg scheren heeft blijkbaar ook wat hersencellen afgebroken :chicken:
Carpoolen man !

Lacrymosa
17 oktober 2006, 13:50
Hhahah

maaruuhhh, als ik vandaag nou ook hard werk.............krijg ik dan ook zo'n pakketje?

gerrekat
17 oktober 2006, 16:04
Gefeliciteerd man! ik begrijp dat je al even zit te wachten, niet mijn smaak maar ja smaken verschillen!

Negative K3 fan
18 oktober 2006, 00:07
Hhahah

maaruuhhh, als ik vandaag nou ook hard werk.............krijg ik dan ook zo'n pakketje?

alleen als je lief bent geweest