PDA

View Full Version : Galneryus



Ruka-chan
31 juli 2006, 13:08
Hallo iedereen,

Ik denk dat het maar weinig mensen wat kan interesseren, maar ik ben vandaag naar soort van miniconcertje met vragenronde geweest van de japanse band Galneryus.
Ze zijn sinds kort mayor geworden hier geloof ik en zijn nu door het land aan het touren (japan in dit geval he).
Ik heb de gitaar van Syu, de gitarist, even mogen uitproberen, en even met hem gesproken wat verder erg leuk was.
Hij speelt op een custom Esp, geloof dat het een beetje eenzelfde vorm heeft als de Anchang star (maar mensen die hier niet zijn zullen dat waarscjhijnlijk ook niet kennen).
Was allemaal heel leuk, en heb alle handtekeningen op mijn cd gekregen.
Er zullen weinig mensen zijn die t interesseert, maar ik wou dit voor mij blije moment toch even met jullie delen.

Ruka-chan

CRXLunatic
23 december 2006, 17:16
Het is al lang geleden gepost, dus ik weet niet of dit nog gelezen wordt, maar ik vind het dus wel interessant ;)

Ik ben zelf erg onder de indruk van Galneryus, en ik denk dat het nog wel eens wat zou kunnen worden in de toekomst, ook buiten Japan. Jammer dat ze nog niet zo bekend zijn want ik zoek me nu rot naar tabs...

Ik dacht overigens dat Syu op een ESP Crying star speelt o.a. en die lijkt idd een beetje op die van Anchang (van Sex Machineguns als het iemand interesseert). Ik vind de Anchang star net ff iets strakker overkomen.

Grz!