PDA

View Full Version : M'n nieuwe Gibson les paul classic



Cris
31 juli 2006, 12:03
Heb er sinds vorige week een nieuwe Gebson Les Paul classic bij. Heerlijk ding.

http://usera.imagecave.com/crisgeelen/DSC00387.JPG

http://usera.imagecave.com/crisgeelen/DSC00388.JPG

Kim Wilson
31 juli 2006, 12:08
Mooi ding! Super! Toffe kleur, errug sjiek. Gefeliciteerd!! Veel speelplezier gewenst!! :cheerup:

En wat wordt het volgende? Een goeie fotocamera? :D

Cris
31 juli 2006, 12:09
Ooit moet die er nog wel is komen ja. :D

Deze zijn gemaakt met m'n mobiel.

Kim Wilson
31 juli 2006, 12:10
Dat vermoeden kreeg ik al ja. :D

Cris
31 juli 2006, 12:11
Ah, het kan wle iets beter met dat ding hoor maar heb nu wou het niet echt lukken.

Daniël_san
31 juli 2006, 12:12
Mooi kleurtje... :D Gefeli ;)

Sim-Simon
31 juli 2006, 12:14
Mooi dingetje! Gefeliciteerd!

Droffie
31 juli 2006, 12:18
Gefeliciteerd!

Maak gauw nieuwe foto's met een echte camera. Dit is Gibson onterend. Dit kan echt niet, een klap in mijn gezicht....

BLOK182
31 juli 2006, 12:20
Mooie axe, congrats! Vind zelf dat de Classic soms wat teveel output voor lekker clean heeft, maar ik vind em wel super reageren op scheur, pusht je amp gigantisch en het pincht zo lekker op het brugelement:p

Cris
31 juli 2006, 12:24
Thx dudes.

Ja dat pinchen vind ik nog wel mevallen hoor. dat gaat allemaal ff iets makkelijker op m'n V. mar idd. Hij brult wel lekker.

Vanavond in de oefenruimte ff laten gieren. Kijken hoe die daar klinkt.

hendrix2
31 juli 2006, 12:24
mooie gitaar!
veel plezier ermee!

DsNL
31 juli 2006, 13:08
een heerlijke gitaar, mooi stel humbuckers d'r in en spelen maaaar!!! :satisfie: :rockon:

Rormo
31 juli 2006, 13:24
Mooie axe, congrats! Vind zelf dat de Classic soms wat teveel output voor lekker clean heeft, maar ik vind em wel super reageren op scheur, pusht je amp gigantisch en het pincht zo lekker op het brugelement:p

Helemaal mee eens. Heb zelf ook een Classic. Voor (echt super) clean moet je deze gitaar niet hebben, maar daarvoor heb ik dan ook een Fender strat :D

@DsNL, humbuckers die er in zitten is niet veel mis meer hoor. Brug element piept alleen een beetje bij hoog volume maar that's it.

BLOK182
31 juli 2006, 13:32
Ik gebruik nu mijn LP Custom voor het rustigere werk, en de Classic (premium plus) voor als het echt maximaal scheuren moet. Sinds ik mijn Budda heb merk ik wel veel meer het verschil tussen de gitaren, erg tof:-) Bij mijn Engl Powerball boeide het niet zo:p

sregor
31 juli 2006, 13:33
Gefeli!! Errug mooie gitaar die LP. WIL IK OOK!!!

maarja we willen allemaal wel he. Ik zou zeggen veel speel plezier en breng haar tot leven.

Cry bitch Cry!!!!!!

datsun
31 juli 2006, 18:42
mooi ding hoor! Maar ik heb wel ff een vraag waar ik al lang mee zit. Is er eigenlijk een verschil tussen 'dubbele single coils' (om het dom te zeggen) zoals deze en de orginiele humbuckers (met de vijsjes in enz...)?

:zz:

Orpheo
31 juli 2006, 19:25
mooi ding hoor! Maar ik heb wel ff een vraag waar ik al lang mee zit. Is er eigenlijk een verschil tussen 'dubbele single coils' (om het dom te zeggen) zoals deze en de orginiele humbuckers (met de vijsjes in enz...)?

:zz:

dit zijn gewoon humbuckers, en hums die jij beschrijft, hebben alleen er een kapje over. niks bijzonders.

Luca P
31 juli 2006, 19:31
Heb er sinds vorige week een nieuwe Gebson Les Paul classic bij. Heerlijk ding.


Geef mij maar een Gibson, haha...
Veel plezier met je Gebson!
:cheerup:

iwamoto
31 juli 2006, 19:49
Geef mij maar een Gibson, haha...
Veel plezier met je Gebson!
:cheerup:
doe mij maar die gippson LP goldtop baas!