PDA

View Full Version : Masotti clip, eerste in een rij van...



LordRiffenstein
31 juli 2006, 10:24
Nu het weer eindelijk eens een keertje wat normale temperaturen heeft, eindelijk ook eens wat tijd en zin om wat clipjes op te nemen. Heb sinds kort ook een nieuwe opname 'setup' en had die nog niet echt getest. Bij deze dus de eerste opname in een lange rij.

Masotti clip is Haar Strat (V60LPs en SSV), crunch channel van de Masotti, PL cab, V12 gemiced met SM57, Line6 Toneport als pre-amp/soundcard, Cubase. Heb beetje reverb in de mix toegevoegd en een TRacks als mastering gebruikt.

Volledige clip is dus pure variaties met de gitaar, begint neck pickup, dan neck+middle, dan split humbucker en ten slotte full humbucker, lead stukje volgt ongeveer dezelfde volgorde.

X100M crunch channel (http://www.lordriffenstein.com/sound/X100M-crunch.mp3)

Chiel
31 juli 2006, 10:55
Nou . . . . . . dat klinkt bijna als een Hook Look a' Like :). Hij doet me ook wel enigszins denken aan de CAE 3+. Deze sound is wel een beetje mijn ding.

LordRiffenstein
31 juli 2006, 11:36
Nou . . . . . . dat klinkt bijna als een Hook Look a' Like :). Hij doet me ook wel enigszins denken aan de CAE 3+. Deze sound is wel een beetje mijn ding.

Had ik je toch verteld :cooler: Moeten echt een keertje A/B-en als je Hook er is!!